Selamat hari jadi JAJA



Selamat hari lahir yang ke 29
semoga Allah memberkati usia..
Semoga dikurniakan kesihatan yang baik,dipermudahkan rezeki..
dan
semoga bahagia bersama insan tercinta..
Along sentiasa doakan yang terbaik untuk angah.
semoga peroleh kejayaan di dunia dan akhirat..

selamat hari jadi
20.03.2013
semoga jadi ibu yang baik juga=)


satu-satunya anak bujang yang menggantikan arwah abah..
sangat cumil n sangat handsome
bila alik melaka pasti rindu kat dia..
betapa wanginya bau aiman=)
Geram Mok Long!!panggil mummyje lah aiman.hehe

harinie dah 21.03.2013
nak ikutkan esok
22.03.2013 (Jumaat)
hari lahir abah....tapi dia pergi menghadap ilahi hujung tahun lepas 28.11.2013...sedih tak dapat sambut.tak dapat nak belikan baju kat dia..semoga Allah sentiasa melindungi di di alam sana aminnn...

Mummy selalu tertukar tarikh lahir jaja n arwah abah..huhu tapi skang mmg terus ingat insyaallah sbb dekat2kan memanglah tertukar..

mereka-mereka yang lahir MARCH yang mummy kenal mmg semuanya penyayang dan lembut hatinya..walaupun tegas tapi hati mudah tersentuh n sedikit cengeng..hehe

sedar tak sedar "kita semakin dimamah usia"sampai waktunya kita sahut janji kita pada Allah..dan hanya berdoa supaya setiap hari ada perubahan yang membawa kita pada amalan-amalan yang terbaik di bawa "ke sana" insyaallah..
Semoga dilindungi dari azab kubur,azab api neraka dan sakaratul maut suatu hari nanti..insyaallah ingatan pada diri sendiri jugak yang tak lama lagipun 
"di mamah usia"


23 sumpah ako sayang korang:

:: Mrs.Eady :: berkata...

happy birthday!

Cik Nur™ berkata...

selamat ulangtahun kelahiran jaja....

Solehah Shamsuddin berkata...

selamat hari lahir untuk adik akak. wah comelnya pic dua org kt atas ni :)

syawalsimpsons berkata...

sue pulok yg jadi sedey bila baca entry nurul ni...syawal pon lahir 10 mac aritu

Deqla Manjew berkata...

owh adik yer? muda setahun je dari nurul... muka pun iras2 nurul... comelnye anak dia...

Shima Salleh berkata...

Al-fatihah utk arwah abah.. rambut aiman pun kiting-kiting mcm mummy dia hihihi...
March? hemmm ku xde adik2 yg lahir bln mcm, tp ank buah ada sorang baya aqil.. ada la sikit2 sama mcm ko tulis tu hahahaha...

Wehh kad dah sampaikan? Dtg ehh aku rindu kat ko ngan mek merah ngan sofia

Mrs Velentine berkata...

selamat hari jadi jaja

Izan Ishak berkata...

selamat hari lahir jaja! seiras betul muka nurul n jaja...dah mcm kembar je.

LYAfrina berkata...

amin..selamat ulangtahun kelahiran buat jaja..

& semoga roh arwah ayah nurul sentiasa dirahmati allah swt, amin

N.Aima K berkata...

Happy Birthday jaja..dan al-fatihah untuk arwah abah.

Arina Shamsul berkata...

selamat hari lahir buat angah..manis orangnya :) moga Allah panjangkan usia,permudahkan setiap urusan dan diberi keselamatan dun ia akhirat.amin~

al-fatihah utk arwah ayah kamu dear,moga rohnya dicucuri rahmat.amin..

Che Rosliza Che Mat berkata...

Selamat Hari Jadi Untuk Angah....Semoga Bahagia Di samping orang tersayang..

Chic Na berkata...

kiutnya aiman. cucu sulong lelaki la ye.

intanfirdaus247 berkata...

Al Fatihah...

Cho Zila berkata...

selamat hari jadi Jaja... moga berbahagia hingga akhirnya...
baca entryni akak rasa terharu lagi...

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

salam kak..
alhamdulillah..
sanah helwah buat jaja & alfatihah bt arwah..

9n0L4 berkata...

lawanyeeeeeee due beradik ni. muke same je. ;)

Cik Aini berkata...

al-fatihah
moga arwah ditempatkan di kalangan org2 beriman.amin

btw hepi besday jaja :)

izan mama mia berkata...

hapy besday tuk beliau..

fieda berkata...

Al fatihah...

mama aryan berkata...

alolo comeynyer baby...
semoga semua doa nurul dimakbulkan insha Allah

Si Matatajam berkata...

Sebak ja hati baca entry ni...

nanieybarnieylurviey berkata...

time flies... kejap je kn..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in