sofia pulak demam..




minggu lepas Si Kakak merah demam.
semalam sofia pulak demam
hujung minggunie nak carikkan vitamin lah untuk anak2 sebab duduk di nursey memang asyik demam + selesma+batuk..


semoga kalian sentiasa di bawah lindungan Allah..

15 sumpah ako sayang korang:

LiLy @ MaMaQiStInA berkata...

Skarang ni musim demam..
Hubby lily pun tak sihat,..
Moga cepat sembuh ye sofia...

Mama Vogue berkata...

Alahai siannyer bila anak2 tak sehat, mama mesti susah ati..

Huda berkata...

siannye sofea..moga lekas sembuh ye sayang..

isabelle frankly berkata...

get well soon sofia

Izan Ishak berkata...

alahai.. moga2 cepat sembuh ye sofia sayang...

Deqla manjew berkata...

comel gebus betol sofia nih.. moga sofia cpt smbuh.. kesian tgk budak2 demam ni..kita yg dewasa ni pun x larat kalo demam, apatah lagi dia...

Cik Nur berkata...

moga sofea cepat sembuh....

Chic Na berkata...

semoga merah dan sofia cepat sembuh. ;)

kayyana berkata...

aku pun riso nak antar anak anak kt taska ni nurul.. hailahhh... danish dok sini tak demam pun.. esok antar taska mulelah... lemahnye semangat

Cik Aini berkata...

mungkin cuaca ato persekitaran kot..tu yg demam tu.kalo budak2 demam susah hati kan..kalo org tua ni senang la skit :)

Mrs Velentine berkata...

semoga cepat sembuh ya

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

la sian sofea..hr tu kakak ni adik pulak..moga sofea cpt baik2 yer

lelamaisara berkata...

ciannye la hai...moga cepat sembuh ...bebudak kalu demam cian....

nanieybarnieylurviey berkata...

Aamiin...
ble duk nursery mmg lebih tdedah la nk dpt penyakit ni.. kena kasik vitamin bgi imun

IntaNBerliaN berkata...

duk kat nursery kdg2 berjangkit dgn kwn2 kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in