MANDIAN BIDARA GEL - IKHTIAR ELAK GANGGUAN MAKHLUK HALUS DAN SANTAU



Image result for MANDIAN BIDARA NUSANTARA

Berapa ramai orang diluar sana terkena SIHIR / SANTAU akibat perbuatan KHIANAT & DENGKI. Berapa ramai orang diluar sana hidup mereka TIDAK TENANG akibat SAKA / GANGGUAN JIN.

Mereka berusaha mencari jalan untuk BERUBAT. Jumpa doktor pakar, hospital swasta tapi tidak dapat kesan sakit itu. Ada pula yang mencari BOMOH untuk berubat tapi berakhir dengan KEGAGALAN. Mereka hendak berubat dengan cepat tapi tidak berhasil dan akhirnya ada yang BERPUTUS ASA dengan kehidupan.


Siapa ada masalah 3s?
Anda tahu 3s tu apa?
3s adalah sihir, santau, sampuk. 
Nak tahu penawar bagi masalah 3s?
Cuba mandi dengan Mandian Gel Bidara. Anda akan rasa perubahan selepas menggunakannya. 


Product Description
Bidara Shower Gel / Gel Mandian Bidara

RAMAI YANG TAHU..
Mandian daun bidara adalah salah satu kaedah rawatan oleh pengamal perubatan Islam.


SEGELINTIR YANG TAHU…
Mandian Bidara ini sangat digalakkan sebagai mandian setelah bersih darah haid untuk wanita.


RAMAI YANG TIDAK TAHU..
Kandungan daun bidara ini bagus untuk kesihatan kulit.
Mandian Gel Daun Bidara memberikan anda kesempurnaan kebersihan diri serta mengekalkan kesegaran dan rambut anda.
YA!..ia boleh juga digunakan sebagai SYAMPU.

Diperkaya dengan Pati Minyak Lavendar mampu memberikan aroma kesegaran dan memberikan ketenangan setelah penat seharian.

Ekstrak Peppermint memastikan mandian anda sentiasa nyaman,sejuk dan memastikan kulit rambut anda diberikan kesegaran yang berkekalan.

Gel Mandian Bidara

Gel Mandian Bidara ini berasaskan ekstrak daun bidara (Zizyphus mauritiana), iaitu sejenis daun yang digunakan secara khusus untuk merawat penyakit-penyakit bersifat rohani seperti gangguan emosi, susah tidur, gangguan jin dan sihir. Daun Bidara ini telah digunakan oleh para ulama' sejak zaman dahulu lagi sebagai bahan utama dalam mengatasi orang yang terkena sihir.


Shower gel bidara sangat sesuai digunakan oleh wanita dalam pantang dan period. Waktu ini kita tidak bole solat,maka mahkluk halus mudah mendekati kita. Oleh itu,mandian ini direka khas supaya mahkluk halus tidak mendekati kita kerana daun bidara dpt menghalau mahkluk tersebut,insyaallah

Apa Kelebihan & Manfaat Daun Bidara?

Tertulis Dalam Al-Quran
Pohon bidara tumbuh di dalam surga sebagaimana firman Allah Subhanahu Wata’la berfirman, “Dan golongan kanan, alangkah bahagianya golongan kanan itu. Berada di antara pohon bidara yang tidak berduri, dan pohon pisang yang bersusun-susun (buahnya), dan naungan yang terbentang luas,dan air yang tercurah, dan buah-buahan yang banyak,”QS. al-Waqi’ah (56) : 27-32


Daun Bidara Boleh Di Ruqyah
Al Qurtubi menceritakan daripada Wahab untuk mengubati Sihir: “ Diambil 7 helai daun bidara ditumbuk halus lalu dicampurkan air dan dibacakan Ayat Kursi dan diberi minum pada orang yang terkena sihir tiga kali teguk dan baki airnya diguna untuk mandi ,Insya Allah akan hilang sihirnya”. “Dan diutamakan membaca Qul A’uzubil Falak ,Qul A’uzubirabinnas juga ditambah Ayat Kursi kerana ayat-ayat itu dapat mengusir Syaitan.”

