Barangan Terpakai

Program Jualan Amal

nampak tak banner kat atas?=)
nak mintak pendapat korang sumer..
dah beberapa hari pkir barangan apa nak disumbangkn..

ekceli opis mummy ada buat kempen mcm kat atas bermula 23/5-01/06/2012..tapi mummy tak amek pot.nie baru taw bila dengar announcment tadi.punyalah bz sampai tak tahi isu kat opisnie..huhu
so,mmg dowg nak kumpulkan brangan terpakai mcm baju n apa sahaja yang leh guna tuk anak2 yatim n rumah orang2 tua..

tinggal seharijer lagi mummy ingat naklah beri kain2 mummy yang tak muat...n mummy dah puas pakai.tapikan banyak jugak sampai tak tahu nak kemas.pastu nak letak dalam kotak atau plastik?mslahnya mcm mana nak bawa dr umah ke opis?mana larat kot mummy nak angkat?nak bawak cket2 esok tarikh tutup plak...aduhai ketinggalan sungguh mummynie.

selain baju apalagi ek barangan terpkai?buku bleh?tapikan btul2 nak bg sbb almari penuh ngan baju2 yang takmo pakai.dr zaman remaja lagi ada baju kurung,t shirt,jeans..


pssst...baru dapat info bendanie dilanjutkan ke 5.06.2012..huhu..oklah bleh bwk cket2

10 sumpah ako sayang korang:

Yana Libra berkata...

bawak banyak mana yg termampu je la kak..huhu~~ :)

Masz Sidek berkata...

nasib baik tarikh dilanjutkan... bolehlah akak bawa sikit2... :)

Arina Shamsul berkata...

wah bestnya aktiviti camtu dear...

berila apa2 yg patut dear..jangan spender sudah..hahaha.

ShimaSalleh berkata...

wah bagus tuh! klu dekat aku pun nk nyumbang sekali..
Selamat berkemas ye cik wan

@ deqla manjew berkata...

tak kisah apa2 pun janji yg terpakai dan masih boleh digunakan...hihiih...lorhh.. baru tau ke psl ni..alahaii...bz bebenor yer...

Karukord Jagau's berkata...

aaa baru je nk cadangkan suh bwk sikit2 :)

~Sweet Honesty~ berkata...

kain sarung..tupperware..gelas2 yg tak pakai tu..bole gak derma.. pinggan mangkuk.. sudu garpu..daripada berkarat kan..bek sedekah..hihi

Chic Na berkata...

sempat lg tu. angkut la sket2. baju dah tak pakai lelama kang buang jgk. :)

9n0L4 berkata...

bagus prog amal ni. kat rumah ni pun byk baju yg taknak pakai. huhu.

IntaNBerliaN berkata...

dah hbs angkut ke smua baju2 tu.. smlm due kan. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in