part 3...ku nd the geng








24 sumpah ako sayang korang:

Liza berkata...

Waa.. meriah sambautan raya Hezrina.. :)

Cik Nur berkata...

meriahnyaaaa...!

GreenJade berkata...

meriah nye kalerful kaler baju dorang

sy kat opis ni tak ramai Melayu..bosan jugak...ada pun tak bape kerat..bila buat jamuan tak le meriah sgt gini..huhuhu

Zue AnnaLeeya berkata...

meriah tuh...
bergambo sakan

Si Matatajam berkata...

Meriahnya...comel2 staff kat situ yek...

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Selamat hari Raya...

Bestnye..nampak meriah...~

lelamaisara berkata...

wah...meriah gitu...:)

~Cik Sweety~ berkata...

wahhh..semakin selimm yuukk..hehe.. apa khabar?? selamat hari raya tau... ni link baru.. nnti bole la tukar kt bloglist tu yea..(^__^)

Masha Meisters berkata...

hehe...kak nurul main bola blong ape yang besar sgt tu...hihi

Yana Libra berkata...

cam seronok je tengok~ :)

Wanieys berkata...

amboi sakan posing hehe

IntaNBerliaN berkata...

cantiklah deko de' amor spaghetti tu ;-)

mamalieyna berkata...

ceria semua berpakaian..terasa suasana raya~ ^_^

N.Aima K berkata...

salam Nurul dah dapat hadiah yang saya kirim? reply asap tau..

saya suka lah deco kapas dan ros tu ;)

Cik Aini berkata...

wawawahhh
sakan bergambo nmpk.hehehe
apa pun mmg meriah kan =)

Deqla manjew berkata...

smua kwn2 nurul tu penah nmpk tp x kenal pun..hihi

Deqla manjew berkata...

eh, henpon nurul tu samsung mini ka??

are_lin@yu berkata...

baru nmpk pic tuan blog..hihi

dear dah daftar says.com ke blom..klu blum jom lah ke blog ayu ;-)..blh wat duit ;-)

http://coratcoretkuini.blogspot.com/2012/09/jom-buat-duit.html

C'Jai berkata...

meriahnyeeeee....:)

Cho Zila berkata...

ala bestnyer cantik deko rayanyanyer...

dyabunga berkata...

dya ingtkan bola boling td..haha

Arina Shamsul berkata...

Wah dear,baru kali ini saya puas tatap muka kamu ..tehehehe.

Nice air muka..hahaha.lembut dan nampak sungguh keibuan :) patot la anak2 cantik dan comel..ngeeeeee...

Jngan kembang lobang hidung ye yang..hahaha.

Deq's Qienz berkata...

hamboiii meriahhnya jamuan raya depa..berwarna warni lagikk..

Che Rosliza Che mat berkata...

Meriahnya....Seronok tengok...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in