sekejap masa berlalu...

model doodle diambil dari
mama arina


psst pelikkan bila puasa sepatutnya badan semakin ringan tapi laa nie timbang berat,berlaku plak penganjakkan paradigma berat nih!haha


padahal makan sikitjer..huhu camno nih??

33 sumpah ako sayang korang:

Azfa Bt Hj Baharudin berkata...

BW ko...hehehhehe.comey doodle ko!!!hehehhe

Arina Shamsul berkata...

Semoga ALLAH memberikan kita kekuatan untuk terus kuat beramal ibadah ye dear :)

selamat menunaikan ibadah berpuasa :)

faraherda. razalan berkata...

Sitijer tu ape? Heheheh...

Rileks....berat angin je kot?

=p

♥cikmOt♥ berkata...

erkk...tak berani la nak timbang berat gini...hehehe

Masz Sidek berkata...

Salam Jumaat.. memang tak terasa dah 7 hari kita berpuasakan...

sy belum timbang badan lagi... tak tahu naik ke turun...

dyabunga berkata...

yke ni makan sikit?hahaha

Nyue berkata...

idea n entry kita seakan sama jer....kebetulan sgt2....dah la ngunakan doodle dr mama arina..heheheh....nmpk nyer kita serasi akak :)

kayyana berkata...

hahahahaha.. aku dah gelak gelak bc entry ko ni nurul... hehehe... eh. selamat ramadhan yerk... ko sihat tak?

CheNamNam berkata...

eh apsal samer neh besan..haku pon rase badan semakin berat..seriyau plak nak timbanggg...wuwuwuuw..

9n0L4 berkata...

seminggu dahhh kan. nurul try la buat aktiviti yg kuar peluh pulak. ;)

lelamaisara berkata...

hayok nurul naik sudah..hehehe..
buat senaman la nurul...boleh turun jugak kot....

Deqla manjew berkata...

salam 7 ramadhan nurul.. deqla menten je... susah betol nk naik... kurus melidi tang tu la jugak...hukhuk..meh la bluetooth penganjakkan paradigma tu kat deqla..haha

izan mama mia berkata...

br 7 hr kan...ada masa lagi..nnt mgg depan timbang lg yer nurul..heheh

slmt berpuasa

ShimaSalleh berkata...

Hah pas mkn tidoq mmg la naik... aku? errrr mujur xde timbang dirumah akakaka....
Kak shahriah tu pangge aku Alun sebab dia sepupu aku derr... hahahaha...

Dieyna berkata...

cuba ingat balik.. masa berbuka tu bnyk mna mkn.. hehe

~Sweet Honesty~ berkata...

sama la kita neh..adehh..cemaneee la neeee..huhuhuhu

wahida berkata...

eh, ko sama mcm aku, aku pun pelik kenapa berat badan aku makin naik pulak ni, padahal makan sikit jer...

jgn baju raya aku nnt tak muat sudah...huwaaaaaaa!!!

Cik Nur berkata...

berat angin tu...hihih..sebab tak mkn, perut penuh angin..hihihi

are_lin@yu berkata...

samalah macam ayu..tak tau kenapa..makan bsa ja..hehe

eB berkata...

ok kan g2?
eB nih dh ramai sgt la plk tgr mkn krs. hu3

Masha Meisters berkata...

hehe...dah anjakan paradikma pulak dah! haha...lawak la akak ni tau :) kiki

ERYZA berkata...

Simptom biasa setiap taun. Lepas raya kurus ler balik tu..... ahaks

ros_reeza berkata...

alamak.. macam mana boleh berlaku anjakan paradigma ni?... hehehhe

Selamat berpuasa :)

Miss BaNu berkata...

hehehe takpe pasni turunlah berat badan tuh..baru permulaan puasa jer ni..

Juliet_iRa~" berkata...

comelnyaaa doodle akk!hehe..

tu kena diet lagi la tu maksudnya kak..hihihihi :)

Chic Na berkata...

err boleh pulak camtu eh? kena siasat ni punca nya. hehe..

Deq's Qienz berkata...

Comel doodle tuh wana meah lgi..ermm sy tk cmtuh la lak.
Mkin kurus ader la..hukhuk

Si Matatajam berkata...

M pun camtu gak.. Makan skit ja tapi........adoila tak Mau turun berat ni...

gadisworld berkata...

betul kan..kita ingatkan bulan puasa leh ler kurang sikit..tapi rasa mcm sebaliknya jer..he..he..

Yumida berkata...

aah sama la sis..terasa makin berat..terasa gumpalan lemak di perut..pdhal berbuka mkn sikit je...sikit la konon..hehe

Arina Shamsul berkata...

Hihihihi..tu la dear,saya pun naik juga pelik ..kenapa ek?hihihi

IntaNBerliaN berkata...

hihii samalah kita.. sy ni pun naik jugak.. hehhe

Myra Jay berkata...

Hheeee, samala kita kak, kadang nak naik penimbang pun takut ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in