BELON OHHH BELON PANAS 2013



NNie entri lapuk dah sebenarnya..
belon panas putrajaya 2013 lama dah melabuhkan tirainya=)
den baru nak karang entri=)

tak banyak pun gambar n belon sbb dah lewat tengahari pegi belon banyak dah naik..huhu
tapi jadilah bawak mek merah n mek sofia jenjalan dr terperapjer kat umah=)

so ada beberapa kepingh gambarjer..layan kan jer kay






Rasanyalah kan belon yang jual-jual kecik2 tuh lagi banyak drp belon panas..hehehe

Tak sah kalau tak jual2 so kat situ mmg banyak jugaklah jualan2 nak2 belon..hehe so merahpun adalah beli belon satu perabih pitih mummy dia..huhu

11 sumpah ako sayang korang:

Mrs Velentine berkata...

wah merah makin bergaya..mesti best kan

syawalsimpsons berkata...

sue nak G aritu...tp biasa la si akob tu kan...tak suke jalan2 gini, elok pulok panaih..mmmm..gayoo mcm puteri lilin je kan..akhirnyer duduk rumah sudah..kakkakakak

Izan Ishak berkata...

ehhh... terliur plak tgk mek merah makan eskrem!

Daddy Ziyyad berkata...

saya tak pergi pun belon panas baru2 ni...tak tahan panas!!! hahaha

Che Rosliza Che Mat berkata...

Seronoknya tengok belon...kita tak pernah tgk belon besar hihihi

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

salam kak..
huhu..menariknya! cma x pernah lgi pergi tgk belon panas ni.. huhuhu...

merah beli 1 je ke belon? :p

Deqla Manjew berkata...

wahh syoknye...untung la dkt jek ngan umah...deqla x pegi... tp mai ada pegi kan??

Chic Na berkata...

belon kecik lagi banyak? kihkih.. mesti merah rambang mata nak pilih mana satu.

N.Aima K berkata...

dear join lah contest saya

http://tsukinano.blogspot.com/2013/04/cuticuti-giveaway-diari-aima.html

jalan2 kat dlm msia pun boleh dear..

mama aryan berkata...

bestnya...akak tak pernah pun pegi tengok.

9n0L4 berkata...

waaaaaaaaa. slalu je terlepas join event belon panas ni. huhuhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in