ustazah pilihan

Ujung minggunie aku,merah n sofia layan dok umah jer=)
so aku takder keje lainlah dok kemas2 umah.
papa?
dia g camping=)hehe.

Ekceli dia g buat tempat berteduh mcm bilik kecil tuk berehat di kebun durian kat raub pahang..aku n anak2 tak ikutlah sbb bahaya bawak sofia yang masih kecil kat hutan belantara=)

Tapi besh ada air terjun dalam kebun durian n buah2an tuh.ekceli kebuntuh adik beradik hubby punyer so mmg selalulah kesitu gamaknya..tapi mummy tak bawak sofia n merah.layan dok umah.jenjalan g taman,bawak g kedai=)

Bila takder keje sajelah dok snap2 gambar=)

Ada gupe ustazah pilihan?hehe...masanie sofia tido.pastu bila 2,2 tido sepantas kilat buat kerja2 umah n masak sumer.lega umah dah bersih.siap mop2 n kasi wangi2 sikit..baru segar!!

57 sumpah ako sayang korang:

Melati Qistyna's Mummy berkata...

Ish, best Ada kebun, musim buah leh g lepak sana... Hehehe

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

alolo..comelnye merah..
Moga menjadi anak yg solehah..^^

Pok Amai-Amai berkata...

Ololololo...comel.

Raub tu kmpg ke umah awak?

wan nurul hezrina berkata...

mlati-aah musim durian arituh kami lepak sana.tapi takder tmpt berteduh kesian sofia panas

wan nurul hezrina berkata...

lily-aminn=)

wan nurul hezrina berkata...

fara-raub tuh bukan kampung sesiapa.adik beradik hubby beli tanah kebun kat situh.

amiey lee berkata...

alololooo comeyyy tul anak dara hezrina nih... nasib takde anak bujang dh besar kalu tak cop jadi menantu hahahahahha

IntaNBerliaN berkata...

ololooo comelnya merah ni.. dahlah merah ni putih melepak.. pakai tudung merah hitam tu mmg cun lah.. :-)

wan nurul hezrina berkata...

amy-tq=)

wan nurul hezrina berkata...

ina-tapikan kejapjer dia pakai tudung2 pastuh buka=(

ytekecik berkata...

Insyallah jadi anak solehah...
comey sangt

aanie berkata...

hehe..comel tul....

Daddy Ziyyad berkata...

Masuk Ustazah Pilihan tauuuu..jangan masuk AF. ~haha

wan nurul hezrina berkata...

ytekecik-insyaallah=)

wan nurul hezrina berkata...

aanie-tq=)

wan nurul hezrina berkata...

daddy ziyyat-insyaallah=)hehe

Salina@IbuAqil berkata...

aduh aduh aduh!!
comelnya..
dah terbekenan dah ni.. ;)

Jones berkata...

baguih2..kecik2 dah ada rupa ustzah pilihan..

intan_blur berkata...

comelnye ank dara wan nih..
intan book utk jadikan menantuu yeee..hehhehehe ;)

ieyza afieyna berkata...

comelnye.. ade ciri2 ustazah pilihan ni.. hehe..

dhiera berkata...

bila budak2 dah tdo baru senang nak buat keje kan? mak saya pun macam tu. hehhee

Gen2Merah berkata...

dapat saya bayangkan kalau sofia dah membesar dan bertudung.. pasti lagi manis orgnya.. peewittt.. (",)

Azlan Hasan berkata...

wah...comelnya dia...hehehe..memang ade ghupa ustazah pun...hehehe

Regards,
-Strider-

zati embong berkata...

bestnya..nnt smpai musim buah mesti best kmpul ramai2 kat kebun.hihi.

comelnya..geram!

ajumohit berkata...

Aah Ada Gaya untuk next ustazah pilihan heheh, kulit Putih pakai tudung merah menyerlah betul

Muhammad Saiazuan Norhalik berkata...

bgs tul, kecik2 dah blaja bertudung :)

LYAfrina berkata...

alahai..comel sgt2 dia..suka tgk kulit..putih melepak jerr..

wan nurul hezrina berkata...

salina-hehe gak2 ngam tak ngan aqil=)HEHE

wan nurul hezrina berkata...

jones-ada rupa ek=)hehe

wan nurul hezrina berkata...

intan-huhu nak book?wokeh jerk=)

wan nurul hezrina berkata...

ieyza-kalau dia jadik ustazah mmglh mummy suka sangat=)

wan nurul hezrina berkata...

dhiera-tulah ada anak2 keciknie bagi dowg tido dlu senang

wan nurul hezrina berkata...

gen2-sofia ker merah?hehe

wan nurul hezrina berkata...

azlan-ada gupe ek.amin amin=)

wan nurul hezrina berkata...

zati-aah besh tapi bab sun burn2 yang tak tahan

wan nurul hezrina berkata...

aju-tudung tuh ajer yang ado=)

wan nurul hezrina berkata...

zuan-ala pat tuh bukak.kejap benar pakainya.hikhik

wan nurul hezrina berkata...

lya-dia pakai safi rania gold sama cam lya.hehehe

Izan Ishak berkata...

syoknya ada kebun durian!

comel je merah pakai tudung merah... boleh dah jadi calon ustazah pilihan tu.

el berkata...

cantek tudung dia...
comel bangat

::NureeN:: berkata...

comelnya bertudung.. insyaALLAH bertudung smpi besar yerr.. nureen pon harap anak nureen akan bertudung smpi besar :)

nanakimie berkata...

sis duduk raub ke?umah nana dekat bentong:)

comelnya ustazah pilihan ni:)

MaryaYusof berkata...

Geram akak tgk merah ni... comel...dah besar nnt mesti cantik mcm ko, wan :)

fieda berkata...

olo tomeynyer..

CheNamNam@CNN berkata...

ish ishhh chomel sungguh menantu haku nehhh..auuuwwww....!!

wan nurul hezrina berkata...

izan-hehe dah boleh ek?oklah2 mana taw btul2 jadik ustazah..amin amin

wan nurul hezrina berkata...

el-tq el=)

wan nurul hezrina berkata...

nureen-aah ellypun ada banyak kali bertudungkan?cumillah dier

wan nurul hezrina berkata...

nanakimie-bukan duk raub.cuma kebunjerk kat raub

wan nurul hezrina berkata...

fieda-tq=)

anisalya berkata...

kenapa hidung si comel tu merah?

wan nurul hezrina berkata...

anisalya-ada mcm jerawat kat idong.hehe

kayyana berkata...

mmg ada ciri ciri ustazah pilihanlah..sgt comel okeh.

C'Jai berkata...

Comelnye ustazah pilihan ni..memang tpilih..heeeee..

jaakechik berkata...

comel! cute molekkkk....

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

alololo merah comelnya pakai tudung tu..putih melepak la kulit merah ni..geram tgk hehe

p/s:wani dh jumpa pengirim misteri tu...baca entry baru wani k hehehe

QasehnyaRania berkata...

comel la ustazah pilihan mommy ni..

meh sini cik su nak jawab pertanyaan bb dekat header tu siapa :D

http://lobaksusue.blogspot.com/2013/01/selamat-hari-lahir-darwisya.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in