TV LCD TOSHIBA 40 INCI..rezeki kami di malam GALA

betullah org kata rezeki baby n anak2.mau taknya dimalam gala yang begitu meriah membuatkan kami anak beranak sangat hepi n teruja..

merah pun berlari2 gembira tengok ramai org.anak dara mummy sangat peramah.semua org dia nak tegur..huhu..tapi sofia mcm tak bape selesa.maybe bising n sangat sejuk dalam ballroom.so mummy terpaksa keluar.
so tak tahu apa yang jadi dalam majlis.lepas makan mummy beredar..tapi memang mummy puji sangat beshlah makanan..ada salad,grilled chicken,lamb chop,n banyak yang sedap2 lagi..hikhik barujew abes pantang tapi nak gak makan..sodap n rugi tak makan.=)

n mummy dengar num 58 dua kali naik kena panggil.mummy tak paham sangat.kata ada 2 cabutan tuk num bertuah.so mummy memang tak bape amek pot sangat sbb ada kat luar dewan ngan sofia.merah ngan papa kat dalam dewan.num papa 58.
memang malam tuh kami betul2 bertuah..dapat 2 kali cabutan.

cabutan pertama-dapat barangan elektrik ELBA.periuk nasi ELBA..hikhi alhamdulillah.tuhpun dah cukup..
cabutan kedua-dicabut oleh timbalan pengarah tempat papa.Jabatan Tenaga Manusia(JTM)
hadiahnya papa menangi HADIAH GRAND PRICE 1
TV TOSHIBA LCD 40'INCHI....waaa mummy memang tak tahu memula..almaklumlah ada kat luar dewan cuma mummy dengar ada org cakap wahhh sangat bertuah rezeki anak2 num 58 naek.ingat dapat toto sebab ada yang dapat toto..

tv ada 4 unit.32 inci,24 inci..tapi mummy btl2 tak sangka kami ada rezeki menang..terima kasih ya allah n alhamdulillah...
mood sangat hepi...sukaneka ada gak 2 games menang.papa main acara apetah..hikhik..memang berbaloi2..


k nie sedikit gambarnya.












humairah cibuk nak bergambar..hehe suka dia dapat nengok kartun mickey,dibo,timmy,dora ngan tb baru..


bing tq pd big bos husband timbalan pengarah JTM.jabatan tenaga manusia..
''
''
''
ada lagi cabutan kami..nie hah periuk nasik dr ELBA




periuk nasik nie ada stimmer.oklah alhamdulillah..blehlah tukar periuk nasik lama tuh=)
rezeki anak2...alhamdulillah.

9 sumpah ako sayang korang:

mamaNoriz berkata...

wah, betul2 murah rezeki ni!!!

mesti berbulu je lain yg tak dpt tu...hihi,
dah rezeki kan...
sekali 2 terus dapat!

syukurrrr...

::NureeN:: berkata...

alhamdulillah.. murah rezqi.. xyah susah2 nk utang sana cini beli tv kan.. nureen pon baru dpt Tv baru hadiah dr asben.. dok kumpul duit punya la lama nk beli lcd punya pasal..

periuk nasi tue sama mcm yg mak nureen punya la.. ;)

wan nurul hezrina berkata...

mama noriz-huhu takpelah mana tau nnt rezki korang plak.kalau tak cilap tahun lepas barangan letriknya peti ais 2 pintu..siap bleh minum ais lagi kat luarnya=)

nureen-waah baeknya hati husband awak..mmgtak mampu kalau nak kumpul..bila kumpul2 beli bende lain.huhu..ooo yerker sama..hikhik..mesti masak nasiknya sedap sb sama periuk..haha gurau jerk

Huda berkata...

alhamdulillah, rezeki anak2 kan :) tahniah! kami pun baru dpt beli tv nipis camni last mo, tggu harga mampu beli baru boleh beli..masa mahal2 dulu pakai tv biasa je :)

wan nurul hezrina berkata...

huda-betul tu huda..kalau tv nipis taklah bahaya kalau anak2 duk dekat.ada mbr nurul anak barujer meninggal kena hempap tv yang berat tuh=(lagipun skangnie tbnie dah murahlah..barang letrik cpt jatuh harga sbb banyak kuar yang baru lagi

ummu muhammad berkata...

wah murah rezeki sungguh!

wan nurul hezrina berkata...

ummu-alhamdulillah ummu muhammad..mcm tau2jer tv kami sebelumnie rosak...

NzA berkata...

wow..murahnya rezeki....Tahniah.

wan nurul hezrina berkata...

nza-rezki kak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in