mana bezanya..


gambar sofia now..5 month



gambar merah juga msa 5 bulan..

so korang tgk ada tak beza..
tang mana beza ek..
tang idung kot..mmg ada beza tp tak getilah ckp tang mana bezatuh..

46 sumpah ako sayang korang:

ajumohit berkata...

hehhehe lebey kurnag jek kan nurul, yang pasti dua2 bambam dan putih melepak sgt!!! geram..cantik umah baru nurul..so sweettt jek hehehe

IntaNBerliaN berkata...

bab2 beza sy xtau tp 1st tgk2 je entry ni tadi,.. yg sy tahu pesamaan dor ni PUTIH MELEPAK N COMEL!!!!!!!!....

putih tol dorg ni.. geram nya saya.. comel sgt.. hihii..

ada apa2 petua ke ms prgnant nk putih ni selain dari genetik nurul yg mmg dh putih.. hihii

Ely Hasrul berkata...

beza? yg penting dedua tuh comel sungguh!!! geram!

Mummy Ayu berkata...

both of them..chumels sgt..geram tgk..adik beradik.of coz sama..tak banyak, sikit..

Ummu Muhammad berkata...

merah muke lembut sket..adik sofea nampak garang sket...tapi due22 sooo putih melepakk!

EDtv berkata...

chomellllll!!

Pok Amai-Amai berkata...

Putihnya awak!!!

wahida berkata...

yang aku tau anak2 ko ni comel sgt...putih gilakkk!!

weh, bg aku pinjam anak2 ko dlm dua minggu weh...aku nak gomol2..geram sgt lah!!

wan nurul hezrina berkata...

AJU-aah mmg dua2pun bum bum boom=)memang tak banyak perbezaan sangat

wan nurul hezrina berkata...

ina-huhu takderlak petuanyer=)hehe..masa ngandung makan jer aper ada.hehe.

wan nurul hezrina berkata...

aly-aah beza tang muka=)hehe meh lah cubit pipi kalu geram..tq sudi drop comment yea

wan nurul hezrina berkata...

mummy ayu-mmg rata2 muka sama jerkan?lainpun cket sangat bezanya

wan nurul hezrina berkata...

ummu muhammad-memang kat sinipun kata cenggitu=)merah muka manja..perangaipun manja..si adik lebih berdikari..hehe

wan nurul hezrina berkata...

ad-tq ed=)

wan nurul hezrina berkata...

pok amai2-hehe tq tq

wan nurul hezrina berkata...

wahida-ada ko pening nnt dengar volume suare tak agak bila nanges..muka jer chomel nie..bila nanges haru ko nnt..haha siap nak pinjam 2 minggu..lawok ko nih.mehlah datang amek.

ShimaSalleh berkata...

hihi sama yo! anok aku gak lain hihi..

KizZ berkata...

Eeee gebunya pipi dia...rasa nak picit-picit je..

fatin hanani berkata...

hehe sebijik hehe
fatin dok tgk gak..xtau la beza dia kat mana hehe
apa pun mmg cmey hehe

budak penjara berkata...

ohh..permainan cari perbezaan la ni??hehe.. sy tngok kening dia kak berbeza..sbb dlu nipis..skang dh makin tebal ckit..hehe

atiqa aris berkata...

ee comel gileee.rasa nk pelok2 je budak kecik nih.hee

MaryaYusof berkata...

Beza tan baju kot...hehehe... lebih kurang je la..nama pun adik beradik kan... putih melepak... geram umi tgk...!

cikpuanhady berkata...

wahh..comelnyer sofia..taktau tang mana beza, tapi yang pasti maintain putih, gebu dan comel..geram tengok..

Ayen... berkata...

dua2 sama comel sama putih sama tembam cuma tang bibir kot mcm ada beza ckit...

pena rozie berkata...

comel la....

wan nurul hezrina berkata...

shima-aah rasa lbih kurang jer..tapi ramai kata bezanya sofia nmpk cam laki..muka garang cket dr merah..huhu..aah anak ko mmg aqil n afiq lain benar rupenyer

wan nurul hezrina berkata...

kizz-hehe mmg kalau jumpe semua cium2 geram kat dia=)

wan nurul hezrina berkata...

fatin-tulah dah namap adik beradik..selangpun taklah jauh sangat=)

wan nurul hezrina berkata...

buak penjara-dulu?sekarang?heheada mcm2 plak..nie 2 org yang tak sama dik..atas gambar sofia..bawah gambar merah,kakak dier..hehe

wan nurul hezrina berkata...

atika-hehe picit jangan tak picit..

wan nurul hezrina berkata...

kak mar-tulah kak..bila ko nak tambah anak lagi..ko tambahlah anak pompuan..ceh!mcmlah bleh mintak laki atau pompuan..hehe

wan nurul hezrina berkata...

cikpuanhandy-hikhik..mmg payahkan nak tgk mana beza..tapi kalau nak kenal mana satu sofia n merah senang jer

wan nurul hezrina berkata...

ayen-aah tang bibir..sofia bibir ikut hubby..merah ikut mummy=)

wan nurul hezrina berkata...

penarozie-tq

kayyana berkata...

aku rasa yg lain dr mata kot... hahaha.. eh, malam ni ade umah? mama ngn baba ade kt umah.. dieorg nk g tgk sofia lah..

NzA berkata...

rasa nk gigit2 je pipi 2 org budak tomey tu....

NOOR FATIN berkata...

comelnyaaa...!! i likee!

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Dua2 comel..comel sgt2..geram tgk..^^

wan nurul hezrina berkata...

kayyana-aah datang jerlah aku adajer kat umah=)

wan nurul hezrina berkata...

nza-hehe geram tgk pipi terbonjol kuar..hehe

wan nurul hezrina berkata...

noor fatin-hehe cepat2lah kawin fatin,dapat anak..lagilah besh=)

wan nurul hezrina berkata...

lily-qis pun cumil..gram gak tgk..nak2 skang pandai btul posing=)

CNN @ CheNamNam berkata...

yang len semua sama cuma tang baju jerk beza...mhuahuahuahuaaa...

NAZRUL AZAT berkata...

geramnyeeeeee tgk anak diaaaa hehee :-)

Si Matatajam berkata...

Yg pastinya dua2 puteri ni mmg comel la Nurul..bertuah ibu puteri2 ni..

mama aryan berkata...

dua2 sangat comellll...adoi bila nak dpt baby girl lak nih..hihi semangat akak,pd hal anak tu baru nak masuk 11 bln

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in