rasa nak nanges..

Arini xnak bw..takder mood..huhu sedih n frust...

setelah 3 tahun kita mengecapi bahagia bersama
suka dan duka dikau selalu ada..
saat indah dan memori indah terakam kemas dalam ingatan..

kenapa setelah 3 tahun baru nak tinggalkan?
tidakkah rasa sayang selalu ada?
kata nak sehidup semati..
tapi kenapa sekarang kau khianati..

hanya Allah tahu apa yang ku rasa saat ini..
teringat kembali masa mula2 kenal dahulu..
mmg hati terpikat tiada duanya..
ku setuju menjadikan kau sebahagian dr hidupku?
tapi kenapa sekarang nak berpisah???

bagaimana kehidupanku..pahit manis hidup tak dapatlah=gi dikongsi bersama..
bagaimana nasib sofia dan merah tanpa mu???bengong aku bengong..
termenung pada hari jumaat yang mulia.
penghulu segala hari tapi kenapa dan mengapa hati ini sayu mengenangkanmu..
haruskah kita berpisah?
sudah tak adake jalan penyelesaiannya..?
hati merintih pedih..
jumaat tanpa kata dan gelak tawa.....

apakah ku yang bersalah?
adakah ku tak cukup sempurna bagimu?
adakah ku tak perfect menjagamu...
arrggggh sungguh ku sedih..
kepada siapa nak mengadu?takkan nak heboh satu blog??
biar semua tahu aku sedang sedih...

lantas ku capai handfon untuk menelefon seseorang.
untuk meluahkan kekecewaan yang tak terbatas..
''
''
''
''
papa...
mummy nak minta maaf..
bukan mummy tak mahu jaga tapi mummy
tak sengaja...
mummy tahu papa tak marah..tapi mummy yang sedih...
''
''
''
''
''
''
''
mintaa maaf papa
mummy tak sangka 
camera canon2 rosakkkkk!!
waaa aku sedih.
kamera kompak2 dah 3 tahun umurnya.skang lens dia rosak?
mcm mana nak amek gambar papa,mummy,sofia n merah?
takkan nak kena beli baru..larikkkkk budget!


arituh hp rosak...la nie kamera plak.rosak.dahlah suka amek2 gambar budak tecik 2 org tuh..jgnlah pasnie apa plak nak rosak.huhuhu sedey sob sob sob..dahla dekat nak raya pulak..tapi skang kamera ada kot yang mahal n lebih 12mp??adakan..iadakler mampu nak rempat DSLR...tunggu tunggu menang peraduan idak ada plak..ari2 menang ipad jer dlm peraduan dutch lady kumpul huruf dan menang..tapi ipad payah gak nak usung..gambar bila amek mlm2 bukan cantikpun..huhu




57 sumpah ako sayang korang:

Mrs Velentine berkata...

lah..saspen je...sabar ok

Nyue berkata...

aduhhh..terkejut nyue bc sakni...igt apa yg dah melanda akak...alhamdulilah kamera je...nty kumpul duit beli yg lain.... :)

teratak hati berkata...

dah agak dah mesti benda lain ni..ala tak pe kamera tu blh beli lain..jangan sedih2 ye..

are_lin@yu berkata...

suspens..hehe...beli baru lah dear kalau tak dapat baiki ;-)

Cik Nur berkata...

mukadimah entry ni, mmg suspender je tau..!

rupa2nya kamera..!

insyaALLLAH, de rezeki beli baru ye...

Roslan Putra berkata...

mula2 baca ingat nak tukar keta....

hmmm... tu tandanya nak kena cari baru... biasa menda2 camtu 3 tahun dah okey laa hayatnya...

Chic Na berkata...

suspen je citer mummy ni. jgn risau nnti beli baru k. hihi.. ;)

IntaNBerliaN berkata...

adoiiii mmg sedih lah kalu kamera rosak.. lbh2 lg kalu hubby yg beli kan..

lelamaisara berkata...

bukan main lagi ayat nurul tu...suspen aje...

rosak bleh beli baru lor..hehehe

9n0L4 berkata...

sabor ye. pasti Allah akan ganti kan yg terbaik. ;)

ShimaSalleh berkata...

ArgHHHhh! AKo tensyen baco puisi indahmu ini =p

Selama ni ako pong amik gambo pki hp5320 aku tu je. Pakai sajok ipad tu (gunalah aku! gunalah aku!)

Kamera ku mls nak guna dah, ada je ni tersimpan saje.. Ko ndak? hahahaha

Si Matatajam berkata...

La kamera rupanya... Ish wat suspen saja mummy ni.. Sabaq ja la..

cendol berkata...

huh!! saspen tau takkk!! jiwaaa lah kalau mcm ni..hahaha
kamera rupenye..tak pe lah tu nanti sng2 beli lain.haha
tak pun mane tauuu..rezeki kann..dpt fereeee pulakkk haha

fieda berkata...

olo..siannya..tak per la guna hp dulu sementara ni..

Wanieys berkata...

hahhaaa..nurul ni dh agak dh mesti ada benda lain la tu yg jadi....kehkehkeh

Cik Penguin_Solehah berkata...

baca dengan saspen je tadi T_T.. Ala,kesian akq.. Takpa2 nanti ada lah rezeki tu =)

Arina Shamsul berkata...

ala..camera rupanya..suspen tau..hehehe..


takpe dear,camera handphone kan ada..hehehe.

