adehhh mata lebam!

assalammualaikum semua.mood paginie mmg kelaut..agaknya nielah yang dikatakan monday bulesss..

bukan apa sofia demam nak tumbuh gg kapak..mmg meragam 2 hari dah..mujur cuti sabtu ahad..natijahnya paginie lambat bangun dah..mcm tak tido..huhu.kesian dia malam tadi.nak tido atas bahujer..

tapi walaupun tak tido ku tetap g kerja walaupun lambat..no cuti2 sbb mummy tak suka cuti kalau btul2 takder hal.sofia badan tak panas sangat cuma mungkin berdenyut gg dia2..meleleh2 air liur.kesian..tapi pgnie dia bantai tidolah2..nasi buburtetap mummy bekalkan.letak ikan tenggiri,sayur bayam,carrot n kentang..tah dia makan atau tak.huhu.

lagi 2 arijer kerja lagipun.hehehe mood nak alik kampungnie.lama dah tak jupe MIL..rindu..hehe..seronok tahun nie sbb beraya dengan 2 anak pompuan.papa jer takder kawan.mummy ada 2 kawan.hahaha tapi si merah2 mcm jaga budak laki dianyer lincah sebijik mcm budak boy.huhu..kira leh lah geng ngan papa



semalam makan kat rest. thai ngan SIL..sedapnya ikan siakap stim.mmg terbaik.kat gombak..nama kedai jees kot.tak pasti sbb kalut dok jaga sofia merengek.huhu..tapi mujur ada kucing.diamlah kejap.lupa nak snap mkanan sbb masing2 lapar.buka kuih kat umah kak ipar dulu..pas solat magrib baru berangkat ke rest.tuh

38 sumpah ako sayang korang:

aTy _faRed~ berkata...

beshnyer lagi 2 hari jer nak keje..same macam asben saye...saye hari jumaat pon keje lagi..sob sob..

kayyana berkata...

aku pun takde mood nak buat keje dah nih

kayyana berkata...

eh, pump aku tu biarlah dulu... dah senang senang nnt aku btau lah.. aku pun tak tau bile nak amek.. janji sebelum aku bersalin lah.. hahaha

Deqla manjew berkata...

lorh.. jgn la monday blues.. cuba la monday pinkies pulok.. hihi

9n0L4 berkata...

amboihhhh. berbuka di kedai ye. bestnyeee. ;)

Wanieys berkata...

owh mummy raya ada geng lah kan hihihi...sian sofia mmg nk tumbuh gigi sakit ker...qalief dulu nampak mcm biasa ja hihi

Cik mama berkata...

besar pahala seorg ibu jaga mlm untuk anak yg tak sihat, mcm tulaa klu ada anak kann. hope sofea cpt pulih yerr..

Kesuma Angsana berkata...

kalau ade anak kecik begitulah hehehe

lelamaisara berkata...

yela...kalau anak tak sihat mesti tak cukup tido kan...die senyap aje tido pon kadang kite berjaga perhatikan die...:)

Huda berkata...

bestnye..dah nak beraya kan :)

Cik Aini berkata...

wah samalah kita Nurul..
lagi 2 hari je kj pastu horayyyy...
semangat raya dah smp semangat kj biasalah kan dah ke laut lah jwbnya :)

sakit gg mmg lah kan...kita yg tua ni pun kalo sakit gg serba x kena tmbh budak2..

selamat hari raya Nurul =)

Cendol berkata...

mummy ngan anaknye 2 2 comel!!!!!!!!!!suke tengok gambar no 2 tu mcm2 awesome je.ntah suke lah!

Si Matatajam berkata...

Comelnya merah ngan sofea... Khalish masa nak tmbuh Gigi pun demam gak..

are_lin@yu berkata...

cantik lah gambar2 ni..;-)

Chic Na berkata...

siannya demam nak tumbuh gigi. harap tak melarat la kan. wah nurul cuti awal ye. bestnya..

