alhamdulillah kembali ceria..

Alhamdulillah cikenpox mummy dan sofia semakin kering..sofia pulak selain cikenpox dia ada eczema,n demam sikit selain dr bengkak gusi nak tumbuh gg..3ari lepas dah ada 2 batang gigi bawah=)

amin2 dan banyak2 terima kasih pada kawan2 blogger yang mendoakan kami supaya cepat sembuh..minggunie doktor still bg MC lagi seminggu supaya jangkitan ciken pox, berakhir di sini sahaja tidak menjangkiti orang lain di ofis.. 

mek merah pula ceria seperti biasa..tak sabar nak memulakan tugas di ofis..tetiba terfikir pada cek2 yang bertimbun..hikhik
pada geng2 GSF tq juga mendoakan supaya lekas sembuh n insyaallah mummy dah ceria untuk berblogging=)senyum lebar..

sepanjang 29 tahun,baruni mummy kena cikenpox n yes mmg amat2 pedih dan gatal hanya Allah yang tahu..dan yang paling lega tidak meninggalkan parut di muka..amin2 cuma di badan ya rabbi mmg banyak sangat ciuman cikenpox..huhuhu..

bila difikirkan semula mmg mummy amat2 bersyukur sebab masa 3 hari mummy kena sofiapun berjangkit.mmglah dalam sehari dua dia gatal2 dan tak lena tidur diikuti dengan demam panas tapi mummy bersyukur sebab kami boleh dua2 MC..sofia mummy boleh jaga sepenuhnya tanpa mengambil cuti rehat yang hanya tinggal 10 hari sahaja.mana nak ambil cuti raya lagi,dan cuti2 yang lain..

dan Allah permudahkan urusan mummy menjanga diri sendiri dan sofia dan makan minum kami..sepanjang kena memang mummy tak bergoreng kat rumah sebab kata orang tua2 jangan bergoreng.jangan makan berminyak hanya yang stim dan kukus atau sup yang tidak ditumis..alhamdulillah sehingga sekarang semuanya tetap terjaga..hanya ikan kami ambil.ayam dan lauk pauk yang gatal kami berpantang dulu buat masa terdekat ni.

sofia pula cikenpox tak terlalu banyak macam mummy dah merah..mungkin Allah dah atur semuanya dan dia kena tak banyak cikenpox..amin amin..betul2 bersyukur..memang apa yang berlaku ada hikmahnya..hanya perlu letakkan kepercayaan pada Allah dan berdoa supaya diringankan ujian..terima kasih Allah=)

k cukup setakatnie dulu tq semua..luv u all..muuuah!!

28 sumpah ako sayang korang:

Cik Nur berkata...

walaupun dah baik, tapi kena jaga kesihatan juga ye..

lepas tu jgn bagi kena hujan..

~Sweet Honesty~ berkata...

moga ceria selaluu n cepat sembuh sepenuhnya ye mama..(^_^)

fieda berkata...

moga sentiasa sihat..

Deq's Qienz berkata...

alhamdulillah..mg sntiasa shat ya

Ayuni berkata...

take care....

Yana Libra berkata...

boleh berdiet skali kan..hehe..makan makanan yg lebih sihat..hehe~

Si Matatajam berkata...

Alhamdulillah... Moga cepat2 sembuh dan jaga pemakanan tu yek

teratak hati berkata...

sofia pn kena ke..kesian dia..nasib baik tak teruk sangat..

Masha Meisters berkata...

mama dan merah lekas2 sembuh ok...hew2

etuza berkata...

etuza memang elegeric kena hujan ,lebih2 lagi hujan panas. amalkan makanan yg menyihatkan ya..

Wanieys berkata...

alhamdulillah dh sihat...take care yer nurul :))

Chic Na berkata...

Alhamdulillah. dah sihat semua. lps ni kena terus jaga kesihatan jgk nurul. :)

dyabunga berkata...

jaga diri ye kak..:D

Deqla manjew berkata...

syukur, puan nurul kite dah sihat.. tp kesihatan tetap kena jaga yer...huhu... nk tgk gmbr mai tunang..x upload ke kat sini? buat entri kee...nk tengok...hihi :p

IntaNBerliaN berkata...

alhamdulillah.. lega baca... sy dah kne chicken pox ms zmn sekolah rendah dulu...

nurul jg diri yer..

Nida berkata...

Alhamdulillah....

ANak-anak Kak Nida semua pun kena masa kecik2 lagi... nasib baik tak byk bekas

lelamaisara berkata...

Alhamdulillah...

Saya tak pernah kena lagi...seram plak...Apepon take care.

Nyue berkata...

hope sentiasa sihat hemdaknya :)

CheNamNam berkata...

hahahah ko baru kena chiken pox ker besan?*guling-guling gelakkan ko..tak kesian langsung*

tapi kesian kat sofia lorrr...:)Alhamdulillah dah ok dah,harap saka tuh dah blah tinggalkan keluarga korunk erk..
Sofia dah tumbuh gigi ker,cecepat ambik gambar diyer then masuk blogg tau..!!*ini bukan paksaan tapi arahann..mhuahhhauhuhiiihkihhkih*gelak bersepahhhh...

Cho Zila berkata...

oklerkan dah selamat... memang susah sesangat...

soriler akak dah lama tak berjalan kat blog kawan2 sibuk sesangat... harini akak cuba luangkan masa...

are_lin@yu berkata...

alhamdulillah dah sihatt..;-)

Masz Sidek berkata...

alhamdulillah dah semakin sihat...

Rohani Hashim berkata...

semoga cepat sembuh.aamiin

Misya Mialen berkata...

syukur moga sihat spnuhnya

9n0L4 berkata...

jage diri. hargai nikmat sihat ye lepas ni. ;)

fieda berkata...

nurul..mmg entry tu utk nurul dan srg lain blogger..izan mama mia pun kena gak tu...hihi..alhamdulillah la muka nurul tak tinggal byk parut..susah kan kena dh besor2 ni..

LYAfrina berkata...

alhamdulillah,... smuanya dah ok kan..

Cik Penguin_Solehah berkata...

semoga kesihatan akan kamu akan lebih baik,Amin=) #tq and gsf memang debaek ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in