kalutnyaaa...

kalutnya paginie..mautaknya semalam ganti puasa n letih tido awal.tp barang2 anak2 ke nursery dah settlekan..badan memang penat gila..



tp alhamdulillah hasil perahan susu dr pg sampai petang dengan 3x perahan hasilnya

seisi pagi 17 oz
seisi petang 7 oz
jumlah 24 oz
*bila masuk petang tuh mummy dah rasa kering gila=(tak larat badan pun penat..tuh tido mmg awal semalam.sib sofia tido..merah mummy tak tau dia ngan papa.sib papa ada..

so paginie bangut terlewat..pas solat subuh tido alik pas susukan sofia..penat tak abes lagi..n bila bangun dah kul 7.15..waaa dah lewat..kelam kabut kiternie..pastuh dah mandi2 cek alik barang nursery n tgk....

oooo no no no semalam ade basuh kain sebelum tido...so tak berjemur..kalau tak jemur nnt busuk n bertahi lalat=(so sepantas kilat mummy jemurlah..

pas siap2 nak kuar..laaa hai,nanges plak si merah..tak mau bangun tido,tak mau g sekolah..dahlah mummy lambat nie..sabarjerlah..masuk kul 8 pagi tapi sik merah jer punch kad mcm mana??

pas dah antr semua tgk handset..."lah mati plak,aku lupa nak cas rupanya malam td.."so pagi yang kalutnie g meminjam charger sony ngan makcik opis.huhu..agak kalut toll!hehe baru 2 anak..


2 sumpah ako sayang korang:

IntaNBerliaN berkata...

alahaii.. mcm penat je baca cite mummy ni.. sian mummy ek.. baru ank 2..

btw, byk jugak ek susu hasil perah sehari..

wan nurul hezrina berkata...

IB-mmg agak penatlah..nak kerjapun malas.huhu.baru anak 2 kan..hikhik..alhamdulillah awal2 bersalin banyak lagi cuma nak maintain 2 tahun harap ok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in