Gambar anak Nabil Raja Lawak



Tahniah Nabil Raja Lawak..
Kalau dalam maharajalawak panggil "boboi nge"hehe
Alhamdulillah dah merasa jadi bapa.
Nanti jadilah bapa yang baik dan soleh..Amin


Putih melepak anak ko nabil ..geram daku..
baby gurl..geng sofia n mek merah!!

TAHNIAH NABIL DAN ISTERI!!


21 sumpah ako sayang korang:

Cik Nur berkata...

Nabil dah jadi bapakk..!
Tahniahh..!

Cho Zila berkata...

tengok malam tadi kat fbler... comelkan...

kinara kinatara berkata...

comel macam merah dan sofia..kak:)

huhu:)

Si Matatajam berkata...

Tahniah untuk Nabil & Nazirah..comel bb depa

Liza berkata...

Owh.. dah bini dia putih.. Hehe..ikut mak la tew~

Chic Na berkata...

ikut mama dia la tu. huhu..

etuza berkata...

nampak besar baby dia ni..comel nampak...

nanakimie berkata...

he,xmacam da jadi ayah pun ngk nabi tu:)

hazanis berkata...

comelnya anak nabil. =)

Solehah Shamsuddin berkata...

hehe comelkan anak nabil.pic ni solehah pnh tgk kat page nabil

mamalieyna berkata...

Mcm budak beso je bb nabil..putih comeill

Deqla manjew berkata...

comelnye..anak dia ikot bini dia ni...putih melepak!

Mrs Velentine berkata...

tahniah.comel baby nabil

Nyue berkata...

mmg putih la ank nabil nie..ehehehee

are_lin@yu berkata...

hehehe mmg geng merah ni..hihi

IntaNBerliaN berkata...

geng alisha n aqilah jugak.. hihii

mama aryan berkata...

comel anak nabil nih..adoiii..teringin nak baby la pulak hihi

Che Rosliza Che mat berkata...

comelnya...

jaakechik berkata...

cantikkk!

9n0L4 berkata...

putih sesuci kain bersih. lame lame nnt ade la muke nabil tu. ;)

C'Jai berkata...

semoga nabil bisa jadi bapa yg soleh untuk melahirkan anak yang solehah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in