Sakit.

minggunie memang mencabar buat mummy.dengan kerja yang melambak n diujin ngan kesihatan keluarga yang pas sorang sorang deman n tak sihat n susu badanpun merudum jatuh disebabkan tensen itu..

semalam amek merah kar nursery dia balik makanpun tak mau.minum blehlah cket2 n dok merengek jer.tak macam biasa dia suka main2 n lompat2.semalam balik menanges n nampak gelisah..

amek kau!pas jer malam dia tak berhenti2 berak cirit n mumtah2.semalamjer lebih10 kali sampai pagi kul 3am dah tak tahan tgk dia kami g klinik 24jam.

baby sofiapun tak selesa dengan demam yang belum kebah n selesma.tak bleh tinggal sik nak dukungjer.mummy kesian tgk merah.mummy sesekali letak2 sofia tuk urut2 belakang merah bila dia muntah..abes rumah muntah sana sini tak sempat nak bersih..

yang lebih sadis hubbypun demam panas n tak larat nak bangun..mmg kesian tgk anak2 mummy..pg nie masuk opis lambat cket n hubbypun cuti jaga merah n diapun nak rehat.

tak keruan mummy dekat opis dah semuanya sakit=(sib Allah masih bg kesihatan pd mummy..harapm mummy kuat handle merah sofia n papa.

tghari nak alik sekejap jenguk dorg.td col hubby tak angkat.merah2 sampai longlai.selidik2 mmg keracunan makanan kat nursey sbb ada gak beberapa budak mcm merah yang kena..aduyai..sabar2

43 sumpah ako sayang korang:

Myra Jay berkata...

Moga Allah beri akak kesihatan yang baik supaya dapat menguruskan keluarga tersayang..
Amin :)

eB ezrin berkata...

aduh merah, auntie doakan dari jauh yer? nurul, u tc tau....
tgh musim nih.. aduyai...
ps: slamat hari rayer aji (",)

mamaNoriz berkata...

kesian nye awak...

dugaan betul...

sabar yea...

jaga diri awak sbb awak kena jaga family lain, sya doakan semua baik2 je...

IntaNBerliaN berkata...

aduiii mcamana lah leh ada kracunan pulak.. sian kat merah.. nursery tu msk apa yer?..

mg2 semuanya cpt sembuh.. syukur jugak nurul sihat

dwaty berkata...

sekarang memang musim sakit la... semoga cepat sembuh... kena pantang makan tu...

fieda berkata...

nurul bykkan sabar ye..dugaan membesarkan anak2...insyaallah nanti semuanya akan pulih semula..semoga sentiasa sihat sokmo pasni..

fatin hanani berkata...

kesiannya mummy nak kena jaga semua..apa pun mummy kena sabar k :)
fatin doa suami dan ank2 mummy cept sembuh..Amin :)

dhiera berkata...

semoga merah dan sofia cepat sembuh dan akak pun kena jaga kesihatan jugak~

LYAfrina berkata...

dugaan sungguh..mujur nurul diberikan ksihatan y baik utk mjaga mrk..lya doakan agr hubby, merah n sofia cpt sembuh yer.

Gieyana berkata...

alahaii..kesiannya diaorg..moga both anak2 comey ko cepat baik yer..

Papa Mifz berkata...

semoga semuo nye kembali sihat lopas ni k...

NOOR FATIN berkata...

sabar kak. bawak diorang pergi klink, amik ubat. takot melarat nanti..

Cute MuM berkata...

semoga semuanya sehat yer..
memang susah kalo ada ahli keluarga yang demam..

eB ezrin berkata...

dear, merah x ok lagi ker? tc yer....

Tanpa Nama berkata...

Ya, mungkin karena itu

IntaNBerliaN berkata...

nurul, camne dgn merah, sofia n hubby?.. dah ok lum?.. lama xnampak nurul ni..

Nida berkata...

