PROMOSI AKHIR TAHUN PENYEDUT HINGUS MOMMYHANA





CUTI SEKOLAH DAH NAK BERAKHIR.

Sekejapnya lah aii masa.
Pejam celik dan 1 bulan mek yah & mek pia habiskan cuti sekolah. 3 minggu ikut program kat surau istiqomah. Seminggu balik kampung. Macam tulah setiap tahun.

CUTI SEKOLAH DAH NAK BERAKHIR.
Macam tulah PROMOSI HARGA RM99 MESIN SEDUT HINGUS, juga nak berakhir melabuhkan tirai. Tahniah pada mommies daddies oseem yang sempat grab promosi harga 'gegar otak' nih. Jauh taw beza harga RM119 dengan Rm99. Beza RM20 tu boleh beli barang dapoo ayam 1 eko ikan 5 eko hak kecik kechik.

Berbaloi juga dari segi kesenangan mommies bila handle anak yang tengah selsema. Yeeehaa! Nak nak mommies yang macam mommyrina nih. Kerja di siang hari, kalu jadi burung hantu malam hari memang meletihkan. Malam jadi burung hantus, siang jadi panda🀣🀣. Parokkkk!

So masih ada masa (jumaat-isnin) 4 hari je lagi untuk grab harga promosi. Lepasni tak tahulah pulak bila lagi promosinya HQ nak buat. Mommyrina pun sedey taw bila harga dah kembali asal.

#nasalaspiratormommyhana
#mesinseduthingusmommyhana
#dswanted
#dsavailable

TIPS NAIKKAN BERAT BAYI DGN SUSU IBU



[TIPS NAIKKAN BERAT BAYI DGN SUSU IBU ]
.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in