buat you dear arina



KAMU SEMAKIN TUA...
Tapi ku bangga kerana walaupun semakin tua..lu tetap maintain cun diamata gua..
semakin gua tengok lu semakin lawa,
senyum mu manis tidak terhingga,
so kenapa risau angka 29 pun lu tetap nampak muda..

KAMU SEMAKIN TUA..
erm..taklah setua mana..sama umur macam gua..
lu tetap mama vouge di hati si bunga syurga,
lu sabar menunggu hingga ke angka tiga,
akhirnya lu punya bidadari syurga,
lu tetap sporting di mata alisya,
 yang kian membesar dengan sempurna sbb lu yang jaga..

KAMU SEMAKIN TUA..
walaupun lu semakin tua..
akal lu tetap sentiasa berguna
sebab sampai sekarang lu belum cerita
mcm mana GSF lu bina??
gua still heran macam mana?
(aa nampak sangat lu lupa cerita sama gua)hahaha


KAMU SEMAKIN TUA...
senyuman sentiasa terukitr di muka,
buat semua orang senang berbicara,
gua suka semua bait bait entri yang lu punya,
tak sangka lu orang nya kelakar juga.
pemurah,penyayang,pemberi,dan segala yang baik lu yang empunya,
gua ngan ahli2 GSF semuanya mmg sah2 sudi jer terima..
nak2 semua hasil kretif sentuhan lu mama arina...
semuanya indah n cantik2 di mata gua..

KAMU SEMAKIN TUA..
walaupun lu semakin tua..
tapi gua still nak ucapkan alhamdulillah kenal sama lu mama,
semoga Allah memberkati usia,
semoga Allah terus memberikan nikmatnya,
semoga bahagia bersama keluarga,
semoga murah rezeki hendaknya..
sentiasa memohon keredaan darinya yea..

KAMU SEMAKIN TUA..
hahaha jangan plak lu marah gua kata lu tua
sbb lu kena terima hakikat mmg lu dah tua..
panjang lak berbicara,
terasa mcm tak cukup panjang pun nak buat entri tuk lu mama arina
mcm berat nak berpisah dan benti dr berkata2
mcm mana beratnyer lu nak lepaskan keta swift lu pergi,mcm tuh gak berat wa nak berhenti..hahahaha

KAMU SEMAKIN TUA
hepi buffday sekali lagi MAMA ARINA..
lu mmg boss GSF yang sporting sampai bila2
kan ku kenang sampai ke syurga..
kena benti dah kekdahnya..
sampai sini dulu hati naluri berbicara..


pada yang di luar sana silalah kenal ngan mama arina
gua jamin lu orang tak nyesal punya=)












33 sumpah ako sayang korang:

Nazayiena berkata...

Hepi besday to mama arina.

Yana Libra berkata...

wah...siap ada sajak syair semua tu..hehe~

kayyana berkata...

happy birthday mama arina...

ros_reeza berkata...

wah, ucapan istimewa ni :)

Selamat ulangtahun kelahiran ye untuk Mama Arina :)

Deqla manjew berkata...

mama ni sebaya deqla tau..xde la tua pun kan..hihi...happy besday big boss!!

izan mama mia berkata...

hahhha..lu olang suma dah tua..kahkah..ialah..takkan makin muda...hihiihhih..tua2 pun lawa tak pa....kankan,,,,biar tua pada usia,..hati tetap muda dalam iman...hihihih....tapi gua lg tua laaa dari lu..alll..huuhuh

Chic Na berkata...

waaa suka baca. pandai nurul buat kata2 macam tu ye. kreatif sungguh. huhu.. 29 muda lagi tau. ;)

Arina Shamsul berkata...

Aaaaaaaaaaaaa......~~~~

gua nak nangis dan ketawa guling2 kat sini dear.

gua ketawa dan dalam tawa ada airmata haru.

Dalam gembira ada segan disebaliknya.

lu puji gua apahal dear??muka gua pink kelabu asap sudah.sebab husben gua terbaca entri lu ni.gua ni pemalu jg..haha.


Itu belum lagi saya berdepan dengan pembaca2 yang lain.haru biru kelabu awan nano lah jadinya.tehehe.

BTW terima kasih yang tak terhingga entri ni sayang..

sayang kamo -hug-

tentang camna boleh terfikir wujudkan GSF tu,insyaallah nanti gua jawab..lu lex je dulu .tehehe.

Cik Nur berkata...

Pergghh..ucapan paling sempoi yg pernah nur baca..

lu dan gua... mcm acai ngan mael lambong dah haa..hihihi

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

nurul terbaekk la lu punya seloka hahahahahhaaaa

dya bunga berkata...

sweetlah..

kinara kinatara berkata...

wah syair ke nie kak:)

are_lin@yu berkata...

wahhhh sweetnya..hihi

Daddy Ziyyad berkata...

happy birthday buat mama arina :)

Che Rosliza Che mat berkata...

happy birthday buat mama...semoga ceria selalu..

IntaNBerliaN berkata...

ooo mama arina ni sebaya saya upenya...


btw, happy bzday

IntaNBerliaN berkata...

ooo mama arina ni sebaya saya upenya...


btw, happy bzday

Azfa Bt Hj Baharudin berkata...

pandai ko mengarang eh???hehhehehe

Sherwieyna Muzzawer berkata...

hepi bday mama comel!

etuza berkata...

selamat hari lahir untuk dia Mama arina

Kesuma Angsana berkata...

dh wish pown kat blog die hehehe

C'Jai berkata...

ralit akak baca seloka nya... ♡

Deq's Qienz berkata...

eh nurul pon sebaya gan mama arina ek..makanya sy kena pgil kaknurul la..adey maaf nahh

jaakechik berkata...

pandai karang ayat ek..mmg best laa...kalo jaa jadik mama arina pon mahunya nanges2 gumbira..hehehe....

Marya Yusof berkata...

As salam Wan,

Lama akak tak drp by kat sini... byk entry yg tertinggal... sorry ek... mcm2 xtvt kat sinilah yang...huhuu... Eh, happy birthday buat bff wan! Nak jgk tahu GSF tu ape ek? Ketinggalan kapal sudah...huk3

faraherda.razalan berkata...

Siapakah ini? Kawan baik eh? Walau apapun, happy bday to her!

Mrs Velentine berkata...

kak nice entry ni kak..terharuu sya baca..apa pun selamat hari jadi mama

Cik Aini berkata...

kahkahkah..
nk tegelak la plak bc entry nih..
nasib mama arina la kan..

eh,
lu mmg pandai lah Nurul,bikin gua pecah perut tau :)

Si Matatajam berkata...

Wah! Terbaik la entry besday untuk Mama ni..patutlah Boss punya best smp guling2 ha ha..hepi besday to her...

lelamaisara berkata...

wahhhh...pandai nye nurul...kalu saya jadi mama terharu sangat....Nice...suke i bace...:)

fieda berkata...

seronok mama arina diberi penghargaan gini..

Izan Ishak berkata...

suka baca entri ni... mesti mama arina happy kan!

~Cik Sweety~ berkata...

hahaha..lucu la entry ne haaa.. suka sgt baca ala2 mael lambung la kan..hahahha.. WA JUGA SEMAKIN TUA..haiyaakkkk.. kita selupa maaa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in