Sukhoi Superjet yang terhempas di Bogor, Indonesia

Tergempar kejap dengan berita kapalterbang sukoi yang terhempas di bogor indonesia..

Foto



disinilah banyak serpihan2 kapalterbang sukoi..
petikan drp berita harian

Kebanyakan mangsa adalah eksekutif syarikat penerbangan Batavia Airlines; Pelita Air; Air Aviastar dan Sriwijaya Air selain lima wartawan dan seorang wakil firma pengeluar pesawat Perancis. Tiada warga Malaysia terbabit dalam nahas itu.

Oleh kerana tempat kejadian terpencil, mayat perlu dimasukkan dalam jaring dan dibawa keluar dengan helikopter, kata jurucakap agensi mencari dan menyelamat kebangsaan, Gagah Prakoso. 
Mayat mangsa nahas kelmarin itu diterbangkan ke Jakarta untuk dikenal pasti oleh ahli keluarga.

Oleh kerana tempat kejadian terpencil, mayat perlu dimasukkan dalam jaring dan dibawa keluar dengan helikopter. - Gagah Prakoso, Jurucakap agensi mencari dan menyelamat kebangsaan  

"setiap musibah yang menimpa pasti ada sebab dan hikmahnya.semuanya Allah dah tulis kita sebagai hambanya janganlah terus leka dengan nikmat dunia.ingatlah mati tak mengejar usia dan bagaimana...cuma kita hambanya berdoa agar kematian dalam cara yang baik."


adalagi gambar2 puamugari dan penumpang sebelum kejadian


10 sumpah ako sayang korang:

eB ezrin berkata...

alfatihah buat semuer arwah..
slamat hari ibu :)

teratak hati berkata...

setiap yang berlaku ada sebab nya..jadikan pengajaran..

Izan Ishak berkata...

baru tahu kisah di sebalik sukhoi yg terhempas ni. curam betul kawasan nahas tu ye...

Kazman / Sue berkata...

yg peliknya kapal terbang tu baru tuuu... macam kena sabotaj jee...

Gen2Merah berkata...

kesian....mmg menyedihkan.. ajal maut di tangan Allah swt....

Gieyana berkata...

menyedihkan...takziah pd keluarga mangsa..:-)

Myra Jay berkata...

Kita semua tak tahu bagaimana ajal akan menjemput kita semua..
Wallahualamm

Takziah buat keluarga mangsa.

Bui Junaidi berkata...

MASYAALLAH..NGERI SUNGGUH..TAKZIAH KPD SEMUA MANGSA..

IntaNBerliaN berkata...

ada tgk gak kt berita.. ajal mereka telah tercatat macam tu kan... siap terdapat cebisan2 daging lagi...

CheNamNam berkata...

alamak apsal haku taktau pasal berita nehh..

huhh nampak sgt tak tgk berita kann...huhu tapikan maser tuh haku tgh demamkannn...owhh patut tak tgk berita,demam rupanya...kehkehkeh *coverLineNampak*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in