rindulah plak

lambatnya pukul 5.nk alik
tulah dulu tak nak amek course cikgu..kan alik klu 5 dah..huwaaa
kalau cikgu lanie kan dah cuti..
tapi bukan senang tugas cikgu cikginie..huhu
mau mengong palo nak layan karenah murid.huhu
takpe jdik cikgu kat umah jerlah.haha

nak gomol2 sofia yang bum bum alik nnt 
n nak gomol2 merah yang masyam.hehehe

26 sumpah ako sayang korang:

@ deqla manjew berkata...

untungnye ada yg nk digomol bila blk umah..hihi..

Wanieys berkata...

alolololo comeynya anak2 kakak...hehe
btw salam perkenalan dari wanieys followers yg ke 281 :)

Afne berkata...

alahai comelnya dua beradik ni. dh le putih melepak.

Pok Amai-Amai berkata...

Ish, awak bt rindu sy pd Aydin menjadik....nak peluk kuat2 si Aydin debab tu. Hehehehe...

~Sweet Honesty~ berkata...

botak sofea yea..comell..hehe

9n0L4 berkata...

huhu. keje ape pun pasti ade cabarannye kan. kuitnye sofiaaaa. ;)

Yana Libra berkata...

jadi cikgu memang mencabar sebab ken ngadap macam2 kerenah budak2..huhu..

dulu pernah ada roommate cikgu gantu..tu yg tau tu..hehe~

Masz Sidek berkata...

alololo... comeynye anak akak... :)

@ deqla manjew berkata...

hihihi... mmg la x knl sbb kite x femes..hihi...ok nnti kalo nmpk kite tegorlah eh...tp tgk muka nurul mcm sombong je orgnye...rupa2nya x pun..huhuhu :)

@ deqla manjew berkata...

kalo nk buat shoutbox yg fibox tu..search http://www.fibox.ws/

nnti buatlah ikot step...ok...? :)

Myra Jay berkata...

Geramnya dengan 2 beradik ni, dah le putih melepak ;)

Mmg kena gomol selalu la camni :)

Arina Shamsul berkata...

alololo..tomeinye mereka....selamat bergomol2 dear..hehehe...

semoga perjalanan kamu selamat dan dipermudahkan :) amin~

Si Matatajam berkata...

both r cute...geram auntie M tgk pipi tu. nnnngapp.. ha ha dah kena gigit..

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Dua2 comel..geram tengok...^^

Juliet_iRa~" berkata...

hehheeh..bkn sng jd cikgu skarang kak..pening ira bila kat sek..agaknya ms cuti ni dia suh rehat puas2 la kot sbb pasni msti pening blk..ahaha :)

alolo comelnya sofia n merah..sofia dah sht btl?heee

heee ade ke ckp ira cikgu genit?genit tang mana la akk ni..ahha

Gieyana berkata...

cte both of them...haizzz!X dpt balik awl lah..busyyy!

Chic Na berkata...

ikut muka nurul kot dua2. comel. :)

LYAfrina berkata...

comelnyer 2 beradik ni

Sally Yatiey berkata...

Comelnya mereka. hehe :D

IntaNBerliaN berkata...

hihii.. comel sungguh 2 beradik nih!!

nk gomol2 gak lah.. hehehee

*br ptg td tahu siapa pengirim shawl tu... hihii

Cik Aini Lavender's berkata...

selamat bergomol ye kak..
tgk pun dg geram..cubit2 pp tu ckit =p

Nida berkata...

Jadi cikgu yang tak tahan sakit tekak ler... hari2 kena jerkah murid terutama murid kelas hujung tu... adeiiiii

lelamaisara berkata...

memang kalu dah rindu rase tak sabar2kan...best n puas rase ngomol2 diorang tu...:)

el berkata...

ha tu lah sm
dulu xmo amek course cikgu
skang dok bising2 balik lmbt
kalo balik keje..anak2 jd mangsa gomolan dr mama dia..syok kan hehehehe
letih pn letih bila tgk anak2 rs bahagia letih pun x rasa

fieda berkata...

kite pun nk tumpang gomol2 gak..eii..geram..

Deq's Qienz berkata...

cumeinyaa 2bradik nihhh :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in