kami di jayy bee bhgn 6

erm lepas kitaorg g makan malam..kami lepakz di danga bay..masanie badan munmnmy dah letih n merah biasanya tido awal jam 9malam..nie dia pun dah tertido..tapi kitaorg g jugak alang2 dah bercuti..

bila merah bangunjer dia mcm terpinga2 sb mcm banyak cahaya kat danga bay..dah jam12.00pagi pun still meriah lagi..ramai orag betul..

haha nie yang mummy pelik cket..rupa mcm besa tapi ada 4 pengayuh basikal..yang kayuh adik ipar ngan isteri n hubby n kakak ipar..mummy n merah,sya,danial,along dok relex okey..tergelak2 mummy tau..lucu sb rasa mcm berat semacam jerk..

tapi maintain cun..merah plak terpinga2 n pastu senyum2.

pose  menarik walaupun fenat!!

tengok muka hubby berpeluh sakan..hikhik cian..baru pas makan kena plak senaman..mmg turunlah bape kg arinie..hikhik

lastly abang ipar decide amek 2 beca..harhar..penat nak kayuh satu beca..so ringanlah beban sedikit.harga beca 2 pengayuh n 4 pengayuh tak sama.mahal yang 4 pengayuh...so kami sangat enjoy=)




kami semua gembira di danga bay..pastuh kami g beli stim boat..mummy mengidam nak makan stim bot..so bawak balik hotel..

lepas makan tido semuanya di hotel...zzzzzzzz..penatnya..merahpun penat,papa lagi penat=)jom tidooo


5 sumpah ako sayang korang:

ajumohit berkata...

Seronoknya mkn angin, happening gak danga bay tu ek nurul

wan nurul hezrina berkata...

aah seronok walaupun penat aju=)tulahn dah malampun banyak lampulagi

MAPPIAU berkata...

wauuuu seronoknye kalau dapat habiskan mase bercoti2 ngan orang2 tersayang kan hehehe

wan nurul hezrina berkata...

kak D-aah nurulkan kalau g bercuti bawak keluarga..mak...ayah lagi besh..lagi ramai lagi hepi

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

tgk gambo masing2 pasangan romantik la hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in