si merah yang comot

si merah yang chomot..skangnie papa dia yang banyak layan dia..cian...mummy bz ngan baby..tapi se bz mana mummy try bagi masa bermain main n layan merah..merah mummy sayang sama ngan sofia..

adakalanya merah nak mummy pegang muka dia,cium dia...skang adalagi org nak layan dia sb kat melaka umah mamatuk ramai org yang bleh layan.tapi tak lama lagi merah kena ikut mummy g alik pjaya..behave urselv dear...mummy tau merah sayang sofia


kadang merah sangat sayang sofia...kadang dia jeles tgk mumy sik dukung sofia..hehe biasalah tuh.mcm2 dia wat nak bagi perhatian..sayang mummy merah...mummy sangat sayang awak..insyaallah mummy cuba bahagikan kasih sayang seadilnya..

harap anak2 mumy membesar dengan sihat..aminn..kamulah nyawa mummy




6 sumpah ako sayang korang:

*azni* berkata...

adik dan kakak sama comel..hehe..

bonda dadif aka akish berkata...

kakak adik somel!!!

Zue AnnaLeeya berkata...

huishhhh... debabnyer beby...
geram tgk...
nak cubit2 pipi tu...

Huda berkata...

comel nye merah..lame aunty tak tengok dia :)

aanie berkata...

merah syg adik....dua-dua pun comel...

Wanita2u berkata...

Salam mesra. :)
Kak Fash nak ajak join giveaway dari Wanita2u. :)
Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

Main website : www.wanita2u.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in