Misya Mialen berkata...

hihi... ingatkan apa je...x pe, nnt kumpul duit bli baru;)

~Sweet Honesty~ berkata...

laaa..ingatkan apee tadi..haha..

nak mnta gnti baru tu..bulan gaji,mcm2 la nk kena gnti..hihihi

Rohani Hashim berkata...

ahaha sabau jer lah, mula2 baca igtkan ape. tapiii kan behsnya kalau ada dslr kannn ;)

dyabunga berkata...

dya ingtkan apa lah td..tak pe kak..kumpul duit sikit2.. beli yg baru

Yumida berkata...

ni klo sis jd pengarah ni sure pecah panggung..hehe
mari sy buatkn camera kertas utkmu..hehe

Azfa Bt Hj Baharudin berkata...

DSLR tak mahal mana pon nurul....beli yg jenis kompak, baru 7rat kot..heheheheh...gambar cantik mcm SLR gak....sabo je lah..terkojuit den, ingat apalah nizam dah wat kat nurul..hahahahah

Deq's Qienz berkata...

aloloo ciannya, xper nt kite beli baru ek..hehee

Miss BaNu berkata...

suspen jer hehe xpe ada rezeki beli baru jer..

mamalieyna berkata...

hehehe,,,dh agak dah,mesti camera..sbb dulu pernah merasa perasaan yg sama..ngee~

seorang blogger WAJIB ada camera..kan..kan..kan.. ^_^

sorry lama tak berBW sini..masa kian suntuk..huu~

N.Aima K berkata...

ish suspen ok..saya terus scroll laju-laju ke bawah nak tengok btl ka tidak crita ni huhuh

Deqla manjew berkata...

deqla dah agak dah ni mesti sbb lain..xkan la loving couple ni pulak yg berentakkan kan? mustahil...hihi

wan nurul hezrina berkata...

@Mrs Velentine

huhu sedih sbb lama dah camera2..

wan nurul hezrina berkata...

@Nyue

tulah nampak gayanya kena kumpul witlah nak beli..tapi kalau kumpul mesti adajerlah yang jadi nak guna plak.huhu

wan nurul hezrina berkata...

@teratak hati

nak beli lain tapi blum ada pitih..huhu..lagipun mcm sayangnyer yang lama=)

wan nurul hezrina berkata...

@are_lin@yu

waaa nak beli baru2lah mcm susah..lagipun dkt2 nak raya nak prepare benda lain dulu..huhu

wan nurul hezrina berkata...

@Cik Nur

nasib baik baca sampai abes kan kan?heheh

wan nurul hezrina berkata...

@Roslan Putra
keta??idak ler..lambat laie.hikhik

wan nurul hezrina berkata...

@Chic Na
tulah mmg pelik nie tanpa camera=(

wan nurul hezrina berkata...

@IntaNBerliaN

mmg 100% betul!

wan nurul hezrina berkata...

@lelamaisara
ayat kat atastuh mcm luahan hati yang sadislah=(

wan nurul hezrina berkata...

@9n0L4
amin amin

wan nurul hezrina berkata...

@ShimaSalleh
nak ko nyer camera apa?

wan nurul hezrina berkata...

@Si Matatajam

sedih camera nurul rosak dah=(

wan nurul hezrina berkata...

@cendol
siapa gaknya nak kasik free??huhuhu

wan nurul hezrina berkata...

@fiedanampak gayanya mcm2 lah kak

wan nurul hezrina berkata...

@Wanieys
sib baca abeskan??

wan nurul hezrina berkata...

@Cik Penguin_Solehah

moga2 ada lah rezki buleh camera dlm masa terdekatni

wan nurul hezrina berkata...

@Arina Shamsultulah camera hp jerlah guna nampaknya=)

wan nurul hezrina berkata...

@Misya Mialenpayahnya nak kumpul duit..hihihi

wan nurul hezrina berkata...

@~Sweet Honesty~btul tuh banyak toll benda rosak

wan nurul hezrina berkata...

@Rohani Hashimuiiih kalau dslr mmg cun!

wan nurul hezrina berkata...

@dyabungammg kena ikat perutlah nampak gayanya=)

wan nurul hezrina berkata...

@Yumidahahah kalu kamper kertas tak mo lah..haha

wan nurul hezrina berkata...

@Azfa Bt Hj Baharudinbaruuuuu 7 ratos???mana nak cekau kak 7rts itew..huhu..ko belikan lah muleh?

wan nurul hezrina berkata...

@Deq's Qienzaah nnt kita g beli ek ek?

wan nurul hezrina berkata...

@Miss BaNutulah moga2 ada rezeki

wan nurul hezrina berkata...

@mamalieynaaah mmglah nak snap2 pembesaran anak2.rugikan kalau kenangan tak terakan=(takper eina=)

wan nurul hezrina berkata...

@N.Aima Khehehe

wan nurul hezrina berkata...

@Deqla manjewisykk isyk jgn cakap mintak simpang=)

Solehah Shamsuddin berkata...

hehe klu kamera solehah rosak pn,msti solehah sdih gak.its ok kak.nt bli la kamera sme dgn kamera akak yg rosak tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in