Ramadhan semakin dekat

Ya Allah...pejam celik pejam celik dah nak ramadhan.
puasa lak bertimbun lagi nak diganti..
huhu skangnie bila pump susu kat opis cepat rasa lapar.
nampak gayanya mcm kena byr fidiyah lagilah tahunnie.huhu..

tapi masih berjuang tok abeskan baki2 puasa..
adakah ku mampu??



stok susu nak hadapi ramadhan nanti..
mesti mencabar sungguh..
rasanya cukup..
niepun tak kemaslagi n bawak kuar tarikh yang lama...ujung weekend nie nak kemas bagi beku tangan.huhu

ku perasan frozen ais kat tepi2 freezer dah makin tebal..
kena bersihkanlah.mcm mana ek nak clearkan frozen tepi2 freezer2??

10 sumpah ako sayang korang:

IntaNBerliaN berkata...

alhamdulillah... byknya susu.. rezeki sofea ni...

saya arini pose nuru.. dah petang rasa nak pgsan.. xsabar nk tunggu maghrib.. dahla alisha ni mengada2 nalk telan susu bdn gak.. punyalah haus rasa... adoii.. dugaan...

lg 14 hari nk ganti.. harap2 blh hbskan..

Gen2Merah berkata...

ye lah, rupanya tak lama lagi kita akan menghadapi bulan Ramadhan kan...

forzen ais kat tepi tu, kasi off kan dulu freezer sehingga ais mencair... barulah dapat bersih kan

Gieyana berkata...

sama laa..x habiskan lg posa ganti..huhuu

ShimaSalleh berkata...

ganti puasa dulu la baru bayaq fidyah uhuuu. Aku pon byk lagi..
Insyaallah byk lagi tu stok sofia. Insyaallah cukup

fatin hanani berkata...

banyk nya susu...hehe..ermm tu la kan..posa dh nak makin dekat dah..sat ja masa bejalan :D

CheNamNam berkata...

Ya Allah banyaknyer susu sofia...!!Alhamdulillahhh syukur...!!moga sofia menjadi anak yang hebat dan sihat senantiasa,InsyaAllah.


hakak kagum dengan kesungguhan ko yunk..teruskann tau..!!

9n0L4 berkata...

slmt ganti pose ye. byk mase lagi. insha Allah. ;)

Ummu Muhammad berkata...

rindunye nak buat stok susu mcm nih..nak cari deep freezer jugak!

sueshe berkata...

wahhh..murahnye rezeki...
sy penah buat stok 100oz tapi cair ms blk kg sebab letrik xde..luluh je rs ati tgk stok ebm cair..skng ade dlm peti ais 9oz je..mmg tawakal je..

kinara kinatara berkata...

baru bace post nyh walaupon dah lame..
xpkan cara nak bersihkan peti 2 adalah tutup plak dye sampailah segala-galanya cair:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in