ustazah pilihan

Ujung minggunie aku,merah n sofia layan dok umah jer=)
so aku takder keje lainlah dok kemas2 umah.
papa?
dia g camping=)hehe.

Ekceli dia g buat tempat berteduh mcm bilik kecil tuk berehat di kebun durian kat raub pahang..aku n anak2 tak ikutlah sbb bahaya bawak sofia yang masih kecil kat hutan belantara=)

Tapi besh ada air terjun dalam kebun durian n buah2an tuh.ekceli kebuntuh adik beradik hubby punyer so mmg selalulah kesitu gamaknya..tapi mummy tak bawak sofia n merah.layan dok umah.jenjalan g taman,bawak g kedai=)

Bila takder keje sajelah dok snap2 gambar=)

Ada gupe ustazah pilihan?hehe...masanie sofia tido.pastu bila 2,2 tido sepantas kilat buat kerja2 umah n masak sumer.lega umah dah bersih.siap mop2 n kasi wangi2 sikit..baru segar!!

57 sumpah ako sayang korang:

Melati Qistyna's Mummy berkata...

Ish, best Ada kebun, musim buah leh g lepak sana... Hehehe

LiLy @ MaMaQiStInA berkata...

alolo..comelnye merah..
Moga menjadi anak yg solehah..^^

faraherda.razalan berkata...

Ololololo...comel.

Raub tu kmpg ke umah awak?

mummyrinazone beauty berkata...

mlati-aah musim durian arituh kami lepak sana.tapi takder tmpt berteduh kesian sofia panas

mummyrinazone beauty berkata...

lily-aminn=)

mummyrinazone beauty berkata...

fara-raub tuh bukan kampung sesiapa.adik beradik hubby beli tanah kebun kat situh.

amiey lee berkata...

alololooo comeyyy tul anak dara hezrina nih... nasib takde anak bujang dh besar kalu tak cop jadi menantu hahahahahha

IntaNBerliaN berkata...

ololooo comelnya merah ni.. dahlah merah ni putih melepak.. pakai tudung merah hitam tu mmg cun lah.. :-)

mummyrinazone beauty berkata...

amy-tq=)

mummyrinazone beauty berkata...

ina-tapikan kejapjer dia pakai tudung2 pastuh buka=(

ytekecik berkata...

Insyallah jadi anak solehah...
comey sangt

aanie berkata...

hehe..comel tul....

Dr K berkata...

Masuk Ustazah Pilihan tauuuu..jangan masuk AF. ~haha

mummyrinazone beauty berkata...

ytekecik-insyaallah=)

mummyrinazone beauty berkata...

aanie-tq=)

mummyrinazone beauty berkata...

daddy ziyyat-insyaallah=)hehe

Salina@IbuAqil berkata...

aduh aduh aduh!!
comelnya..
dah terbekenan dah ni.. ;)

Jones berkata...

baguih2..kecik2 dah ada rupa ustzah pilihan..

intan_blur berkata...

comelnye ank dara wan nih..
intan book utk jadikan menantuu yeee..hehhehehe ;)

Unknown berkata...

comelnye.. ade ciri2 ustazah pilihan ni.. hehe..

dhiera zainudin berkata...

bila budak2 dah tdo baru senang nak buat keje kan? mak saya pun macam tu. hehhee

Cigu JAERA berkata...

dapat saya bayangkan kalau sofia dah membesar dan bertudung.. pasti lagi manis orgnya.. peewittt.. (",)

Azlan Strider berkata...

wah...comelnya dia...hehehe..memang ade ghupa ustazah pun...hehehe

Regards,
-Strider-

zati embong berkata...

bestnya..nnt smpai musim buah mesti best kmpul ramai2 kat kebun.hihi.

comelnya..geram!

ajumohit berkata...

Aah Ada Gaya untuk next ustazah pilihan heheh, kulit Putih pakai tudung merah menyerlah betul

Unknown berkata...

bgs tul, kecik2 dah blaja bertudung :)

LYAfrina berkata...

alahai..comel sgt2 dia..suka tgk kulit..putih melepak jerr..

mummyrinazone beauty berkata...

salina-hehe gak2 ngam tak ngan aqil=)HEHE

mummyrinazone beauty berkata...

jones-ada rupa ek=)hehe

mummyrinazone beauty berkata...

intan-huhu nak book?wokeh jerk=)

mummyrinazone beauty berkata...

ieyza-kalau dia jadik ustazah mmglh mummy suka sangat=)

mummyrinazone beauty berkata...

dhiera-tulah ada anak2 keciknie bagi dowg tido dlu senang

mummyrinazone beauty berkata...

gen2-sofia ker merah?hehe

mummyrinazone beauty berkata...

azlan-ada gupe ek.amin amin=)

mummyrinazone beauty berkata...

zati-aah besh tapi bab sun burn2 yang tak tahan

mummyrinazone beauty berkata...

aju-tudung tuh ajer yang ado=)

mummyrinazone beauty berkata...

zuan-ala pat tuh bukak.kejap benar pakainya.hikhik

mummyrinazone beauty berkata...

lya-dia pakai safi rania gold sama cam lya.hehehe

Izan Ishak berkata...

syoknya ada kebun durian!

comel je merah pakai tudung merah... boleh dah jadi calon ustazah pilihan tu.

el berkata...

cantek tudung dia...
comel bangat

::NureeN:: berkata...

comelnya bertudung.. insyaALLAH bertudung smpi besar yerr.. nureen pon harap anak nureen akan bertudung smpi besar :)

Unknown berkata...

sis duduk raub ke?umah nana dekat bentong:)

comelnya ustazah pilihan ni:)

Unknown berkata...

Geram akak tgk merah ni... comel...dah besar nnt mesti cantik mcm ko, wan :)

fieda berkata...

olo tomeynyer..

Shiela Luddin berkata...

ish ishhh chomel sungguh menantu haku nehhh..auuuwwww....!!

mummyrinazone beauty berkata...

izan-hehe dah boleh ek?oklah2 mana taw btul2 jadik ustazah..amin amin

mummyrinazone beauty berkata...

el-tq el=)

mummyrinazone beauty berkata...

nureen-aah ellypun ada banyak kali bertudungkan?cumillah dier

mummyrinazone beauty berkata...

nanakimie-bukan duk raub.cuma kebunjerk kat raub

mummyrinazone beauty berkata...

fieda-tq=)

sal ya berkata...

kenapa hidung si comel tu merah?

mummyrinazone beauty berkata...

anisalya-ada mcm jerawat kat idong.hehe

kayyana berkata...

mmg ada ciri ciri ustazah pilihanlah..sgt comel okeh.

insan_marhaen berkata...

Comelnye ustazah pilihan ni..memang tpilih..heeeee..

jaakechik berkata...

comel! cute molekkkk....

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

alololo merah comelnya pakai tudung tu..putih melepak la kulit merah ni..geram tgk hehe

p/s:wani dh jumpa pengirim misteri tu...baca entry baru wani k hehehe

QasehnyaRania berkata...

comel la ustazah pilihan mommy ni..

meh sini cik su nak jawab pertanyaan bb dekat header tu siapa :D

http://lobaksusue.blogspot.com/2013/01/selamat-hari-lahir-darwisya.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in