kasih dan sayang=)





Alahai picture tak bape jelas daa.hehehe
So layankan gambar adik beradik nie..
Nie gambar time baik-baik..
hahaha tapi bila time gaduh..boleh pecah rumah dengan suara2 yang terpekik2 dua budak yang bertuah nie haa..hikhik

24 sumpah ako sayang korang:

Ena's Palace berkata...

hehehe..biasa la tuh..samala anak2 sy tuh..
time baik gini la...peluk²
bi la gaduh jgn ckp la....kite dgr pun naik pening!..

Ayu sukatiakula berkata...

biasa la budak2 kan..sama je mcm anak sy. time baik, bukan main lg berkepit. time gado, nk bercakar, nk lawan suara je memasing

Sally Samsaiman berkata...

hehehe...adik beradik kak...air dicincang takkan putus...aiceh :)

Mrs Velentine berkata...

sweetnya dua beradik ni...merah duduk kat mana tue

Nyue berkata...

adik beradik yg sweet...huhuhu

CeqGu berkata...

Mesranya...:)

mamalieyna berkata...

Comelll:-)..time gini sejuk mata nengoknye... :-)

Nadia Johari berkata...

alololo..peluk tu..hehee..comel2 semunyer

Cik Nur berkata...

sweet...!
comei jee..

Arina Shamsul berkata...

alolololo...sgt cute okey...terus sy pun nak ada dua anak dear...hahah

wan echa berkata...

ololo comey..samela kak dengan anak2 sy..boleh pening jadinya..hehehe

Chic Na berkata...

hihi.. sweetnya. biasala tu ada time baik, ada time gaduh. mcm kita ngan adik beradik gak. :)

kayyana berkata...

kakak mestila sayang adik kan kan kan... hihihi

Cik Aini berkata...

sementara nk besar kan..tp kalo xde sunyi lahai..apapun mmg terselah kasih syg dua2 badik nih.hehehe

Deqla manjew berkata...

alolo sweetnye adik bradik ni... mesti la syg kan...

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

alololo suwitnyerrrr tgk 2bradik ni

mama aryan berkata...

sweetnyer dua beradik nih..

intanfirdaus247 berkata...

comelnyaaaa..geram tgk..cute sangat tau!!

jaakechik berkata...

tetiba jaa rasa nak preggy lagi...hihihi..xtau la camana nk handle 2 anak kalau betul2 preggy nanti... :)

CheNamNam berkata...

owhh memang suwit sungguh lahh diorang nehhh...besar esok mesti depa kamcing tak hengat nehhh...kecik2 pon dah nampak depa akrab..bagus lah macam tue wehh...

anak-anak cer korunk berdua minta lagi adik kat mummy tuh...lagi ramai lagi meriah uolls,percayalah cakap auntie yang gojes neh...:)

lelamaisara berkata...

alooo..comil...bile la saya nak ada anak lagi...

Fieda Rafli berkata...

mmg comey la dorang berdua ni..

nanieybarnieylurviey berkata...

hehe.. time baik biasa la dkt mcm ni.. time gaduh mmg riuh seketika..

IntaNBerliaN berkata...

time baik2, sweet je.. peluk2 lagi.. hihjii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in