Teringat kenangan




Bismillah..
Pejam celik pejam celik dah petang..bz bonar lah di awal2 bulan nie..huhuhu

tapi dalam bz2 dok relex sambil godek2 alik kenangan gambar lama2 bersama suami dan anak2..teringat gambar ketika daku mengandung sofia maisarah..kuat sungguh jalan..hikhik

paling suka kenangan di jay bee=)
Nie gambar dengan Nurul Humaira.masanie sofia takda lagi.ada dalam perut mummy bawak dia jenjalan..comelkan merah?hehehe puji anak sendiri plak..

suka gila gambar nie..nie masa umur dia 1tahun++..pandai senyum2 n ramai yang geram tgk dia=)hehehe.abaikan daku gang demok.masa tuh berat cecah angka 70kilo..hahaha berat sayy




paling suka naik beca nie.tapi kenalah kayuh sendiri..hikhik suka=)tapi kalau ada sofiakan lagi bagus dan ada mak n ayah semua lagi meriah.


nie keluarga kak ipar..Anak2 dia sume suka gila masa nie.hehehehe


kalau jenjalan suka kalau ramaiiii yang ada..Kesian arwah abah ada kata pasnie dia sihat nak jenjalan tapi Allah dah ambil dulu..n mak mertuapun tak leh join jenjalan sebab sakit..Sebabtu kami tunda dulu nak kemana2 tak sedap hati=)

Bila tgk gambar2 kenangan tersenyum simpul sensorang..hehehe..nak2 tgk gambar2 anak2 sewaktu dia kecil betul2 mencuit hati=)

19 sumpah ako sayang korang:

Mrs Velentine berkata...

comelnya merah..hehe..mama di apun cumil

Mimi Azirah berkata...

kenangan yg mengusik jiwa

Ibu Amirul berkata...

alololo comel nya anak daranya ni senyum

are_lin@yu berkata...

wahh beznya jalan ramai2..

Nadia Johari berkata...

gmbr menjadi kengn..hehe...comel2..dh besr pun comel

Nyue berkata...

nyue tgk pun da terhibur juga...
sweet je kenangan akak tuu..

Yumida Huda berkata...

comeinye maisarah...fotostat muka ibu n abahnya..

Liza berkata...

Wah. Comelnya Sofia. Patut ramai yg geram. Nurul, Liza pun sama. Masa peknen, berat 72kg. Lps bersalin dpt turun 68 kg ja. Hahahaha. Nampak sgt berat mak, bukan baby...

Chic Na berkata...

kenangan manis akan diingat sampai bila2. :)

Cik Nur berkata...

bila tgk pic lama2 senyum sorang2kan..
comel betul merah...! geram nur tgk....

mamalieyna berkata...

Itulah..gmbar meninggalkan seribu kenangan :-)

Eiii mmg gram kt anak dara sorg tu..comel !

Solehah Shamsuddin berkata...

wah comelnya sofia masa kecik2. putih ikut kulit akak :)

lelamaisara berkata...

memang comel pon anak nurul...bile tgok pic2 lame boleh senyum sesorang kan..:)

Izan Ishak berkata...

k.izan mmg suka sgt layan gmbr anak2 masa kecik. lagi2 bila dah cuci gmbr masuk dlm album cantik2...semua kenangan cam terimbas kembali gitu...

dah lama tak jln2 jb. tak pernah pun naik beca yg kayuh sendiri tu...

Deqla manjew berkata...

kenangan manis mmg xkan dilupa..huhu.. siyes la gmbo merah tu comel sgt.. geram tgk..yg kat tmn pemainan tu pun sama.. comel...

Cik Aini berkata...

mmg comeyyyy
skarg pun comeyy gak lah Nurul..
erkk..Nurul pun comeyy gak masa mngandung tu :)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

kenangan semua tu kan...wani pun suka kalu nk g jenjalan ker bercuti ker pergi ramai2..meriah kan kalu ramai2

nanieybarnieylurviey berkata...

fams kak nurul memang comey... :)
jln2 mmg best kan.. :)

IntaNBerliaN berkata...

mmg ank2 nurul comel2 pun.. putih melepak!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in