Daddy Ziyyad berkata...

waaa..last keja hari Rabu ni eh? awal betul cuti...:)

Masz Sidek berkata...

makin dekat nak raya ni makin mata lebam... tak cukup tido... huhuhu

izan mama mia berkata...

cian..sofia sakit gusi nak tumbuh gigi...insyaallah..nnt oklah tu...cian juga kat papa xder geng yer...hihihi..ada can tambah lg nie...

LYAfrina berkata...

smuanya comel2..patutla anak2 putih gebu..sama dgn mummynyer

Cinta Misteri berkata...

CiM raya umah mak sendiri, raya ke2 baru balik umah in law.

Walaupun CiM takda anak perempuan, tapi anak sdara CiM yg 2 org tue panggil CiM Mama, so okeylahhh kan.

babycomel berkata...

demam nk tumbuh gigi? owh kesiannya sicomel tu

ShimaSalleh berkata...

Ala sian nye bucuk sofia nih...
Afiq takat ni tak demam lagi tumbuh gigi. baru keluar sikit. sebatang aje pulak tuh gg kapaknya. Take care tau.

Afiq lagi lasak dr aqil. Tp susah lagi jaga aqil dr afiq... haaaa camno tuh? hihihi

Karukord Jagau's berkata...

Aku lg nk dkt raya ni lg byk keje haaa.....
Tp sebagai pekerja yg cemerlang....ku lakukan jua dgn penuh senyuman manis.....cewaaaahh....! :)

Biasa lah ...bdk2 nk tumbuh gigi. Kena sabar menjaganya...

Myra Jay berkata...

Comel la anak2 Mummy, putih gebus :)

Siakap stim dah lama tak makan ;)

Myra Jay berkata...

Comel la anak2 Mummy, putih gebus :)

Siakap stim dah lama tak makan ;)

Cik Nur berkata...

bestnyerr..nur jumaat last kot..tapi rasa mcm nak cabut awal je jumaat tu..huhuhuh

mmg xde hati nak keja dah..nak cuti balik kampung...!

Aine Ainun berkata...

alahai...kesiannya nak tumbh GG rupanya...

Sangat comellll=)))

IntaNBerliaN berkata...

sy ni xyah tunggu monday, setiap hari blues.. hihii...

skrg sy dah kurg bw... mmg dah letih mengadap kmputer lama2... perut makin besar makin rasa se'eh..

N.Aima K berkata...

assalamualaikum Nurul

Baru berkesempatan nak singgah insyaallah lepas raya saya hantar hadiah ya ;)

Tahniah

<3 <3

Sherwieyna Muzzawer berkata...

Mummy dengan anak comel je..hee
selamat hari raya Mummy!

Liza berkata...

Sweet gambar tu.... Hezrina, Liza pun nak ucapkan selamat hari raya. Selamt pulang ke kampung halaman. Hati2 yer.

Cho Zila berkata...

nampak semakin cantikler sekarang.. kedai makantu gombak kat mana yerk.. kalau dapat makanan thai sedap memang teringin nak cuba...

Cho Zila berkata...

nampak semakin cantikler sekarang.. kedai makantu gombak kat mana yerk.. kalau dapat makanan thai sedap memang teringin nak cuba...

Masha Meisters berkata...

anak buah masha pun baru baik demam tumbuh gg kapak....huhu...sedih tengok dye

Azlan Strider berkata...

dekat2 nak raya nie memang mood nak buat keje memang dah takde..hehehe..anyway Selamat hari Raya kak..hehe :D

Regards,
-Strider-

C'Jai berkata...

gambar bawah tu nampak bersahaja....LIKE..

mama aryan berkata...

comelnyer dia..cubit pipi sikit boleh???
nak baby girl gakkk..hehe, tetiba..

etuza berkata...

comel2 anak2 kat gambar tu ya...
moga cepat membesar ya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in