Almaeda Restaurant @ Ayer@8 Precint 8, Putrajaya - SUKA LEPAK SINI





CHICKEN KABSHA (betulke ejaanni??)
Nielah menu paling sedap yang biasa mummyrina order..Anak anakku suka makanan arab..hehe..nasi ni mmg habis kalu depa makan..

Ohh nak makan punya pasai,lupa nak snap gambar kedai..hehe





RODI CHICKEN AKHDAH
Pun antara menu fav..Roti sedap dari roti canai uolls..




Paling best suasana makan n view kat sini sememangnya tenang..
Nak makan pun tak tercekik..
Sekarangni ada kedai untuk refreshing budak2 aka kanak kanak.ada belon buih..
tu merah n sofia tengah main belon



UNTUK ALMAEDA NI NAK KASI BERAPA BINTANG YEA??
hehe 5 BINTANG...
nnt uolls boleh lepak2 n pekena nasi arab kat situ..terbaikk

4 sumpah ako sayang korang:

syawalsimpsons berkata...

sue penah try makan kat restoran ni...best, petang ke malam rasa nyaman je

Dhiera nadhirah berkata...

almaeda ni dekat mne?

wan nurul hezrina abd halim berkata...

@syawalsimsons-aah memang nyamankan..serabut2 otak terus ke sini


@dhieranadirah - dekat ayer d 8 presint 8

Azfa Bt Hj Baharudin berkata...

Nurul...boleh delivery jugak tau. Haritu tym OT as order untuk delivery..hehehheh khabsah lamb memang terbaek...banyak pon banyak....

Jom follow blog saya qasehazfa.blogspot.com

sempat promo lagi...~ngeeeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in