update kisah sofia

Tak tahu perasaan skangnie.bercampur baur
arini pagi2 ada appoiment di hospital besar putrajaya..

appoiment tentag biji/bonggol belakang sofia yang sebelumnie mummy risaukan..
ternyata mmg betul2 risau bila doktor pakar beritahu..
katanya melibatkan tulang belakang dia n urat saraf.

so ada beberapa ujian sofia kena hadir
2/4/2012 kena buat ultra sound
n kes dia dibawa ke HKL..
Hospital Besar Kuala Lumpur

kenapa hati betul2 rasa tak sedap.
Ya Allah Lindungilah anak2ku..
tak tahu nak kongsi aper mummy rasa..
tapi mummy nak +ve thinking.masih berharap tiada apa yang serius..

setiap kali sofia senyum arinie..
mata mummy dah berkaca2..
sungguh ceria dia harinie bila mummy bawa berjalan ke hospital.
mummy agah n dukung dia..bila kepenatan dia lena dibahu mummy=)

lepas hal sofia selesai di klinik terus mummy g opis..banyak akaun yang salah buat sbb kerosakan mata tempohari=(alamatnya membebellah bos atas..
tapi otak terus kosong hanya memikirkan sofia..


berbalik tentang sofia..
biji di belakang belikat semakin besar.
agaknya ape ek?
sungguhku tertanya2 n hati berdebar2

skang bijinie semakin membesar..

tapi tadi cek sendi2 semua ok.kaki kuat.
tapi mummy tak pasti sbb dia blum berjalan.hanya merangkak
tapi blum juga merangkak.angkat punggung tinggi2 n tarik2 dada kedepan..
tapi pergerakan aktif n tak meragam.

tahlah banyak persoalan yang tak terjawab=(
hanya Allah maha mengatahui..

34 sumpah ako sayang korang:

Jones berkata...

harap2 xde pape la akak eh..

izan mama mia berkata...

harap nurul bersabar...memang bl fikir anak sakit,kerja apa pun bt tak kena...Insyaallah...mg tak ada yg buruk jd pd Sofia anak kecil yg comel itu..

mama irfan berkata...

moga tiada yang buruk berlaku pada sofia... amin....

Azlan Strider berkata...

Harap2 benda tu tak semakin teruk laa ek kak..yang bab keje tu akak bgtau je bos awl2 yg akak tak bleh nak concentrate 100%..Hopefully dia paham.. :)

Regards,
-Strider-

LYAfrina berkata...

lya doakan agr sofia ok jer.. n xde apa2 y serius..apa2 pun ina kena kuat yer.. jgn putus asa...selagi xtau apa y berlaku.. cuma ketabahan tu perlu.. utk mghadapi plbagai kemungkinan.. sesuatu y belum pasti..mmg itu mbelenggu fikiran kan.. apa2 pon..berdoa pada tuhan moga dijauhkan drp sgala y serius..

seandainya... sesuatu tjadi.percayalah.. pasti ada hikmah y tsembunyi di sebaliknya.. sesungguhnya...setiap y berlaku ada sebabnya..adakalanya kt x nmpak.. atau kt lmbat menyedari hikmah disebaliknya.. dan perkara y pasti.. adalah krn..kt insan tpilih di kalangan insan2 lain & tuhan sygkan kita.. supaya kt selalu igt pdNya..

aanie berkata...

aritu bukan ke doktor kata xde pape??
risaunya...tp harap-harap xde pape...sofea kuat!!

Azfa Bt Hj Baharudin berkata...

mmm...kesiannya sofia...hrp2 dia okay.....membesar bagai johan!!!!

ShimaSalleh berkata...

insyaallah xde yg serius. Yg penting teruskan cek up. Jgn jd cam aku dh stop pi paed.. aqilnye biji kat kelenjar leher masih ada lagi. Bila kau picit2 tnya dia kata xsakit... :(

eB ezrin berkata...

kami doakan smoga sumernyer ok yer. x er pe pe yg serius... risau gaks nih tgknyer...
yc :)

RoslanPutra berkata...

kesiannya sofia... harap cepat okey la tu...

