budak yang tak geti diam

smekum n selamat pg semua..chatker..?semalam mummy tak berentry sbbnya dok kemas2 barang kat opis n bz cket ngan akaun ujung2 bulan nie..

takder benda nak cerita cumanya just nak tunjuk niejer..kami ke alamanda jenjalan beli keperluan umah..biasalah kan dah gaji dok belilah barang2 keperluan n singgah makan di rasa mas..

mummy guna coupon yang mummy menang contest..so jom tgk gmbrjerlah

mmg blurr gambar sb guna hp cikai jerk..n yang pasti budak teciknie tak gati dok diam..ada tempat duduk makan yang selesa tuh dia tak geti langsung nak duduk..n panjat atas meja..huh lasak betul.



tengok mata dia dok pandang orangjer bukan nak makan..tapi mummy perasan maira tak bape suka makan luar sangat..dia lebih suka nasik mummy atau papa sediakan..n kalau balik nursery,dia akan kata "mummy apar nak asik"mummypun kata alahai ciannyer bunyi2..n masak ikan,ayam ker,sayur n biar dia makan sendiri sambil2 mummy suap kat mulut dier.

kalau tak suap banyak yang tumpah dr masuk dlm mulut tapi kena makan sendiri jugak.belajar.n dia tahu dah makan sendiri n lebih suka buat sendiri..cara makan dia atas mesa dok bersila hokey...

nielah meals dia."kid meals"ada kentang,nugget n ayam..mummy jarang bg merah makan luar sesekalijer mummy bawak dia sb makanan dia mummy jaga.dia btok2..mknan berminyak mmg tak bape sesuai untuk dia..so jarang2 kami makan kat luar sambil bawak dia g main2 kat taman2 dalam pasaraya..


nie mummy punyer..speggiti bolognis..hikhik..sebenarnya dapat percuma sb guna coupon rasa mas yang mummy menang main contest..hikhik.


nie makanan papa set chicken blackpaper roasted.beli menu papa nie dapat free speggiti mummy..tapi mummy tak ingtlah contest yang mana satu dapat coupon2..so beli set papanie rm9.90 dapat free meal mummy tuh.. 


makanpun budak teciknie..baru leh snap gambar clear cket..di kerja nak main jerk.tak ingat makan..nie alhamdulillah baru makan.

siap suap papa air lagi..air di bagi papa lak minum..hikhik..so nie lah aktiviti time gaji..g beli barang keperluan sampil  makan2.

6 sumpah ako sayang korang:

*azni* berkata...

merah sudah besar la..rambut pun dah boleh tocang..

ajumohit berkata...

syeedaapppp me....auntie nk skit boleh??

Bionic women berkata...

Dhiya pun macam maira ler..kalau kat luar xnak makan sangat. nak makan kat rumah

zaidah berkata...

yang mummy punya tu sedap...spagetti....bleh minta skit tak...hehehe

aanie berkata...

eh, first time tgk gmbr papa maira...

hmm, adam pun jenis x reti duk diam gak...

wan nurul hezrina berkata...

azni-tulah kalau tak ikat rmbut dier berselerak beb!

aju-silakan lah untie..kita kalau kat luar maen jer makan tak ingat

eily-dhyia untung dapat mama pandai masak=)hikhik

zaidah-eh buleeeh..aah agak sedap tapi kalau pizza hut lagi sodappp.jilat jari

aanie-rasa malaskan bila budak dah lasak?hehe malas nak kuar..papa maira pemalu jd jarang2 kuar..hikhik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in