siapa yang bertuah menang TV LCD TOSHIBA 40 inci

hari sabtu memang banyak acara sukan umah kuning..tapi papa yang pergi.mummy n anak2 duk dalam bilik tido..hahaha..bila cyap semua acara papa balik n cakap "aduh sakit2 urat bie nie yang"

mana taknya dok main futsal,tarik tali tapi tak warming up..huhu..lagipun lama dah kami laki bini tak amalkan amalan sihat...bersenam!mau taknya perut semakin kedepan.hikhik
so ari sabtu malam tuh ada malam gala..mesti sejuk dewan tuh n lama kat situ..tema malam tuh tradisional..so pakai baju raya jerlah.mummy pakai simplejer..tak sama kaler ngan papa..

bleh plak tertinggal kamera dalam bilik malas nak patah balik..hikhik..mummy dok dalam dewan kejap jer.pas makan mummy bawak sofia luar ballroom.sebb sofia nampak tak selesa.pas jer bawak kuar dia tido kat pangkuan mummy..
wahhhh!!hadiah GRAND PRICE sangat meriah.TV TOSHIBA LCD 40' inci..wahhh sodap tuh kalau dapat nak2 ada ura2 yang kitaorg nak beli sb tv jenama china kat umah dah rosak..huhu alangkah besh kalau dapat...

k jumpa dilain entry..adakah kami berjaya dapat tv2..?ada 4 unit tapi paling besar grand price tuk 40 inchi...huhu..

5 sumpah ako sayang korang:

MamaRifqy berkata...

kalo dapat..mmg best bangat tuh mummy!!

aanie berkata...

huh, kalau menang..sgt syok woo...

mamaNoriz berkata...

woa...best betul klu dpt kan...
puas hati dpt 40" tu..

mana lah tahu rezeki anak, raya haji dgn tv baru la ek...hihi

salam kenal, mekasih sudi komen di blog sya..

dan folo sini ;)

wan nurul hezrina berkata...

mama iqy-kita tengok siapa yang kena=)

annie-mmg sangag syiokkkk

mamanoriz-aah mana taukan rezeki anak..bleh wat raya aji...salam kenal k..mekasih jugak sudi singgah blog mummy yang suam2 kuku nie=)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

kalu menang best tu hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Mummy Hezrina | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in