Hasil lipatan Baju mek merah






Picture pertama tuh dah rotate tapi senget jugak.huhuhu..
Nielah hasil pertolongan humaira..
dia tengok baju bertimbun dia tolong lipat baju..tapi hasilnya..huhuhu bolehlah=)janji tolong..

Dulul masa kecik2 dia dah tolong sidai kain=)



haaa nie masa umur dalam 1 tahun 5 bulan..
dah boleh tolong sidai baju..
Tapi sofia tak geti sangat..hehe dia tau sepahkan semula yang kak merah dah lipat n sidai.huhu saja jer anak bertuah nie!!

24 sumpah ako sayang korang:

Fieda Rafli berkata...

untung kan ada anak dara ni...hihihi..samalah mcm humaira kak fieda ni...kalau kita nk lipat kain awal2 dia asing baju dia dan lipat sendiri..

Ibu Lala berkata...

bagusnye ada anak cam ni. anak saya darjah 3 dah tapi main je kejenya mcm budak kecik...

syawalsimpsons berkata...

bestnyer ada anak pompuan..ada yang membantu...kat presint 18 ni..tak jauh ngan sue ni..sue kat presint 16..kat alamanda..

Arina Shamsul berkata...

hahahahha..comel tau.sayang merah ! muah! untung la dear,anak dara sorang tu dah pandai menolong.kekeke.
merah umur berapa dear? tak sabar jg nak minta tlg alesya cuci piring lipat kain.hahahahah.

Ratu Hatiku berkata...

Pandainya dia...

Cik Nur berkata...

ok juga nampak...lama2 nanti dia pandailah.. :)

rajin merah... :)

CeqGu berkata...

Rajinnyeee hihi

izan mama mia berkata...

laa.ish..teringin sangat nk tgk gambar...tak keluar pulok..ehe qoata dah habis,..gini ler..

lelamaisara berkata...

heheheh..ketawa sy tgok gelakat anak nurul ni...teringat kat alesya..kalu sya lipat kain die lah paling sibok...;)

Etuza Ezawarna berkata...

anak namanya..esok2 takkan macam tu lagi..masih di bawah akal...kan kena rajin bercerita dengannya...

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

ok la tu kak nurul merah ada sifat nk tolong mummy dia.....lama2 nanti pandai la melipat dgn betul..bagus la merah

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ berkata...

baus la kak, kecik da ajar.. nti boleh bntu kaka puak kan.. anak sy duorg teruna, mama dia sekali main bola

Deqla manjew berkata...

wahh.. terer dah tu.. tp boleh diperbaiki lagi..chaiyok merah! hihi

intanfirdaus247 berkata...

sweetnya mek merah rajin tolong mummy dia...

LiLy @ MaMaQiStInA berkata...

Rajinnye Merah...dah boleh dah tolong mama..tu yg bestkan ada anak perempuan..ringan tulang tolong buat kerja² rumah.. :)

9n0L4 berkata...

wahwah. anak solehah ni. nnt lame lame ibu die boleh goyang kaki la sikit. hehe. :)

Mrs Velentine berkata...

rajinnya anak dara ni

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

salam kak..
hihih.. rajinya anak dara ni tolong ibu dia mengemas..
leh buat calon menantu :)

Cik Aini berkata...

hahahaha
ok lah tu cara Merah tolong..tedesak2 tu dah boleh dah tu.hahahaha rajin Mek Merah ni tolong mama dia :)

mama aryan berkata...

ok la tu..janji dia nak menolong buat keje

nanieybarnieylurviey berkata...

rajin menolong.. ok la tu nampak jugak hasil lipatan tu kak.. :)

IntaNBerliaN berkata...

merah sama cam alisha.. rajin tolong.. baju pun dia tlg kepit kat hanger.. ehhe

||Sis aLeaSaRa|| berkata...

owh comel je si mek merah n.sy pun pnh juga share entri 2 thn lps rasanya.anak lelaki bongsu ms tu pun kcl lg dh pandai lipat baju,simpan dlm almari trs.sykur kalau kita pandai didik diorg sedari kcl,insya Allah diorang pandai uruskan diri sdri ^^

||Sis aLeaSaRa|| berkata...

owh comel je si mek merah n.sy pun pnh juga share entri 2 thn lps rasanya.anak lelaki bongsu ms tu pun kcl lg dh pandai lipat baju,simpan dlm almari trs.sykur kalau kita pandai didik diorg sedari kcl,insya Allah diorang pandai uruskan diri sdri ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in