Peserta Masterchef selebriti 2



Kalau dulu gamat bila adanya azwan ali..
kau adooo?hehe

rasanya peserta selebriti chef 2 kaliniepun lagi gamat sebab ada ramai yang ringan mulut n suka buat lawak..k jom intai intai pesertanya..

ku cilok kat gugel jerk

#01 Rozita Che Wan & Zain Saidin Antara Peserta Masterchef Selebriti Musim Kedua - ROTIKAYA

Isyk tak sabar nak tengok
sama juga mcm tak sabar tunggu nak mengundi pada 5.5.2013 jatuh pada hari ahad.
penamaan calon pada 20 april nie..



12 sumpah ako sayang korang:

syawalsimpsons berkata...

sue pon tak sabar nak tgk jugak ni..mesti banyak drama...

Mrs Velentine berkata...

alah kat gambar tak nampak pula

Si Matatajam berkata...

Alahai pict tak kuar plak -.-

dya bunga berkata...

mmg peserta tuk masterchef 2 mmg semua jenis ckp2..hihi..mesti kecoh nnti

Cik Nur™ berkata...

Nur sokong Ku Ryan..!
Hahaha...

Chic Na berkata...

tak tau lagi nak sokong sape dlm masterchef tu. huhu..

jaakechik berkata...

x sabar nak tgk gaya cik ta ngn zain masak...hehehehe...

Deqla Manjew berkata...

dah tgk dah ni... tak tahan che ta nga zain pun ade..kohkoh

lelamaisara berkata...

tak do plak gambar nye nurul....

LYAfrina berkata...

y dulu pon lya x tgk

mama aryan berkata...

ada cik ta tu..mesti kecoh dgn loghat utara dia nanti

9n0L4 berkata...

season ni drama cik ta dgn zain la pulak kot. hihihi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in