Hadiah dr Blogger



Terima kasih di atas pemberian kali nie..
Ianya daripada blogger GSF
(Geng Segar Follower)


Dua-dua nie adalah pemberian drp blogger GSF.
Sayang tak dapat jumpa "cikgu jaa"
Masa tuh mummy ada kursus so agak terkejar2 nak berjumpa..
Bila deqla kata jumpa di KPDN so maksudnya kena lintas jalan sensorang.Dengan keadaan kelam kabut rasanya tak mungkin berani g sensorang..hehehe

Sorry kay cikgu jaa
tapi tak sangka dapat hadiah=)

satu d deqla.Yang macam botol air itu..deqla bagi masa ku di kaunter...pun tak dapat ambil sendiri..
deqla bagi hadiah nie esoknya tuh sbb harituh mmg tak sempat jumpa n kebetulan ada hal sedikit..

Yang macam botol2 ingatkan airlah.terasa haus kat tekak tgk botolnya rupanya bukan air tapi...


payung daa..heheh
mmg unik taw..
tq deqla..

Biskut yang femes nie semestinya Amos.
ianya dr cikgu jaa..
tak dapat jumpa n tak dapat tgk orgnya..huhu
namapun takdok rezeki

*tq both of u..im hepi wit ur gift*
lain kali bleh beri lagi...
hehehe

16 sumpah ako sayang korang:

Yumida Huda berkata...

tahniah sis....
alhamdulillah..rezeki dri rakan blogger kita

Chic Na berkata...

lain kali ada jodoh boleh jumpa. :)

Mieya Atiera berkata...

tahniah.

Cik Nur™ berkata...

uniklah payung tu.. :)
Biskut tu sedapkan.. :)

mama lieyna berkata...

Best tu.. happy sgt bila terima hadiah dr org kn... :-)

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

salam kak..
hihi..seronoknye dpt hadiah..
:)

Kesuma Angsana berkata...

mmg rezeki2 tu !

Deqla Manjew berkata...

sama2 kaseh.. elehh buat entri pulok..segang i...hihihi... eh nnti ada lagi hadiah utk nurul.. hadiah pengomen tegar..yg lain deqla poskan..nurul nnti deqla bg k..x bawak pulak harini..

Cho Zila berkata...

bestnyer dapat sesuatu dari kawan2kan..

nanieybarnieylurviey berkata...

wahh.. cntik payung tu..
famous amous!!! sdpnye

lelamaisara berkata...

wah best la...unik la payung tu..nak jugak deqla..heheheh

Mrs Velentine berkata...

wah dapat hadiah..hehee

Izan Ishak berkata...

hadiah yg sgt2 bet tu nurul. nasib baik kak izan tau dah yg cam botol air tu payung. lama dah tak mkn femes emes...

Si Matatajam berkata...

Uniknya payung tu....dah lama M tak mkn femes emes ni

9n0L4 berkata...

huhuhu. takpela org tak sudi, mcm mcm la alasan. hahaha. :) :p

mama aryan berkata...

seronoknya dapat hadiah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in