maira kena rashes teruk sangat!

semalam amek dia kat nursery teruk sangat ruam kat tempat tuuut dia..masa alik tgk dia pelik sb jalan terkangkang kangkang..bila sampai umah bukau pampers...wahhh ruam gila teruk!

mcm terbakarjerk..cian dia..n dia kena cirit birit..lagi 1 mummy tak salahken nursery sb ada g pakar kanak2 ari2 tanya ttg batuk2 dia yang tak baik2 n dia bagi antibiotik kuat katanya,..n menyebabkan anak kesayangan mummy tuh muntah,cirit birit n ruam yang sangat membimbangkan..

najis dia tak berbau n cair..sb tuh masa kat nursery org sana tak perasan.mmg tak blehlah nak salahkan nursery..teruk btul effect antibiotik2..n mummy dah stop bagidia..dahlah arinie kamis baru..ada sari lagi dia kena hantar n mummy kena bawak dia g doktor semula..

malam tadi sik nanges jer takmau pakai panmpers..n mummy tak pakaikan lena dia tido..kalau tak dok kata gatal2,sakit2..sib lah dia retidah gtau kat mana yang sakit..nie kepala pusing2 dok memikirkan dia jer

7 sumpah ako sayang korang:

chugie berkata...

alahai siannye die.. bawak g klinik lah..

zaidah berkata...

BETTER BAWAK DIA GIE KLINIK...TAKUT DIA ALERGI NGAN ANTIBIOTIK TU...

amiey lee berkata...

cuba pakai cream yang kaler ungu pink tak hengat apa nama dia..tapi mahal sikit la..suggested by doctor tau..sbb sarah dulu selalu ada rashes ni..pakai cream tu alhamdulillah ok... ashraf kulit dia tak de sensitif sgt macm sarah...sarah sensitif

wan nurul hezrina berkata...

CHUGIE-aah petang nie nak g bawak ke klinik.takut gak

zaidah-mmg nurul rasapun dia alergic ngan antibiotiklah..

amiey-erm dropolineker amy??kalau dropoline nurul ada gak guna n terbaru bepenthen ointment..tak jalan jugaklah..nnt nurul try carik ek.

aanie berkata...

risau kan klu anak ada rashes...adam pun penah kena..duk menangis je la...nak ckp sakit x pandai lagi...

doctor bg 1 krim tu namanya candid-B...ok skit la..tapi krim ni ubat control sb ada steroid..xleh pakai byk sgt...

wan nurul hezrina berkata...

aanie-tulah mmg tak tido malam dibuatnyerkan?tulah nak g bawak merah g jumpa doktr pulak tgk ubat mana yang sesuai yang bleh bg dia lega..sb dia rashes sb antibiotik

Tanpa Nama berkata...

An impressive share! I have just forwarded this onto a co-worker who was doing
a little research on this. And he actually bought me dinner because I discovered it for him.

.. lol. So let me reword this.... Thank YOU for the meal!
! But yeah, thanx for spending time to discuss this topic here on
your web site.
Here is my blog post : black friday canon 7d 2012

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in