MaryaYusof berkata...

As salam wan,

Akak dpt rs kerisauan ko... Insya'Allah takde ape tu... Ko jgn byk sgt fikir... Jg diri gak... Ape2 inform k... Ya Allah, semoga Sofia sihat... Ameen~

Nad @ MamaZakwan berkata...

harap takde pape yg memudaratkan sofia..
nurul tabah n sabar byk2
apa2 nnt share ek!

fieda berkata...

harap bende ni tak serius ye nurul..

kayyana berkata...

ko try bawak g pakar swasta lak.. tgk mcmne result die.. tp kat pakar gomen ko kene buat jugak tau.. sbb gomen lg details.. kite mencuba je nurul.. harap harap takde papelah.. riso jugak aku nih.. eh, kalau ape2 roger akulah.. ok?

IntaNBerliaN berkata...

Ya Allah.... moga2 xda apa2lah jurul.. sy pulak yg rasa sush hati.. Alisha demam sikit pun sy dah susah hati.. bila cam sofia ni lagilah...

sy doakan mg semuanya ok.. xda pe2 yg serius... take care tau nurul..

Izni Hafiz Abdul Rashid berkata...

apa benda tuu...

wan nurul hezrina berkata...

jones-tulah harap n masih positif thinking..moga dilindungi Allah=)

wan nurul hezrina berkata...

izan-memula mmg sedih tapi masih berfikiran positif n harapan takder apa2 yang buruk jadik.amin amin

wan nurul hezrina berkata...

mama irfan-tq yer doakan sofia..harap cuma lebihan daging atas kulit sahaja

wan nurul hezrina berkata...

azlan-tulah harap kena bincang n cerita kat bos.bospun mmg jenismendengar n memahami..huhu

wan nurul hezrina berkata...

lya-harap Allah kuatkanlah yer lya.lyanyer dugaan lagiteruk..tapi allah maha mengatahui.masih berharap sesuatu yang baik2..yang tak baik g jejauh.amin amin

wan nurul hezrina berkata...

kak az-tulahkak..dia plak budak baik sangat.meragampun tak.senyum jer n suka main2.sporting lagi..seronok dapat dia.moga Allah lindungi dia sentiasa

wan nurul hezrina berkata...

shima-ko tekan2 dia tak sakit ek?aku sofiapun tak sakit tp badan dia gerak2 gak bila aku pegang...huhu.mmg takkan stop g paed.takl berani

wan nurul hezrina berkata...

eb-ok eb.pape mmg nurul updated!tq

wan nurul hezrina berkata...

roslan-tq babe!

wan nurul hezrina berkata...

kak mar-tq kak doakan sofia..insyaallah allah maha mengasihani

wan nurul hezrina berkata...

nad-tulah.agak pelik biji tuh.sblm nie takder plak google ttg penyakit2..harap tak serius n bleh cpt2 sihat..tq nad.paper nurul share

wan nurul hezrina berkata...

aanie-tuh doktor klinik.kta tak ada ape tapi dia bg temujanji ngan pakar..masa kat pakar2 doktr cakap mcm2 takut2 kan ajerk=(

wan nurul hezrina berkata...

fieda-nurulpun harap mcm2.tak mo lah jadi pape yang tak diingini

wan nurul hezrina berkata...

kayyana-aku dah bawak dia minta proceed ke gomen.takut peralatan swasta tak cukup n gomen bnyk dr pakar

wan nurul hezrina berkata...

ina-ok ina.tq banyak kay..mmg risau dr dia lahir lagi n masih pujuk2 hati kata n pikir yang positip!

wan nurul hezrina berkata...

izni-tahlah nurulpun tak tahu.mcm gelembung.bila picit2 mcm jeli.kadang2 keras kdg tak.dr lahor lagi ada makin membesar lagi.tuh yang risau

Liza berkata...

Nurul, harap2 tak de apa2 yg bahaya ler... Liza ada pergi klinik swasta tau rawat kulit azfar. dah semakin ok :)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

skang ni benjol tu mcm mana...hope sofia xder apa2 kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in