PRU 13 - sudah siap sediakah nak undi??





Korang dah siap sediakah nak undi?
Ini kali ke tiga mummy mengundi..
mummy undi......
sssshhhh Undi Adalah Rahsia..hehe

Tapi mummy tak tukar pejabat pendaftar.
Sepatutnya tukar di Putrajayajer..
mummy undi di melaka
hubby undi di kelantan..
huhu macam mano tuh??

So korang layankan jer akujanji manefesto BN untuk PRU 13
tertarikkah?
hehehe
kita sendiri fikir naa..
So sejak dua menjaknie sakit plak gigi makan gula2jer
so kena kurang2 kan manis nie nanti kena diabetis..hehehe

So buat Warga Negara Malaysia
Selamat membuat persiapan nak mengundi..
tengok kat pjayanie banyak dah terpacak bendera BIRU..hehe


17 sumpah ako sayang korang:

mamaarifakeemaisy berkata...

Baru nak masuk kali ke2.. ntah dpt tak g mengundi kali kedua ni, nama kt kg kt kedah nun...

Julia Johari berkata...

Selamat mengundi ye kak...saya baru nak masuk dua kali mengundi...tp yg celop tgn gan dakwat hitam tuh x bestttt uwaaaaaaaaaa

Kakzakie Purvit berkata...

Kakak dah tak sabar ni nak mengundi. Dapat cuti pun ye jugak. Cuma yg bimbang apa jadi selepas PRU adakah semua barang mencanak naik?

Awanama berkata...

x sabar dah ni & mesti buat pilihan yg terbaik yer kali ini

Awanama berkata...

x sabar dah ni & mesti buat pilihan yg terbaik yer kali ini

Cho Zila berkata...

tak hengat berapa kali.. nampak benokan orang lama... akak pilih mengundi...

Dr K berkata...

Undi lah dengan bijak ;)

9n0L4 berkata...

jaa pulak mngundi di tranung, hubby di nogori. macam mane tu. hehe.

intanfirdaus247 berkata...

kak intan ngundi d kedah..tapi tatau lah nak balik ke x..err caner tu..eheh

Si Matatajam berkata...

Kat langkawi ni pun perang bendera sakan tau..hi hi..

Miss N™ berkata...

Nur baru pertama kali ni...
teruja gak..hihi

Chic Na berkata...

dah 3 kali? knp cikna baru kali kedua? errr.. hehe..

Unknown berkata...

ada tgk siaran langsung akurjanji ni... mmg tertarik..hihihi...selmt mengundi...

Mrs Velentine berkata...

baru first time mengundi

Izan Ishak berkata...

mesti ramai yg dah tak sabar nak mengundi kan. selamat membuang undi semua...

☾SHiemaCMa☾ berkata...

salam kak..
yeay... marilah mari.. pergi mengundi..
hihi.. tak sabar nk membuang undi! :P

Unknown berkata...

tak sabar akak nak mengundi nih..seronok tgk masa hari mengundi tu nanti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in