pon ponnn dah sampai

terima kasih waniey.a.k.a ibu qalief
kad raya nurul dah terima kay


sweetkan?ada jugak kad raya mummy tahun nie
tq dearest waniey..
muah muah muahhh=)

38 sumpah ako sayang korang:

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Salam Nurul.

K.atie nk minta maaf ya sbb msj xdpt reply..biasa larrrr

Tp br sat tadi pej post call...ada barang katanya.Mungkin brg yg k.atie order tu kot.

Nanti k.atie confirmkn ya..

Daddy Ziyyad berkata...

cumil kad raya tu!

Nyue berkata...

bestnye dpt kad raya...nak jugakk..ehehehe

aanie berkata...

wah, bestnya....kita baru beli kad raya utk hubby...hehe...

Deqla manjew berkata...

yeahhh akhirnya masok blog.. nurul bg alamat opis ke??

Yunus Badawi berkata...

Cantik kad tu.

Selain dari Salam Aidilfitri tak lupa juga ucapkan Selamat Menyambut Ramadhan. Saya suka.

Kesuma Angsana berkata...

wah cantik kad raya tu!

nur anis berkata...

dapat kad raya..nostalgia..:)

Cik Aini berkata...

hehe
mmg lakan..suwitt aje :)
dr M si Mata tajam dah dpt ke?
best kan bila dpt..teruja ja ..

~Sweet Honesty~ berkata...

wahh..bestnya dapat kak raya..huhuhu

Si Matatajam berkata...

M pun dah dapat..mmg suwitttt...

Cik Nur berkata...

nur juga dah smpai.. :)

wahida berkata...

aku pun baru dpt kad raya dari sorang blogger...best giler bila dah lama tak dpt kad raya ni...hehe....

p/s: cantik kad raya ko dpt tu nok...

lelamaisara berkata...

saya pon dah dapat dari waniey..;)

kayyana berkata...

walawehh dpt kad raya gitu.. napa aku tak dapat.. hahahahaha...

9n0L4 berkata...

samelah kad raye kite. hehe.

Azee Hana berkata...

wah,,,bez nye dapat kad raya,,sekarang kan orang dah x ramai bagi kad raya,,bile dpat,,rasa macam bezzz sgt..hee

Wanieys berkata...

Alhamdulillah dh sampai dgn selamat yer...sama2 la nurul :-)

Chic Na berkata...

special kan kad raya ni. :)

Shahrul Hairy Shaharuddin berkata...

Salam kunjungan =)
Terasa lama x dpt kad raya.. semuanya skang pakai FB je.. huhuh~
www.shahrulhairy.com

Kazman / Sue berkata...

wahh... dapat kad raya laa...

~Sweet Honesty~ berkata...

mmg ada kat watson or guardian essence ne..tapi bukan smua gdn n wtsn ada tau..hanya kios yg terpilih je..cue la carik erk..

izz iizza berkata...

wahh dh dapat juga ya..cantik colour hijau tu..:)

Masha Meisters berkata...

heee...dah dapat jugak tau...hihi

Rohani Hashim berkata...

bertuah kan dpt kad raya dr mmbe2 nih...sronok...

eB berkata...

eB blom wat n3 psl kad lagi.
x sempat. :)

dyabunga berkata...

cantik lah kad raya dri wanieys tu

Huda berkata...

best tu dpt kad raya :)

Karukord Jagau's berkata...

Bila la agakny ada org yg nk kasi aku kad raya :)

Azian Elias berkata...

bestnya..

teratak hati berkata...

Dh lama tk dpt kad raya..cam zaman sekolah dulu..hehe..cantik header gambar baru..lama tk dtg sini..

Cendol berkata...

ahaksss cumil!!

Yana Libra berkata...

saya pun dah dpt kad dr kak wanieys..hehe :P

aTy _faRed~ berkata...

tahun lepas dapat satu kad..tu pon kawan opis india yang kasi..tahun ni member tu dah berenti...alamatnyer tak de kat raye ar tahun ni..sob sob..

Myra Jay berkata...

Best kan bila dapat kad raya ni..


Kak, Myra berkenan dengan header akak, cantik :)

IntaNBerliaN berkata...

sy pun dpt jugak.. hihi

dyabunga berkata...

cantik lah kad raya tu..:)

9n0L4 berkata...

baru je buat entri pasal kad raya wanieys ni. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in