SPBA BATAL??

Sekarangnie hubby ada di PICC..menghadiri perbentangan ttg SPBA dan persetujuannya..

hanya update msg dr hubby katanya
"SPBA BATAL"!
sistem kenaikan gaji Penjawat awam menggunakan "Sistem Saraan Malaysia"

n buat masanie dapat jawapan n persetujuaan menggunakan SSM yang sangat baik dan adil.
katanya gaji penjawat awam naik 13%..

kalau betul apa yang hubbyku kata Allhamdulillah.rezeki sofia n merah..katanya bawah gred54 semua dapat kenaikan 13% dan gred 54 ke atas dapat 9%


kolar plak kawasan di negeri2 yang rm200 ada pertambahan minimum RM50..so kat pjayanie RM300 tak dapat apa2lah kay.hehe


kenaikan tahunan plak antara RM80 hingga RM350
tapi papepun kenalah tunggu pekeliling..jangan tak jadi plak udah..huhu

ngah gembira2 dapatlak panggilan paling aku takuti..
Nursery!!
"Puan anak puan merah muntah-muntah"
alahai nak..rasanya mummy masak ok jer semalam..ayang merah mummy makan berselera jer.tup2 muntah.adalah pg tadi masa mandi dia ngadu sakit perut tapi ku ingat nak berak ke apejer..

pikir2 rupanya dah 6 bulan.kena amik ubat cacing.mungkin cacing nyer kejer kot.takpe mummy alik amik nny kita g klinik..

*tentang SPBA BATAL2..harap2 tak ubah2 lagilah.guna SSM naik 13% jerk.ok sikit..jgn bg harapan jer tapi sik terbantut..moga cupecs sentiasa membela nasib kakitangan awam.

betul tak kak NZA?hikhik

39 sumpah ako sayang korang:

Azlan Strider berkata...

dekat FB sy nyer timeline pun ade gak sy sedang cite pasal SPBA nie..hehe..macam2 feedback dorang bg..hehehe :)

Regards,
-Strider-

miya berkata...

syukur...

al-lavendari berkata...

bagus .. uncle pun dah update status kat FB.

Daddy Ziyyad berkata...

saya tak ambil kisah sebab saya tak keja gomen..hahaha

fieda berkata...

kita ok jer sbb kita suriumah jer...hehehe

RoslanPutra berkata...

jemput ke blog saya ... utk contest terbaru.. try ur luck...

Jones berkata...

alhamdulillah..harap2 adil dan sakasama..

NOOR FATIN berkata...

alhamdulillah rezeki anak2.. :)

semoga merah cepat sembuh ;D

IntaNBerliaN berkata...

wah bagus ni.. sy blh tumpang sekaki rezeki dr hubby..hehheh

ololoo siannya merah2... xpa, nanti ibu bg ubat cacing yer...

kayyana berkata...

alhamdulillah.. kalau ssm takde isu sgt.. nampak sgt skim sbpa ni tak bagus.. huhuhu..
merah kenape?? alahai.. risau lg.

wahida berkata...

aku suka je naik 13% ni...adil...takde la org atasan je naik byk kan...semua pun naik 13%...ok lah tu...


semoga merah cepat baik yer...aku lak yg risau dgr ni...

Ayen... berkata...

ape2 pun kena tunggu pekeliling...huhu.

ernizz berkata...

ape2 pun terima...kite org gomen ni kan yg menurut perintah...;)

Fatin Mraz berkata...

part kakitangan awam tuh oke lah..cuma jgn pasnih harga barang naik lah juga kan...huhuuu

part anak cacing tuh? umo dia bape?
saya pun risau anak cacing gaks nih..

WuMing berkata...

WuMing tak ada sebarang perubahan laa...Sebab tak kerja...He..he..he..

IntaNBerliaN berkata...

aik.. emel saya xda ke??..

emmm cuba nurul pulak emel saya.. anto nama alamat n no tel :-)

dekat zarina_naniey@yahoo.com.my

umialya berkata...

syukur

wan nurul hezrina berkata...

azlan-aah mmg mcm2 dowg bagi.akak tak kisah sangat ttg kenaikan org2 atas mcm jusker ape sbb dowgpun mmg belajar tinggi.mmg layak dapat.cuma nak tgk gaji bawahan jerk naik setakat mana.tapi adajer peniaga kat luar ambik kesempatn naikbarang

wan nurul hezrina berkata...

miya-tq sudi singgah blog n drop comment.nnt mummy singgah blog kamu pulak=)mmg bersyukur

wan nurul hezrina berkata...

al levendari-aah uncle mmg skang tengah hangat isu knaikan nie=)

wan nurul hezrina berkata...

daddy ziyyad-hehe yerlah tuan doktor..dah mmg kamu2 keje dok swasta

wan nurul hezrina berkata...

fieda-lagi senang jadik suriumah kak fieda=)

wan nurul hezrina berkata...

roslan..oo insyaallah=)

wan nurul hezrina berkata...

jones-tak tawlah setakat mana keadilan2.hikhik..oklah kan.

wan nurul hezrina berkata...

fatin-alhamdulillah=)

wan nurul hezrina berkata...

kayyana-merah muntah.masuk angin gaknya

wan nurul hezrina berkata...

wahida-tulah akupun batok2 nie.nak kena pakai masknie takut sofia berjangkit

wan nurul hezrina berkata...

ib-aah mmg nak kena bagi ubat cacing..hikhik..oo hubby keje gomen.aah bleh tumpang sekaki

wan nurul hezrina berkata...

ayen-setuju,..dok heboh2 tapi pekeliling kuarnya idak!

wan nurul hezrina berkata...

erinzz-hikhik bagus lah awaknie=)

wan nurul hezrina berkata...

fatin-umur 3 tahun.mmg 6 bulan sekali kena bagi ubat cacing

wan nurul hezrina berkata...

wuming-oklah tak kerja.taklah sakit ati kalau ada ttg naik2 gaji mcm masa isu spba tuh=)

wan nurul hezrina berkata...

umialya-aah syukur=)

NzA berkata...

InsyaAllah, rasanya dh jadi kot..jenuh dh depa dok ulang naik jumpa pak2 menteri kt Putra jaya...dh xsanggup dh kami asyik kena tinggal sbb bnde alah tu....hu.hu.hu....

mama rifQy berkata...

untung sangat la kan orang gomen..huhuhu!! apakan daya, ku org swasta sajork!!

Liza berkata...

Nurul, jgn lak harga barang dan makanan naik lepas ni. Kalau gaji org swasta naik, diam jer.. Bila gaji org gomen naik, dia pun sebok nak naikkna harga. Mencik tul.

MaryaYusof berkata...

Tahniah! Rezeki anak2 tu wan :)

wan nurul hezrina berkata...

KAK NZA-HEHE AMIN AMIN.MINTAK2 TAKDA PERUBAHAN LAIE=)

wan nurul hezrina berkata...

kak mar-aah kak rezeki.tapi yang tak beshnyer barang makin mahai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in