selamat hari ibu

Selamat hari ibu kepada semua ibu di dunia...
sebenarnya setiap hari hari ibu..

kepada puteri2 mummy.
setakatnie cuma dua orang..
sofia n merah,
mummy sangat menyayangi kamu berdua

semoga membesar dengan sihat,
semoga Allah memberi kesihatan yang baik,
semoga hidup diberkati olehNYA..

walau apapun jadi susah senang
mummy selalu ada untuk merah n sofia.

*arituh tgk cerita hindustan tajuk
"we are family"
berkisah tentang ibu.mmg nanges jer tgk.mak kandung pada 3 budak comelnie kena barah.n akhir2 hayatnya dia nak carik mak tiri pd anak2 nya.mmg sangat touching...


selamat hari ibu.
mummy tak meraikannya
cuma bila memperkatakan soal ibu mmg mummy turut serta..=)
lagipun selagi tak berlebihan n sekadar menyambutnya sederhana rasanya tidak salah.
semoga kita kita boleh menjadi ibu terbaik tuk anak2..amin

20 sumpah ako sayang korang:

IntaNBerliaN berkata...

a'aa betoi tu.. sy pun xraikannya.. tp bila bercakap soal ibu.. macam2 kita rasa nak luah kan..

cite hindustan tu mmgg sedih.. ada tgk gak :-)

Myra Jay berkata...

Selamat hari Ibu untuk akak jugak ye ;)
Myra tak raikan cuma buat kek makan ramai2 :)

Ustaz Azhar kata tak boleh, tp Mufti Selangor kata boleh, bergantung pada niat kita sebenarnya

Gen2Merah berkata...

slamat hari Ibu buat mama... semoga jadi insan yang baik untuk anak2.. (",)

izan mama mia berkata...

selamat hari hari untuk mama..hehehe..

amiey lee berkata...

tengok sekerat aja cerita tuh...memang sgt touching

IntaNBerliaN berkata...

eh, lupa nak ucap.. slmt hari ibu gak utk nurul..hihii

Pok Amai-Amai berkata...

Selamat Hari Ibu!

intan_blur berkata...

slm wan...
selamat hari ibu jg utk wan..smoga dpt jd isteri n ibu yg solehah..insyaAllah
bkn bz..tp mcm dah tiba masa utk intan undur diri sikit demi sikit dr berblog nih...
tp intan ttp BW... ;)

LYAfrina berkata...

apa2 pon..setiap saat kt bnafas di bumi ni..kt akan sntiasa mghargai ibu kt melahirkan kt didunia..tnpa mrk..siapa kt

Kazman / Sue berkata...

selamat hari ibu juga untuk nurul....

Daddy Ziyyad berkata...

hari2 ialah hari ibu, hari bapa :)

aanie berkata...

x tgk cite tu....

selamat hari ibu nurul....

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) berkata...

ila dah lama tak tgok hindustan. satunya sbb nanti ila yg terlebih emo hehe

Arina Shamsul berkata...

AMIN ~ semoga kita menjadi ibu2 yang terbaik buat anak2 ye dear :) amin~

mamaRIFQY berkata...

aaaa..kite pon mmg tak sambut jugak..ingat dalam hati =)

fieda berkata...

seemoga kita akan jadi ibu yg terbaik..

mamalieyna berkata...

hari2 adalah hari buat seorang ibu.. bila bercerita psl ibu, hati mudah sgt tersentuh kan..nak-nak kt tv tu tayang psl ibu2 yang ditinggalkan kt rumah org tua..sebak rasa..hu~

CheNamNam berkata...

selamat hari ibu untuk mu jua...jom jadik ibu yang hebat untuk anak-anak kiter jommm...!!!

Izan Ishak berkata...

sama juga ngan izan.. takde celebrate apa2 pun. bak kata en hubbyku... hari2 adalah hari ibu...

moga kita jadi ibu yg terbaik buat anak2 kita...

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

sejak jd ibu ni rasa tiap2 hr hr ibu hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in