Pengumuman Penting!!!

assalammualaikum semua...hari jumaat yang sempurna paginie mummy dengan bangganya nak buat satu pengunguman penting..adakah mummy akan bersara dari berblogging????

jawapan nya setakatnie big no no kay..hikhik saja buat gempak pagi2nih...!

korang ingat tak semalam mummy ada buat entri 
"my 3rd anniversary perkahwinan"

so kepada korang yang buat ucapan mummy sangat2 suka n terharu..n ada yang buat entrilagi tuh...so nama2 kat bawahnie akan menerima cenderahati drpd mummy=)

kepada yang terlibat sila amik perhatian

SHIMA SALLEH (CYAP BUAT ENTRI LAGI).

Okey nie enam orang mummy nak bagi saguhati sebab mengucapkan hepi anniversary pd mummy..nanti u all bagi alamat n detail mcm nie

nama
alamat
no tel

di alamat email mummy
nurulhezrina1983@yahoo.com.my

nnt mummy nak post cenderahati tuh...ok=)tq


*pssst kepada puan faten ainun mohd nawawi yang memenangi contest anje baby with hat tuh..insyaallah minggunie mummy post hadiah kemenangan kay..*tq so much





12 sumpah ako sayang korang:

bonda dadif aka akish berkata...

upss....lmbt wish...apepon..

hepi belated annibesary dear..

=)

zaidah berkata...

mumy....terima kasih tak sangka akan dapat gift daripada mummy...sekarang jugak zai email...

ShimaSalleh berkata...

kehkehkeh... TQ..

aanie berkata...

wah, bestnya...tahniah semua...

happy anniversary yg ke 3 mummy maira....

eB ezrin berkata...

wah camner la eB leh terlepas n3 tuh, pe pe pn tahniah yer... semoga berbahagia selalu :)

ajumohit berkata...

happy belated anniversary yg ke 3 nurul....huhuhuh

amiey lee berkata...

WAHH TAK SANGKA DPT GIFT..TQ SO MUCH HEZRINA.... TERHARU PLAKKK KITA...

kta email skrg gak huhu

Cute MuM berkata...

terkejut gak dapat saguhati..
terima kasih yer..
:)

Amy Syaquena berkata...

Terkejut gak dapat saguhati anyway thanks ye...

http://sinarraudah.blogspot.com/2011/05/sinar-raudah-dapat-hadiahterima-kasih.html

Citarasa Rinduan berkata...

salam zairah dari blog amy...
tahniah kepada yang bertuah,...

MAPPIAU berkata...

hehehe akak baru nak hegeh2 wish hari ni aci tak?? hehehe

heppi anniversary yang 3 nurul. Mudahan ikatan perkahwinan nurul dan suami akan kekal bahagie buat selamenye yea :))

hehehe aci yeh hiks.

wan nurul hezrina berkata...

akish-alololo takper nak wish2 pun dah sangat suker..tq

zaidah-ok kak mmg dah niat nak bg

aanie-tq sangt mama adam=)

eb-tq yunk..suker sangat kamoo wish=)

aju--tq aju sb sudi wish=)

CM-ok=)mmg dah niat nak bagi bila nak wat entri tuh=)tq tau wish

amy-tq amy sudi buat entri lagi..terharu..tq banyak

citarasa rinduan-salam kenal kay=a0tq follow mummy

kak D-aci kak india lah kak..huhu..alah akak nak wishpun nurul sangat hepi=)tq mmmuah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in