Masih cerita di camaron




Dah tak tahu sangat nak wat entri apa sbb bebanan kerja yang banyak di opis..so ada beberapa keping lagi gambar kami di camaron yang blum di kongsi.hehe

Sebenarnya mmg syok ke Camaon Highland tapi yang tak syoknya nak pergi tuh jalan Ya rabbi berpusing-pusing n dengan selekoh yang tajam mmg memerlukan pemanduan yang selamat dan lebih berhati2..lain2 ok

and satu tips membeli barang di sana..Sbb kami stay sampai isnin..g jumaat..so hari isnin baru kami sempat memborong mcm strawberi,teh n brg2 lain mcm baju n cenderahati..masa borong strawberi yang jual tuh kata harga 3x gamda murah dr sabtu n ahad n 4x murah dr cuti am atau ct sekolah.huhu lepas di timbang2 mmg betulpun.jauh beza harganya=)Tapi masalah ibu bapa yang ada anak sekolah hanya bercuti waktu cuti sekolah...So nasiblah..esok2 ku hadap juga perkara yang serupa=)


Berat 18 kilooo woo..huhu senget sudah pingang mummy=)

My lovely daughter...love both of u v.much....hug hug hug..

Angah wit lovely hansome boy...Aiman..satu satunya cucu lelaki mamatuk n arwah tok halim..sedih sebulanjer arwah abah dapat tgk aiman yang so cute!

Aiman n sofia..hehe siap pegang tangan lagi...hehe samakan cumilnya??

Mak uda..My sis yang ketiga..Kami semua pompuan kay.hehehe..Merah lagi pasangan nie.hehe

Aiman with pak uda..
Aiman nie mmg takut ngan semua org..jarang dia senyum..tuh kalu nampak muka sure nanges.dia kenal mamatok ngan mama,papa dia jer..huhu kadang saje ambil dia bawak jauh2.hehe

Nie gambar CH ketika dulu masatuh merah berusia 5 bulan=)kecil lagi..masa nie kami g sehari jer=)

Pun ambil gambar kat kaktus niejugak.hehe..sama jer rasanya..





18 sumpah ako sayang korang:

Aine Ainun berkata...

lama da x p cameron..taun depan baru ble pg, irfan besar sikit..Mudahan panjang umur=)

mama lieyna berkata...

Syoknye... pergi lak ramai2, baru happeningkan.. :-)

With Julia berkata...

Suka tgk baby Aiman....comelll ye...sofia sgt adorable...best lah pi cameron...dah pi thn lepas masa preggy 4 month...sonok kan bila bawak anak2...yeyyyyy nk pi lg lah tp tggu Qi besar sikit dh pandai jln senang

syawalsimpsons berkata...

sue G sana tak berjalan sangat pon

kayyana berkata...

aku sejak ade aryan tak pernah bwk die p mne mne lg weh.. ksian kan.. huhuhu.. cik gayah tak ikut ke? wah aiman makin bulat aku tgk.. hehe.. takut org lg ke? hihih

Si Matatajam berkata...

Teringin plak nak pi Cameron secara berjemaah camni..best la..

CheNamNam berkata...

waaaa merah kecik2 dolu chinese look laa,dgn rambut jarangnyer..tomeiii...hehehe..

memang banyak tempat yg takde bezanya tapi manusia dok ramai situ jugakk tiap minggu pon..berkenan sungguh dgn CH..hakak pon boleh kate setiap tahun pergi...bezanya update kat belog ngan tak jer..huhuu

kalau ikut simpang pulai kurang sikit bengkang bengkuk nya tapi kalau ikut Tapah memang hati kena kental sikitlahh dear...hahahaha...

tips ohsem...:)



Deqla Manjew berkata...

syok kan pegi dgn family.. rasa xnk blk pun ada kan..hihi.. ehh adik nurul ke yg berlseung pipit tu..cantiknya lesung pipit dia..hihi.. anak dia pun comel sgt...

Mummy berkata...

lama dah tak gi cameron...bestnya skali skala dapat bercuti kan

N.Aima K berkata...

teringin sngt nak g sana huhuhu

Chic Na berkata...

seronoknya berfamily trip. ;)

LYAfrina berkata...

muka angan sebijik muka nurul

Cinta Misteri berkata...

best nye jln2bdi kaktus. baik2 jgn smpi cedera. CiM suka sgt kaktus, indipendent

Cinta Misteri berkata...

best nye jln2bdi kaktus. baik2 jgn smpi cedera. CiM suka sgt kaktus, indipendent

izan mama mia berkata...

slim laa nurul sekarang..ehe... bestnyer h CH

mama aryan berkata...

seronokkan dpt jalan ramai2 macam ni..

9n0L4 berkata...

amboi. ni bercuti bile ni. gmbr cmpr ke yg baru dgn lame. :)

IntaNBerliaN berkata...

merah ms kecik mcm anak org cina.. putih sungguh la weyyy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in