aduyai mcm mana leh tinggal plak..

aduyai nielah masalahnya..setiap ari mmg kena sediakan 2 beg tuan tuan puteri 2 org tuh..n doub;e cek supaya tak de yang terlupa..tapi harinie ada jer yang lupa..

sikap pelupanie dr zaman anak dara lagi ada.mcm manalah nak buat..kena amalkan ayat2 bg tak lupa kot!saat2 mmg dah terlambat blehplak pusing semula amek barang tertinggal tu kalau ingat masa kat jalan.nie masa dah sampai opis baru ingat.
''
''
''
handphone!!
nie bukan hp ako.ehsan en google..tq ek..
wahai handphone napelah ko tertinggal.kang kalo ada hal emergency org col tak dok..aduyai..

dulu takder hp takper skang jd mcm nyawa dah..yang risau aper jd kt anak2 di nursery
dahlah dalamtuh ada num astro bill.nak tlg adek byrkan n num fail sedara mummy mintak tolong tgk faildia pending kelulusan umah 1 month!
ingat pg2nie fresh2 naklah g settle kerja jd pending plaklah..

*nk salah siapa ek??dah mmg diri sendiri pelupa..tp mslah di saat genting aku bleh lupa.mcm dulu studi dah jalan bapak jauh dr asrama ke tmpt kuliah...bleh plak lupa barang penting contoh pas studiker,calculator ker,hp ker wallet ker..nak patah balik??idakkler..jauh maa..

korang adaker pelupa cam akunie???

38 sumpah ako sayang korang:

Gen2Merah berkata...

salam mama... kita serupa.. kadang2 jadi pelupa yang menggeram kan,. huhuh

Followed sini ke 163 ye..

wan nurul hezrina berkata...

gen2merah-kenta mmg gen2 kaler merahker?heheaah mmg pelupa yang menggeramkan!sabojerlah

tq yer follow

LYAfrina berkata...

heheee..biasalah bg sorang perempuan.. esspecially y dh bkahwin.. sbb byk t'gungjawab.. nk kejar tu..kejar ni.. cnfirm ada y tgigir... mcm lya lak... kalo pegang duit kertas kt tangan... blh jer slumber buang..sbb igt pgang krts... pastu..klo shopping bju ank..kdg2 brg y kt dh beli/beg tletak atas rak2 baju.. slumber gak ttinggal.. tp sib baik la suami tu dia tau dah bini dia gitu.. jd..apa2 hal adalah backup..

wahida berkata...

aku pulak sejak bersalin, makin menjadik2 pelupa aku tu...adoi la...

wan nurul hezrina berkata...

lya=bhyatuh wit kertas kaler biru kalu cicir...bukn rm1 tp rm50..huhu
mmgkn smunya lupa jerk..kira cik suami pnylmt...altromennn

::NureeN:: berkata...

klau terlupa handpon sure nureen patah balik ambik sbb keja nureen ni klau x bwk handpon abes la.. org marah la call x angkat sbb keja byk urgent.. ;p

wan nurul hezrina berkata...

wahida-bisalh beb..aku tk bersalinpun dh lupa.mcm nenek2jer rasa..huhu..gknya msa bsalin...urat kt situ yg putus kot..tk kuasa mak

MataHati @ MH berkata...

malam hari sblm tido harus letakkan barang2 tu depan pintu. baru tak tertinggal.. :)

eB ezrin berkata...

eB kes truk punyer luper. ngeh3 :)

isabelle berkata...

i selalu guna alasan preggy ke, bz ke..bila lupa.

xnak guna alasan umur.huhu...ngelat kan?

ieyza afieyna berkata...

ieyza yg muda nie pun kdg2 ade jugak lupa2 nie.. bila keluar ade je bende yg lupa nk bawa..

org salu ckp ..tu la bnyak mkn semut.. hee

ieyza afieyna berkata...

ieyza yg muda nie pun kdg2 ade jugak lupa2 nie.. bila keluar ade je bende yg lupa nk bawa..

org salu ckp ..tu la bnyak mkn semut.. hee

wan nurul hezrina berkata...