Pencuci Wanita
‘Aisyah secara marfu’, “Salah seorang di antara kalian (wanita haidh) mengambil air yang dicampur dengan daun bidara lalu dia bersuci dan memperbaiki bersucinya. Kemudian dia menuangkan air di atas kepalanya seraya menggosoknya dengan gosokan yang kuat sampai air masuk ke akar-akar rambutnya, kemudian dia menyiram seluruh tubuhnya dengan air. Kemudian dia mengambil secarik kain yang telah dibaluri dengan minyak misk lalu dia berbersih darinya.” ‘Aisyah berkata, “Dia mengoleskannya ke bekas-bekas darah.” (H.R. Muslim no. 332 dari ‘Aisyah)


Alergi Kepada Makhluk Halus / Jin
Sepertimana ular alergi dengan buluh dan sebahagian serangga alergi dengan daun serai, begitu juga dengan makhluk halus / jin dengan daun bidara. Mereka tidak suka bau-bauan daun bidara ini dan tidak mendatangi seseorang itu sekiranya terdapat daun bidara atau bau daun bidara pada seseorang.


Merawat Sihir / Santau / Saka / Gangguan Jin
Sebahagian besar dunia perubatan Islam menggunakan daun bidara dalam merawat penyakit-penyakit yang berkaitan sihir. Daun bidara ini digunakan samada secara fizikal daunnya digunakan untuk mengurut, atau diambil 7 helai daun bidara, dilumatkan sehingga halus dan dimasukkan ke dalam kolam kecil, lalu pesakit tersebut disuruh berendam dalam kolam tersebut sambil dibacakan ayat-ayat Ruqyah keatasnya.



siapa yang sering diganggu dengan mimpi dan tgak boleh nak tidur juga boleh menggunakan 
mandian bidara ni tau..
dan tak semestinya terkena sihir...org yang normal juga boleh menggunakan ,mandian ni untuk hilangkan keletihan Tubuh badan..
sedap tau guna rasa mint sedikit..
segar selepas menggunakan mandian ni taw..


Gangguan pada bayi baru lahir juga boleh yea..
yelah budak budakkan kadang jin suka kacau..
so oklahkan tak perlu kita nak p carik daun bidara dan proses lagi...



ni ada mummy lampirkan sekali yang mummy jumpa dr pak google..
so ni rawatan yang original..hehe
boleh juga mencuba yea..


TESTIMONI

Image result for MANDIAN BIDARA NUSANTARA


Image result for MANDIAN BIDARA NUSANTARA




Image result for MANDIAN BIDARA NUSANTARA



Image result for MANDIAN BIDARA NUSANTARA


HARGA MANDIAN BIDARA NUSANTARA
RM 45 TIDAK TERMASUK POSTAGE


Cara Pembelian BIDARA SHOWER GEL NUSANTARA
Terus Whatsapp ke
+60173288087



Jangan lupa Like sekali Fanpages kami ye
Instagram : @nurulhezrina_beauty

BLOG NIAGA : MUMMYRINAZONE BEAUTY
PENGHANTARAN:-


KAMI MENGGUNAKAN POS LAJU
SETIAP ITEM YANG DIHANTAR AKAN SAMPAI
KEPADA PELANGGAN DALAM TEMPOH 1 KE 3 HARI WAKTU BEKERJA. 
NO RUJUKAN ITEM (TRAKING NUMBER) AKAN DIBERIKAN 
SETELAH URUSAN JUAL BELI SELESAI.

MASIHKAH KAU INGAT..


PEACE YO...
Ada tak kawan kawan blogger yang masih ingat mummyrina?
hehe sedikit berisi dah skangni maybe sbb bahagia kot..hehe
korang aktif lagi ker berblogging?

boleh tak yang mana masih aktif tu komen kat sini nak jejaki semula korangni..
ala alajejak kasih gitu..
sebab mummy pun aktif fb sahaja skang.kebetulan menjual buku ebook untuk kanak kanak 1-6 tahun.


tapi tengok tengok gak senarai nama bloglist dulu dulu memang ada yang masih keep menuliskan?
macam macam info yang korang sharingkan..
bagus betul..nnti uolls tinggalkan jejak yea...
in sha allah mummyrina jejak balik korang in sha allah..




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in