Bantu insan ini


selamat petang semua..sekarangnie sekejap jer ek masa.tup2 dah nakalik kerja..

berehat minda kejab sambil jenjalan ke blog2 kengkawan..tapi tak menyempatgak nak bls komen2..jgn marah yer korang..

tapi ada satu kisah nak dikongsikan..kisah yang amat pilu kita sebagai seorang ibu dan isteri disaat kita sedang membesarkan anak tetapi kita dihimpit pulak dugaan sakit dr Allah..pulak dugaan semakin hebat dimana kita diceraikan disaat kita memerlukan.dengan kesakitan dan anak anak pula yang hidup dengan melalui pahit getir membantu ibunya sedaya mungkin..

gambar dr blog kak yanie

sedih dan pilu bila setiap entri di amati oleh mummy yang juga seorang wanita..
bagaimanalah kalau mummy di tempat kak yanie nie..
mampukah aku sekuat dan setabah dia??
hanya Allah maha mendengar n maha besar..

korang klik link kat bawahnie baca rintihan hatinya




wahai kengkawan ku semua jomlah kita hebahkan dan bantu kak yanie dari segi emosi,semangat,doa dan sumbangan kewangan mana termampu untuk dia..insyaallah moga dengan doa2 kita ringanlah sikit beban dia n semoga dia boleh sembuh suatu hari nanti.tinggalkanlah komen dan kata2 semangat pada beliau..hari ini hari dia mana tahu esok2 hari kita..semoga sama2 kita berdoa..

jgn lupa kay berdoa untuk dia dan klik link dia kat atas nuh...moga dengan berblog kita dapat sedikit sebanyak meringankan beban dia..


andai ada yang ingin hulurkan bantuan wang ringgit bolehlah masukkan ke akaun maybank beliau


maybank
164034266923


blog beliau
http://aliaharyanie.blogspot.com/


fb beliau
http://www.facebook.com/alia.haryani


hanya Allah berhak membalas jasa baik kalian semua..semoga Ramadhan yang bakal menjelma memberi sih=nar harapan pada kak yanie.insyaallah


17 sumpah ako sayang korang:

cendol berkata...

Cendol baru tau kisah akak ni tadi..kesian dia.moga dipermudahkan segale urusan beliau n diberi kekuatan

Wanieys berkata...

wani ada baca kisah dia dlm metro...kesian kan..sama2lah kita bagi bantuan yg termampu

dyabunga berkata...

dya nak g blog kak yanie..

are_lin@yu berkata...

baru tgk blog sis ni tasi..huhu..moga beliau tabah menghadapi dugaan ini..

Masha Meisters berkata...

besar pengorbanan ibu...semoga kak yanie terus tabah dan kuat dalam menghdapi ujian...

|shuhadaothman|TM berkata...

kesiannye akak ni. semoga semua dipermudahkan. sma2 doa smoga dy cepat sembuh.

Juliet_iRa~" berkata...

kesiannya bila tgk gambar tu..

Arina Shamsul berkata...

saya tak terjah lagi..kejap lagi nak terjah :)

Ngrayudan Bersatu berkata...

solusi pengen sukses
http://beenero11.com/?id=yudha
kontak person
yudha
ngrayudan@gmail.com

Marya Yusof berkata...

As salam Nurul,

Akak ada baca cikit2 kisah ttg dia tp akak tak smp hati nak baca hari2 & setiap entry... Sedih tak tabah rsnya nak baca... Semoga ada yg sudi membantu... Moga ALLAH lindungi dia & anak-anaknya :'(

Kesuma Angsana berkata...

doakan yag terbaik utk beliau !

Deqla manjew berkata...

mmg sedih la kan..kena cerai lagi tu..moga dia trs bertahan dan semakin tabah melaluinya..kalo la deqla..tak dpt nk bygkan camne nk lalui tu...huhu

IntaNBerliaN berkata...

moga kak yanie tabah hadapi semua dugaan ni..

eB berkata...

hanyer mampu tlg doakan dari jauh.

9n0L4 berkata...

moge Allah permudahkan segala urusannya.

kayyana berkata...

tgk gambo dah nak nangis .. cmno nak bc nie.. confirm meleleh ayaq mata nanti

C'Jai berkata...

Sama2 kita doakan untuk sahabat ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in