Ya Allah... kesiannya, semoga semuanya cepat sembuh ye Nurul...

wan nurul hezrina berkata...

mj-tulah akak jer yang tak demam.adalah sekali nak demam tapi telan panadol terus ok.alhandulillah n mudah2an k mj=)

wan nurul hezrina berkata...

eb-selamat ari raya aji..eb cuti tak raya aji=)nurul wat korban n kikah sofia.k tc jugak=)

wan nurul hezrina berkata...

mama noriz-tq MN.harap semuanya ok belaka

wan nurul hezrina berkata...

ib-aah mmg keracunan..rupanya mmg ramai kena cenggitu kat nursery.eii rasa bengang jerk..bila tanya2 merah makan curry ayam katanya.mesti tak berapa masak karinya

wan nurul hezrina berkata...

dwaty-tulah pasal.kalau kat nursery mmg payahlah nak tengok anak2 makan aper.yang bleh ari2 tanya.ttg penyediaan makanan mmg a big question mark kat situ=(

wan nurul hezrina berkata...

fieda-tullah fieda.dulu anak sorang cabaran lain.la nie 2 org lain n bertambah hebat.yang sorang sakit pas baik..pastu sorang plak bergilir2 sakit.kitanie kerja.time2 nie rasa nak jadi hswife plak=)

wan nurul hezrina berkata...

fatin-tulah fatin.nak buat mcm mana.fatin lum kawin kan?esok2 kawin n ada anak dapatlah merasa=)mcm2 hal anak2 nie.time tak sihat gnie yang rungsing kepalo=)

wan nurul hezrina berkata...

diera-tq sudi drop by kat sini n tq doakan.semuanya ok dah arinie=)

wan nurul hezrina berkata...

lya-tulah 2 minggu lepas musim demam=)mmglah mencabar minggu tuh.nurul kena gak cirit birit masa nak ke kelantan tuh..tapi mujurlah tak teruk

wan nurul hezrina berkata...

gie-tulah siblah dorg dah okey.dahlah berjalan jauh lagi.meragam sungguh dorg tuh..tapi harap pasnie dijauhkanlah keracunan makanan tuh.takott mak

wan nurul hezrina berkata...

papa mifz-alhamdulillah dah sihat doh=)tq doakan=)mifz mcm mana chat?

wan nurul hezrina berkata...

noor fatin-dah 3 kali tukar ubat dik.mmg tak bape sesuai..last sekali stop semua ubat n mungkin toksik semua dah keluar masa masuk air=)

wan nurul hezrina berkata...

cute mum-tq CM..mmg harap tak berulanglagi kalau bleh.dengan travel time cirit birit n muntah.mmg mengujakan

wan nurul hezrina berkata...

eb-dah sihat eb.dengan doa semua termasuk eb.tq ye

wan nurul hezrina berkata...

ib-huhu ada rindukah kat kiter=)dah sihat dah ina.tq tolong doakan=)lama tak nampak sb cuti kat kelantan line berodbnd tak elok n melayan krenak merah n sofia yang bergilir2 meragam.huhu

wan nurul hezrina berkata...

nida-alhamdulillah kak..semuanya kembali normal.syukur sangat

NAZRUL AZAT berkata...

bile la sy nk dpt isteri yang baik mcm mummy ni, huhuuuu

WuMing berkata...

Kesian betul...Gitu laa mak bapak kita pun dulu-dulu..

fatin hanani berkata...

hehe lambt g ftin nak kawin hehehe...
mintak2 nnt anak2 fatin semua ok la..xbueh hehe

wan nurul hezrina berkata...

nazrul-nnt adalh tuh jodoh2.hikhik

wan nurul hezrina berkata...

wuming-aahlah baru taukn mcm mana pyhnya mak pak kita dulu

wan nurul hezrina berkata...

fatin.hehe kalau bueh nmanya jd superwomenlh fatin..oo takperlh lmbt pun kawen..kejar ape ptt dlu.

Tanpa Nama berkata...

Nice blog if you ask me. Thank you for posting that info.

Craig Phillsen
gps jamming

Tanpa Nama berkata...

Cool blogpost at least I think so. Thnx for enlightning this information.

Tim Octocus
escorts in milan

Tanpa Nama berkata...

Interesting article if you ask me. Thank you for providing that data.

Tom Phillsen
london indian escorts

Tanpa Nama berkata...

Cool blog at least I think so. Thanks for posting this information.

Kate Franplou
escort Limassol

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in