Hujung minggu



Salam Sabtu semua..
Kemana jer hujung minggu Ni?
Mummy balik ke Melaka dan hubby plak besok sampai Isnin ke tangkak ada urusan dengan institut.

So Isnin mummy cuti rehat.Lepak di rumah mama di Melaka..Lagipun Ahad nak pasang kepok dan batu nisan kubur arwah abah..Bolehah ke kubur sekali.Pastu ikut hubby g tangkak.hihihi..rasa nk ikut plak.

Adik yg num2 konon nak bwk Mek merah g opis dia ada tarian singa n dpt angpow tapi mummy tak bg sbb pernah dia tgk tarian singa tapi terjerit jerit takut.So terpaksa dilupakan niat itu.huhuhu

Kay korang selamat berhujung minggu.

28 sumpah ako sayang korang:

Liza berkata...

Selamaaaaat~ liza jln2 gk umah rini...

yana aina berkata...

Selamat berhujung mggu... Yana hari nie dok bertapa jerk dlm rumah. Nak keluar kat mlk nie tgh panas... Heheh

Nadia Johari berkata...

hujung minggu nad bersm fmly duk umh..hehe

Chic Na berkata...

santai2 kat rumah je. selamat berhujung minggu nurul.

CeqGu berkata...

Cikgu berhujung minggu tanpa air kat rumah....mandi pun kul 3 ptg hahahaha

Mieya Atiera berkata...

Semoga segalanya berjalan lancar ye :)

Cik Nur berkata...

Nur ingat nak bw mak pegi shoping, selamat berhujung minggu ye Nurul.. :)

Arina Shamsul berkata...

selamat berhujung minggu dear :) moga hujung minggu ini meninggalkan kenangan manis buat kamu sekeluarga :)

Alif Ismail berkata...

salam ziarah dari alif... :-)

Marya Yusof berkata...

As salam Wan,

Happy weekend! Kami ni dok rumah jeee... Kalau berjalan pun ke park depan umah...hehehe :))

intanfirdaus247 berkata...

Salam Yun....:) selamat berhujung minggu...moga segala urusan dipermudahkan..ameen

Karukord jagau berkata...

selamat berhujung minggu :)

Ibu Lala berkata...

Syoknye jenjalan. Akk blk kpg je ziarah ahli keluarga yg sakit.

dya bunga berkata...

slmt berhujung minggu kak

Liza berkata...

Selamat bercuti. liza esok kerja...

N.Aima K berkata...

dah habis hjg minggu hik hik saya pn xde yang menarik nak di buat hik hik hik..

9n0L4 berkata...

kite balik rumah mak ayah kat dungun mgu ni. hehe.

Cik Aini berkata...

dah abis ujung mggu br dtg lawat Nurul..hehehe

Nurul sihat?mek Merah n Sofia sihat?

Deqla manjew berkata...

singgah baca entri di pagi isnin..oooo...cuti yer...selmt bercuti... =)

CheNamNam berkata...

selamat bercuti dear,jaga diri...!!

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

hujung minggu dok kt umah ja kak nurul heheee

Solehah Shamsuddin berkata...

wah bestnya akak da aktiviti hujung minggu. solehah xwt pe2 pn, just kemas rumah je :)

nea lopah berkata...

salam kenal...done polow sini jugak. hehehe..sweet nya madu. bukan bermadu yer. hahaha

lelamaisara berkata...

hujung minggu ritu sya balik kg suami..hehehe

Yumida Huda berkata...

happy weekend sis..hope sis sekeluarga sihat sentiasa

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

salam kak..
hujung minggu lepas kami merayap2.. hujung minggu ni x pasti lg..

selmat berweekend :)

Si Matatajam berkata...

Maaf yek sb lama M tak dapat singgah sini

Mrs Velentine berkata...

anak2 MV paling suka tarian singa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in