maira demam

huh pelik mummy semalam bila amek merah kat nursery dia nanges..lbengkak mata dia..sepanjang hari semalam takdok plak orang nursery telepon..bila amek dia balik tgk nanges budaktuh kata dia demam..

sejak antr nurserynie lain2 ok tapi kerap gak demam tapi yang peliknya demam cuna 1 harijerlah..padahal masa pagi semalam antr nursery okjerk maira..mairanie mmg payah demam sebenarnya tapi bila2 jer dia bleh demam takde signal.mcm petangnie dah main2 kan mcm biasa pastu malam nnt tetibaje mengigil kesejukan n demam panas..pastu bg ubat esk pg baik semula..
nie semalam dia tak lalu makan n dok mentah.banyak plak muntahnya..mcm n=manalah dia harinie kat nursery..dah msg kata kalau pape gtau mummy cepat2..n dah bekal ubat..cian dia dok ingat dia satu harini..mujur dah jumaat

5 sumpah ako sayang korang:

Nieza Ishak berkata...

ala sian diaaaa ...
kadang2 berjangkit dgn anak org tue yg tak tahan ...

aanie berkata...

ala, cian dia...semoga maira cepat sembuh ye..

kayyana berkata...

trylah bwk di g pakar annur.. inform la kt die maira selalu kene demam dan malam tdi muntah.. cube g bwk check..

Amy Syaquena berkata...

kesiannya dia , berjangkit dengan budak2 kat nursery kot..

9n0L4 berkata...

sekarang ni pun die demam ehhh. musim demam agaknye.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in