ke sibukan yang amat2

adalagiker orng menapek baca blog yang semakin bersawangmie..huh huh tiup dulu sesawang nie..hikhik

mummy tak sempatlah nak berblogging..bz uruskan sofia n merah.tempoh berpantang 3 bulan dahpun habis..so harinie mmg kalut cket sbb dah mulakan kerja..kerjapun berlambak2

dikala sibuknie sofia dah tukar pengasuh last minit.hari jumaat lepas pengasuh dia tak mau dah jaga sb sofia sik nanges dr pg sampai petang sb tak mau minum susu mummy dalam botol..
walhal mummy dah ajar dia.dia reject langsung susu mummy dalam botol..ape akan jdlah stok2 susu mummy ek..huhu jwpnya tak berusiklah..

harinie mujur nursery tempt merah duduk nak terima sofia..kalau tak siapalah nak jaga sofia..selamat selamat..syukur..tapi jam 10.00pagi nie nursery tepon minta mummy datang..waaaa payahnya cabaran penyusuan kalinie..

pas mummy pun cabutlah dr opis jap g nyusukan dia..pas susu dia tido mummypun alik opis semula.humaira plaktakmau g sekolah..menanges2 tadi..alahai anak2ku

5 sumpah ako sayang korang:

eB ezrin berkata...

ooo sofia nk direct feed eh? cam aed la tuh... sbb tuh kalo gi kursus eB x leh nk simpan.. pam buang.. hu3

ajumohit berkata...

alahai siannya sofia, yelah nk membiasakan dgn botol kan nurul...bolehla merah jaga adiknya, moga sofia dpt terima botol nnti, cian dia

wan nurul hezrina berkata...

eb-tulah eb..mmg pump tuk dibuang ajerk..rugi2..ingat nak mandi susulah kalau sampai 6 bulan sblm expired nnt..haha..eb ndah mandi susu?nurul postkan..heheh

aju-mmg kesian.sanggup dia tunggu nurul baru nak bf..dulu merah tak mcm tuh

aanie berkata...

wah, dah habis pantang eh?? kejap je rasanya....
sofia tu nak menepek dgn mummy dia la tu..hehe...

eRiNsZ berkata...

huhu 1st day yg sngat mncabar.. tak pe dear pelan-pelan kayuh insyaallah sumer nya akan ok.. (^_^) charyurk SUPERMAK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in