kami di jayy bee bhgn3

still lagi cerita di taman menan perhentian ayer keroh..kay jom layan gambar..

hehehe mulanya saya takut nak maek gelung nie tapi disebabkan danial n kak sya naik...so saya ikutlah naek jugak..

danial yang nampak relex di dalam gelung..ooo main sembunyi2 ngan merah kot..

eh papa..merah nak amek jugak gambar...mummy ok tak nampak merah relex cam bang danial tak?


aduyai takoot mummy merahnie tak tauker takut pakai terjun jer..jgn yang oii..jatuh nnt nyesal mummy!

eh adalagiker diorangnie nak main gelung ngan aku..hikhik..seronok dalam gelungnie




nah makan betiknie..tak laparker kamoo nie hah..main jew..lastly mmg bebudaknie tak makan pun..main jer..n mummy bungkus roti sandwich n burger yang dibeli n bawak makan kat keta..jom alik dear..nnt tak sampai2 jayy bee kitoo



9 sumpah ako sayang korang:

zaidah berkata...

penuh warna warnilah gambar tu...cantik

wan nurul hezrina berkata...

aah jiwapun warna warni tgk anak2 main menan..seronok dorg bwk g bercuti=)

eB ezrin berkata...

cantek2nyer gambor... suker la tgk..

wan nurul hezrina berkata...

EB-HEHE...tq..eh nurul dah bagi email taw..gambar2 nielah=)

NzA berkata...

seronok tgk keceriaan kanak2 rebina yg comel2 ni kt playground....

Myra Jay berkata...

Comelnyeeeerr di taman mainan :)
Mesti selalu dok ajak mummy p tmn mainan la tu :)

ajumohit berkata...

Cantik2nya gmbr, suke tgk....budak2 mmg teruja nmpk tmn permainan hehe

wan nurul hezrina berkata...

nza-mmg dorgnie kak sangat gumbira=)

mj-bebudak ngan taman menan tak dapat dipisahkan

ajumohit
aah betultuh aju..kita kadang risau lebih takut dorg terjatuh

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

merah heppy jer dia...sekali dgn papa men jongkang jongkit eh hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in