Jom Pergi Tengok belon panas





*credit to google*

Salam jumaat semua..
Jumaat nie sampai ahadnie ada even belon panas di putrajaya sempena cuti sekolah..

Jom bawak anak-anak pergi tengok belon panas..
Tapi cuaca memang panas kemain.
N putrajayanie sedikit jerebu.so kalau nak pergi tengok kena pagi2 lah..hehe

mummy insyaallah esok g tgk belon panas..kalau tak sempat mmg belon nampak dr umah mummy=)
Begitulah setiap tahun=)


*sorry korang mummy baru nak siap siap balas kunjungan sbb minggunie mummy kursus..hari isnin n selasa harituh mummy cuti rehat n emergency leave sebabnya balik daripada kelantan KERETA MATI di "highway bentong"
lallalalala keta yang dah uzur mintak diganti..huhuhu
2 jam jugak kami tersadai kat tengah jalan.Nnnt ku ceritakan lanjut..Anak-anak dah tak berbaju sbb kepanasan.malam hari jam 9.00 kereta buat hal!!*






25 sumpah ako sayang korang:

Liza berkata...

Dah lama xp putrajaya. Huhuhu... Selalu p mkn kt tmn botani jerk

Cho Zila berkata...

ingatkan minggu lepas... teringin gak nak gi tapi tuler tak tau der masa ker tak... bestkan...

Chic Na berkata...

bestnya kalau dapat pegi. lagi2 kalau dpt naik. ;)

Cik Nur™ berkata...

bestnya kalau dekat dah lama nur pergi...

||Sis aLeaSaRa|| berkata...

slm jumaat sis!hohoho cuaca mmglah pns kdg2 petang ujn,mmg rcg nk bw ank2 esk gi sana tp tulah mmg kn gi pg2..asal lps zuhur je mesti ujan :)

#wah rsnya tgk dr rumah best kot xyh nk berjemur berhimpit dgn org ramai ^^

Deqla Manjew berkata...

wahh best la dpt tgk..untung dok putrajaya.. hihi.. deqla x dpt la kot nk p.. sbb hubby kat johor skng ni...huhuhu...

p/s : nnti deqla turun ke nurul yg naik ?? deqla turun pun bole.. ;)

faraherda.razalan berkata...

Aduhai...mcm ne ley mati kete tu? Saspen ni....

syawalsimpsons berkata...

sue tak penah G pon...kikikiki..malas

::NureeN:: berkata...

salam dear...
lama x singgah cini...
wahhh bestnyerrr g tgk belon panas...

intanfirdaus247 berkata...

Salam yun..selamat pagi..Moga bisnes kita dua dan kawan2 yang lain maju jaya.., In Shaa Allah..ameen..

yun sabar yer...memang sedih kalau kita kehilangan org yg tersayang..sama lah kak intan sampai la x leh..semalam tulis entry tu nangis sambil dengar nasyid apa ntah..sedih yg teramat...

yun nak pi tgk belon panas ye esok? esok akak duk lepak umah jer kot

aanie berkata...

owh, ada eh minggu ni?? nti nak ajak la husband....

la, siannya kete rosak....kat highway ke kat jln biasa tu?

Ibu Lala berkata...

alamak. akk x tahu. kalau tidak boleh pegi bw anak2. hu hu hu..sedihnye..

With Julia berkata...

akakkk..suami saya td meeting kt putrajaya hari ini..dia kata ad apesta belon panas yeyyy jom kita g kak eskkkkkkkkk

sue zainun berkata...

jauh la nak pergi..tahun lepas pergi tp kejap je sb dah tghari..banyak belon dah naik

LiYa HaNiF :: berkata...

alaaa syok nye kalau boleh tengok dr rumah je.. Qalesya suka bende2 cam nie..

Tuan Juhaida berkata...

best tau...mmg bagus bwk anak2.sure happy.tp make sure gi awal...kalau tak kena beratur panjang.tq share

izan mama mia berkata...

kalau dekat mmg berdezup akak g ctu nurul..bestnyer tgk gambar

LiLy @ MaMaQiStInA berkata...

Bestnye..kalau dekat nak juga pergi..

Mrs Velentine berkata...

mcm2 patern ada..kan best kalau ada kat Sabah

intanfirdaus247 berkata...

yun, belon hitam tu mcm rupa org ye? mcm watak dalam citer kartun naruto ke tak silap

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

salam kak..
huhu..sehingga sekarang, cma masih tak berpeluang lagi nk tgk pertunjukan udara belon panas..
shiannn kan... ?

Si Matatajam berkata...

Bestnya Kalau dekat kompem M pi dah bawak Khalish..

9n0L4 berkata...

waaaaa. tak dan nk gi aritu. sokmo terlepas nk join even belon panas ni. :)

N.Aima K berkata...

bestnya acara tahunan ke nih? selalunya buat masa bila?

nanieybarnieylurviey berkata...

xpnh pergi.. :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in