Al kisah Manik

gambar diamil dr google
n blog kedaisus.blogspot.com
''
''
assalammualaikum n selamat pagi isnin semua..arinie sangat bz pepagi dok siapkan humaira n semua barang keperluan dia ke nursery..

alkisah ttg manik berlian cam pic kat atas nuh..dia dok mintak bekas mickey mouse nanges2 nak bakul kecik gambar mickey mouse masa mummy ngah syok gosok baju..so mummy amek n bgjer dia tanpa periksa dulu barang2 ada dalam bekas2..

sbb papa pun ada kat citu so bleh nengok2 kan dia..mummy tinggalkan jap dia rupanya dai dok sedap makan manik2..papa amek bekas2,maybe papapun tak perasan dia makan manik..isyk budaknie..nanges dia masa papa amek manik2 tuh n bekas2 sekali..mummy dengar dr bilik n terus g pada dia..

terkejut beruk mummy dengar rupanya dia dah telan manik2..masyaallah..papa kata nnt mesti kalau berak kuar beberapa biji berkilat2 kat najis dia.nak tergelakpun ada tapi mummy risau gak..sib tak tercekik..aduyai macam2l;ah mairanie!

salah mummy jugak..skangnie makin kerap dia masukkan semua benda pelik dia jumpa..eiii risau btul..tangan dia cepatjer masuk dalam mulut!

5 sumpah ako sayang korang:

bonda dadif aka akish berkata...

aduyaiiii....nasebla tak tercekik benor..

ish2....=)

ajumohit berkata...

alahai mummy, harap2 xde apa2, anak aju pernah tertelan chewing gum, alhamdulillah ok jek hehehhe

wani johari berkata...

huhuhu mummy,...sye plak yg risau... mmg kuar ke nt manik2 tu?..

MAPPIAU berkata...

isshh bahayenye dik, lepas ni takmo la bagi, biar die menangis sebab tak dapat manik tu dik dari die tak menangis sebab tercekik isshhhh jauhkanlah kan.

lepas ni kenela la perati maira selalu tau, pheww nasib baik ok kan,

eh ni maira dah berak lum nih, kilat2 tak najis die hikhikhik

wan nurul hezrina berkata...

akish-tulah akish..nyesal tak sudah daku..nurul tak nampak manik dalam bekas2..tersorok..tapi tanya hubby dia kata sempat buang dalam mulut dia tapi tak pasti sempatke tak dia telan

aju-2lah kat umah ker kat manaker adajer terlepas pandang=(

wani-tak tau lagi kena tnya cikgu dia adatak kuar cam kilat2?

kak D...tulah kak mmg nyesal kalau tercekek..cian dier..dia plak skangnie semua nampak cam ice krim n ayam..hukhuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in