happy 3rd anniversary to me n hubby=)

selamat pagi semua=)semalam mummy puasa n agak keletihan sangat..n oas solat isyak,mummy ajak merah g tido..punyalah letih..tak bangun sampai ke paginie..

pastuh mlm cket tak pasti jam berapa dengar bunyi hp hubby..n mummy dengar n kata dalam hati..loceng bunyi?dah pagiker?dah subuhker tapi tak dengar laungan azan pulak..

pastuh mummy sambung tido semula..n merah..still tidi nyenyak di sebelah...so paginie bangun terasa kesegaran di tubuh..so arinie tak puasa=)n papa antr mummy mcm biasa n kata "hepi anniversary ayang" lah!mummy lupa yang arinie anniversary kamim yang ke3..hikhik

tak pernah lupa tup2 arinie lupa..24.05.2009 kami disatukan menjadi suami isteri..

hubby lafazkan 2 kali sb tak sebut perkataan nya..aku terima nikah"nya"

sesungguhnya kami sangat gembira bila disatukan walaupun bermacam rintangan..kami berkenalan tidaklah lama n bercintapun sekejap jer..pas beberapa bulan kami bertunang n kami disatukan..

kami berdua hidup sederhana ajer..n bila ada anak "merah"hidup kami dah lengkap sebagai suami isteri..insyaalah akan bersama sampai ber"cucu"hikhik..

kepada bie..kalau baca entri nie selamat ulangtahun perkahwinan yang ke3..esk baru kita celebrate kay bersama merah..moga kita terus diberkati ALLAH n moga kita terus bahagia sampai akhir hayat=)sayang bie=)hikhik


kira kami sambut awaldah masa g jayy bee arituh..sangat hepi okey...terima kasih sb sepanjang kita sebagai suami isteri b banyak bantu ayang uruskan rumahtangga n now im preggy mmg banyak b bantu kerja2 umah n jaga merah=)ringan rasa beban ayang..tq

8 sumpah ako sayang korang:

Cute MuM berkata...

happy anniversary..
semoga kekal hingga ke akhir hayat yer..
nanti mesti lagi gembira dengan adanya baby baru..

amiey lee berkata...

selamat ulangtahun hezrina...moga terus berkekalan dn bahagia hingga akhir hayat..amin

ShimaSalleh berkata...

hepi ulang tahun hihi...
meh kelik sini


http://shimasall.blogspot.com/2011/05/spesel-entry-happy-3rd-anniversary.html

zaidah berkata...

happy anniversary...semoga berkekalan hingga akhir hayat

Amy Syaquena berkata...

happy anniversary sis.. semoga rumahtangga yang di bina akan kekal selama2nya...amin

http://sinarraudah.blogspot.com/2011/05/sinar-raudah-akan-mengadakan-baby.html

Bionic women berkata...

selamat ulangtahun perkahwinan...kita pun akan sambut minggu depan, tapi yg ke4..

semoga trus dirahmati illahi dan berbahagia sampai syurga..aminnnn

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

muka nurul dgn hubby nak sama la hehe

kinara kinatara berkata...

wah 24 hb mak kina 25 hb 5..kirenye..mak kina lambat sari..hehehe:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in