MH-mmg mummy letak dah kat depan pibtu..kasi ketuk kepala sbb lupa jugak!HUHU..HDPHONE TINGGAL SB MMG TAK LETAK SIAP2 SB NK WAT ALARM.

wan nurul hezrina berkata...

eb-aper kes yang?u lupa aperlah tuh..

wan nurul hezrina berkata...

isable-mmg kau ngelat beb!akupun nak tirulah alasantuh...tak mau tgk mcm nenek sangat..hahah

wan nurul hezrina berkata...

ieyza-eeeilah semut g main tempat lain..baru mummy ingat mmg byk mkn semum..horernya..patutlah lupa.hehe

fatin hanani berkata...

hehe mummy...fatin ni pun kadang2 mcm tu..normal la mummy..setiap org akan adanya sikp tu :)
mummy kena la letak brg2 yang penting tu kat satu tempat yg sama..so bila mummy nak ambik brg tu...sekaligus ja :)

Myra Jay berkata...

Memang kalau tertinggal enpon rasa cam tak lengkap je kan..

Sama la kita kadang sifat pelupa ni takleh tinggal :)

zaidah berkata...

samalah kita agaknyer hormon untuk mengingat tu dah berkurangan kot....atau umur dah semakin meningkat....

NAZRUL AZAT berkata...

hehe, kita mmg geng pelupe :-)

ajumohit berkata...

hehehe mcm aju plak, kalau masuk kete je, letak je punggung dlm kete kan, tinggg!!!!

terus tingat HP, purse, kunci umah...kalau takde aju akan kuar dari kete terus amik ehhehe...

ting!!!! idea dtg hehehehhe

Qhaifa Nur berkata...

salam singgah

hai, lupa ni memang tak boleh kita elakkan..
hp kalau nur tertinggal hiba rasanya, bukannya selalu cal anak2..


dah follow jom follow back
qhaifanurin.blogspot.com

wan nurul hezrina berkata...

fatin...tulah fatin..bila org panggil tua tak mau ngaku...huhu.mslahnya letak tempat samapun tempat sama bleh lupa tempat mana.wakahkahkah..hancusss

wan nurul hezrina berkata...

MJ-mmg hdphone tuh mcm nyawalah.nak2 bila ada anaknie..tkot ape2 emergency..nak tak nak patahhhhhh balik lah dik non amek!

wan nurul hezrina berkata...

zaidah-takoootnya kak statmenttuh..kita dah semakin tuaaa...omg omg

wan nurul hezrina berkata...

nazrul--wakahkahkah dah dapat dah geng baru..GP..bukan 3GP tapi 2GP.2 geng pelupa....sbr sbr

wan nurul hezrina berkata...

aju-oklah bleh ingat..tak lupa lagilah tuh maknanya...aperr tinggg tuh?langar tiangker?hahah guraujer..idea besh datang ek???

wan nurul hezrina berkata...

Qn-salam kenal yer..mekasih sudi singgah n drop komen kat blog yang usangnie=)

aahkan mmg rasanya semua org ada sifat lupanie cuma ketara atau tak jer..tapi mcm rasa mummynie ketara tenat jer lupanya..hehehe

aanie berkata...

jauh ke umah mummy?? kalau sy, dah suruh hubby bawakkan dah..hehe....

NzA berkata...

kalau trtinggal hp tu akak dh trbiasa sgt nurul..asyik lupa je.....hu.hu.hu....ttp yg pelik, kamera xpernah lupa......

wan nurul hezrina berkata...

annie-tak jauhpun tapi tulah nak kena patah2 alik.dua kali kerja..huhu

wan nurul hezrina berkata...

nza-mesti akak suka sangat bergambar..nurul mg risau kalau hp tinggal sb anak2 jew=)

mamaNoriz berkata...

lupa itu tanda penuaan...hahahaha


ala takpe, lenkali gantung kat leher tau!

budak penjara berkata...

betullah kata dr M.. melayu mudah lupa..heeee

wan nurul hezrina berkata...

MN-waaahh tuaker aku beb??nak gantung kat leher mcm masa kita bawak botol air masa kanak2 dolu???idak ler teman!hehe

wan nurul hezrina berkata...

bP-aah melayu mudah lupa...mummy keturunan bugis n siam..so takde melayu...hahaha..kira mode tak mau mengakulah...cheh!

IntaNBerliaN berkata...

saya pun pelupa jugak nurul... lbh2 lagi dah beranak ni, makin jd pelupa.. smpai hubby selalu ckp.. asyik lupa je.. hihii

wan nurul hezrina berkata...

IB-SIBLAH HUBBY TAK MARAH=(cian kitakan beranak jer lupa..sib tak lupa anak..rasanya adal;ah tuh urat bersimpul2 masa bersalin=)huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in