sorry u all semua..



fuhhh fuhhh fuhh
tiup2 habuk dulu..hikhikhi..salam jumaat semua..
lamanya Ya Allah tak bersiaran di blog madu madu manis nie..hehehe

ada yang rindu dok??
tak???
nyampah!!hehe

pejam celik pejam celik dahpun nak tiba RAMADHAN...semua perasaan ada..gembira sebab Allah bagi peluang masih bernafas dan masih boleh menikmati banyak pahala yang berlipat ganda dan barakahallah di bulan Ramadhan..alhamdulillai

perasaan sayu dan sedih kerana ABAH tersayang tiada untuk sama2 menjalani ibadah puasa.Tiada lagi pemberian buah kurma pada ABAH..dia suka sangat makan kurma dengan kelapa dan minum jus tembikai..selalu kami ke bazar juga mencari ayam percik..tapi serius ayam percik buatan ARWAH terhebat pernak daku rasa...tiada lagi pemberian baju melayu secara rahsia n surprise bila nak berakhir ramadhan...Yang ada perasaan sayu bila hari pertama hari raya ke pusara ayahanda tercinta..

Alhamdulillah masih ada mama tempat mencurah kasih sayang..so akan kubeli banyakkk banyakkk baju buat mama..tapi masih kurang sbb selalunya arwah abah yang beriya dalam membuat sesuatu..sedihnya.Sungguh perasaan rindukan ARWAH sangat menebal...Tapi allah ganti raya kalinie dengan anak buah penghibur ati iaitu AIMAN..alhamdulillah..

Perasaan teruja pula wujud sejenak bila nak bangun sahur dan MASAK makanan berbuka..Nescaya tatkala Ramadhan tiba banyaklah hidangan lauk pauk dusajikan mana2 jua di dalam blog.heheheh..Betulkan??kan??tipulah takder..niat kita satu nak kongsi resipi..mana taukan bleh tukar2 ide..hikhik

Mujur Ya Allah ku masih punya keluarga LENGKAP..seorang suami yang sentiasa memahami dan 2 org anak perempuan yang mencuit hati..

Ramadhan kali nie memang bagi aku ada kekurangan tapi mohon banyakk pahala boleh dikumpul untuk bekalan ke SANA..
kat opisnie aktiviti tadarus menjadi perhatian..=)
Harap Allah berkahi aku dan keluargaku..

Dan pada u olz juga ku ucapkan selamat menjalani ibadah puasa yer..dan sori sangat sbb baru bersiaran n berusaha membalas jejak2 korang..bulan ramadhan siang kurang xtvt tapi maybe berblog aktif cket kot..hihihi..u all jangan majuk tau ngan mummy..hikhik..insyaallah mcm siput ku balas jejak2 korang..

''SELAMAT BERPUASA U ALL''
DAN SELAMAT MENJALANI IBADAH ALLAH..



16 sumpah ako sayang korang:

Deqla Manjew berkata...

bz bebenor ye nurul... selamat menyambut bulan ramadhan... =)

Dayana Bahar berkata...

dari dulu lagi.. blog nurul ni akak takleh komen guna phone.. huhu ntah apa lah masalahnya huhu

apa pun selamat berpuasa nanti ye

Aine Ainun berkata...

doakan untuk arwah..=)

selamat menjalani ibadah puasa..=)

dya bunga berkata...

dya skrg pun dh xberapa aktif..hehe..sorry ye mummy..lama xsinggah sini

Che Rosliza Che Mat berkata...

Sekejap jerkan dah nak puasa...

Cik Nur™ berkata...

selamat berpuasa juga buat nurul...

lelamaisara berkata...

hai nurul...iye la kan..bile tiada orang yg tersayang mesti rase sayu lagi2 tiba hari raya nanti..harap nurul tabah ye....alfatihah untuk arwah abah nurul...

Masha Meisters berkata...

sipot pun sipotla...jgn sipot sedut sudah....takot ada yang gulai my sis ni buat berbuka...hahaha

selamat menyambut bulan ramadhan kak :-)

With Julia berkata...

Selamat menyambut bulan ramahan ye sis...yee Umi Qi rindu akak lah hahhahah

Cik Aini berkata...

selamat menjalani ibadah puasa Nurul.moga ramadhan kali ini mbawa seribu makna utk kita.amin

kayyana berkata...

selamat berpuasa nurul... kte pasti akan rasa kehilangan org yg kita sayang.. aku pun terasa jugak..sedih plak bile teringatkan arwah.. al-fatihah

9n0L4 berkata...

slmt pose nurul. sori lame tak jenguk sini. ;)

Chic Na berkata...

salam Ramadan untuk Nurul sekeluarga.. ;)

kayyana berkata...

raya kat mana nurul?

Kesuma Angsana berkata...

xpe faham.. KA pun dah lama juga x sempat nak singgah sini !

mama aryan berkata...

memang sedih bila teringat org tersayang nih, nak pulak arwah ayah akak pergi pada hari pertama puasa..
sedih sangat2

apapun moga kita terus tabah ye nurul

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in