Duduk diam membatu melayan kerja bagai nak gila


 waaaa nanges mak kerje bertimbun2..
harap2 anak2 takderlah yang sakit2 sbb mmg tak leh ct
berlambak2 kerja boleh hempap kepala..
dah lipat lengan bajudah nie mcm nak gadoh..
huhuhu..

korang2 nnt mummy slowly mcm kura2 jenjalan g umah korang ek.
harap2 mummy leh jenguk2 korang..
tak dayo den kejenie..tension!tension!

16 sumpah ako sayang korang:

al-lavendari berkata...

kalau duduk diam membatu, bila nak habis kerja ? hehe

Yana Libra berkata...

banyaknye keje~~

takpe, wat slow2 ye :)

~Sweet Honesty~ berkata...

sabar mamy sabar.. pelan2 kayuh yea..(^_^)

lelamaisara berkata...

uitt...banyak nye koje..tak pe pelan2..

Gieyana berkata...

samalah! Tmbah lak month end..haizzz!Busyyyyy..:-)

Daddy Ziyyad berkata...

menimbunnya kerja! takot saya tgk! tapi awak supermom, mesti boleh buat punya! :)

@ deqla manjew berkata...

hihihi..sempat tu snap gmbr. haha.. owh gitu yer..ingatkan husben nurul keje sini lagi..adek dye nama najmi kan? kalo x slp tgh berkwn dgn mai yg jaga kaunter seksyen cagaran ni.. :)

Chic Na berkata...

wahh byk nya keja. pelan2 ye nurul. biar lambat asal siap. hehehe.. :)

Izan Ishak berkata...

alahai.. sian plak izan menengoknya. takpe... kalau letih... take 5 jap ye nurul. takmo stress2 ye!

ShimaSalleh berkata...

waaa... dh lipat lengan baju tuh siao cepat!!! pi cuci pinggan mangkuk ekekeke... Bleg la kelambu kaler apa2 pun bleh.. aku terima je hihi.. Tembam tol ank tomok tuh fuhhh fuhh

9n0L4 berkata...

perlahan² kayuh buat kerja ye. hehe. jgn angkat tinggi sangat lengan baju tu. ;)

Myra Jay berkata...

Sabo ye kak, jangan stress, takpe buat keje pelan2 :)

Juliet_iRa~" berkata...

banyaknya kak!

tgk pn rs stress..huuu

IntaNBerliaN berkata...

jgn tensen2... ingat sofea n merah mesti terus ilang tensen.. hihii

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) berkata...

kdg2 pening keja banyak tapi ada masanya ila amik feel dulu.. kiki

fieda berkata...

betul tu ingat mbm2 berdua tu bior ilang tension..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in