Breast pump Rumble Tuff Untuk dijual



dah sold out!
tq to siti wangsa maju sudi beli
hepi pumping dear=)








Nak Let Go pump Baru dipasaran nie
sebab adik yang minta tolong Let Go...
Murah-murah jer nak tolak kay..
100% good condition sbb baru pakai sebulan..warrantypun masih ada lagi..

Berminat???
Klik Link Bawah nie
http://mummyrinazone.blogspot.com/2013/02/breast-pump-rumble-tuff-untuk-dijual.html


18 sumpah ako sayang korang:

Cik Nur berkata...

sesuai buat yg sedang mencari...

shuhadaothman berkata...

bagus jugak alat ni. 1st time shu tgok. hehe :)

lelamaisara berkata...

sya tak guna lagi buat masa ini..hehe

syawalsimpsons berkata...

mengapa nak di jual...

Solehah Shamsuddin berkata...

sesiapa nak tu, roger2 la kak hezrina ni ye :)

Deqla manjew berkata...

alamak.. deqla x leh beli lg ni.. hahaa

Yumida Huda berkata...

yup..sokong ngn nur

umi alya berkata...

akak punya S3pn dah tak guna lagi sbb anak dah besar tapi sayang nak pindah hak milik..

QasehnyaRania berkata...

tak sesuai utk saya la..
knapa nak juai

intanfirdaus247 berkata...

selamat malam yun.:)

izan mama mia berkata...

saya punya pun belum terpakai..beli saja..xguna sbb susu mmg banyak..huhuhu...

kayyana berkata...

nnt aku pk jap.. pk pk pk.. huhuhu

9n0L4 berkata...

tengok jela kot. hee. takleh nak pakai lagi. :)

QA's ~ mamapapa berkata...

alaaa...sy bru je stop mengepam..klau x for sure sy interested :)

mama aryan berkata...

salam nurul...
maaflah lama akak tak jenguk nurul,kesihatan tak begitu baik sekarang nih..

Mrs Velentine berkata...

alhamdulillah..

IntaNBerliaN berkata...

alhamdulillah dah ada yg beli kan :)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

cepat dah ada yg beli alhamdulillah kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in